Jei tu manai, kad su ja – tik į sodą, tada greičiausiai vis dar esi Rolando Pakso rinkėjas, o Algirdo Butkevičiaus nuomonė tau atrodo tvirta ir kelianti pasitikėjimą. Tokiu atveju, toliau neskaityk – nepatiks.
Šis ženklas pasikeitė. Pasikeitė smarkiai ir į gerąją pusę. Šią savaitę mano rankose – Škoda Karoq. SUV, kuris yra stebėtinai didelis. Jis didesnis už Volkswagen T-Roc, mažesnis už Tiguan, bet nenusileidžia dydžiu Nissan Qashqai. Specifinis. Ieškantis savo pirkėjo ir savo vietos rinkoje. Širdis – 2L dyzelinis variklis, kuris talpina 150 ristūnų. Svoris jo nemažas – 1.6 tonos.
Išorė. Tikra Škoda, su niekuo nesumaišysi: priekinės juodos grotelės, jau pažįstamos lempos tiek priekyje, tiek gale. Skoninga ir konservatyvu. Jokių aštrių kampų, ar pabrėžtinai ryškių linijų. Tiesa, spalva gera, labai panaši į Audi mėgstamą S line (žiūrėti nuotraukose), tačiau nesu tikras ar spalvos kodas toks pats. R18 ratai. Atrodo gerai, bet prie to dar grįšime.
Vidus. Čia jau nebe Škoda. Vidaus apdailos kokybė gali lygiuotis į premium segmentą, odinės sėdynės, geras, patogus, multifunkcinis vairas su “dafiga” mygtukų. Vietos tikrai pakankamai – geras šeimyniškas SUV. Gal tik būtų tikrai cool Škodai jau pagalvoti apie elektroninį prietaisų skydelį. Dabartinis tikrai atrodo “old fashion”.
Stogas. OMG! Tokio dydžio panoraminis stogas ne tik suteikia erdvės pojūtį, bet ir puikiai tinka NSO ar „airplane spotting’ui”. Nice. Bagažinė – tilptų Gražulis ir, manomai, visi jo vaikai. Patogu.
Mane žavi maži dalykai. Sužavėjo elektrinis vidinis bagažinės dangtis. Žinot, bagažinė turi tokius dangčius, kurie uždengia daiktus gale, kad nesimatytų per bagažinės langus? Tai va, Škoda jį valdo elektra: pasikelia bagažinė, pasitraukia dangtis – žiauriai patogu.
Važiuojam į trasą. Vilnius – Kaunas. Standartiškai. Degalų rodyklė nejuda iš vietos – piniginė nežymiai šypsosi. Greičio ir traukos tikrai pakanka. Nesakysim bandyto greičio, bet truputį daugiau negu leistinas – ne problema. Važiuoja. Lenkimui irgi jėgos netrūksta. ACC. Turbūt saugiausias ACC ever. Net nustačius minimalų atstumą, tarpas nuo priekyje važiuojančio lietuvaičio toks didelis, kad jis niekaip nesupras, kad norėtum jį lenkti. Tačiau, on the other hand – tikrai saugu.
Važiuojam į Vokiečių gatvę. Geriausias būdas patikrinti važiuoklę. Ar mėgsta ji duobes? Mėgsta lygiai tiek pat, kiek aš mėgstu valgyti žuvį (nekenčiu žuvies)…
Bet čia ir grįžtame prie ratų. Standartiniai ratai – R17. O mano vairuojamas Karoq turėjo R18 dydžio “batus”. Ir manomai, kaip ir žmogui, jie visur kliuvo ir patogu tikrai nebuvo. Beje, čia turiu prisiminti parkavimą ir pripažinti, kad Karoq turi geriausią galinę vaizdo kamerą, kokią tik esu matęs. Labai patiko, idealus kampas, rezoliucija – nežinau kas tiksliai ją tokią daro, bet jokios baimės ar nerimo parkuojant. Tikrai geriausia kamera, kokią iki šiol esu matęs.
Offroad. Nors Karoq ir turi tam pritaikytą vairavimo režimą, tačiau, būkim biedni,
bet teisingi – tokie keliai ne jam. Barškėjo tas automobilis, taip, kaip barškučiai skirti patiems mažiausiems žemės gyventojams. Negerai.
Triukšmas – in general. Kuo mandagiausiai siūlau įsigyti papildomą garso izoliaciją. Jos tikrai reikės, ir tai bus geriausiai išleisti jūsų keli šimtai eurų. Nes, kaip ir pigiam viešbutyje, ne visada norisi girdėti, kas vyksta už sienos, taip ir su Karoq – ne viską norisi girdėti.
Išvada. Puikus SUV už sąlyginai nedidelę kainą. Mažas Deals On Wheels trigrašio įsikišimas ir kaina iš vis bus puiki. Automobilis tinka ir vyrams, tačiau sukurtas moterims. Jis švelnus ir labiausiai tinkamas ramiam, atsargiam ir saugiam vairavimui. Vyrukams kartais prabunda vidiniai demonai ir tada jau Karoq širdis būna per silpna. Tačiau “žaisliukų” ir vietos – daugiau nei reikia, automobilis tikrai saugus, o miesto gatvėse vikrus ir lengvai parkuojamas. Jei ieškai gero kainos ir kokybės santykio – šis auto turi būti tavo sąraše.