Taip! Taip! DOW NEkeičia savo religijos! Ir pasikartosim, kol Lietuvos naudotų automobilių rinka netaps labiau sąžininga, mes į tą pusę nelįsim! Bet…
Vienas krepšininkas savo garaže buvo pamiršęs tą daiktą, kurį galite pamatyti nuotraukose. Ne, ne mane, o MB (nors suprantu, kad dažnokai ir aš atrodau kaip iš garažo). Tai vat, nuo 2011 metų pagaminimo jis nuvažiavo visus 90 000 km ir atėjo laikas jam susirasti naują šeimininką – DOW už šitą gali “dėti savo makaulę”, kad ir prižiūrėtas tinkamai, ir nelaužytas laisvalaikiu. Buvo labai įdomu palyginti, kokias mašinas kūrė ir gamino tuo laiku, kai aš apie jų vairavimą galėdavau tik pasvajoti.
Na, o dabar apie patį daiktą. Išorė ir dizainas? Akivaizdu, kad vokiečių inžinieriai turėjo laiko mašiną ir, nukeliavę į ateitį, suprato, kaip automobilis turi atrodyti, kad po 8 metų jis vis dar atrodytų lyg ką tik išriedėjęs pro gamyklos vartus.
Viduje galima šiek tiek pasigesti naujausių liečiamų ekranų, tačiau čia esantis milijonas mygtukų atlieka tas pačias funkcijas. Nuo mygtukų kiekio ima stresas, tačiau masažuojančios sėdynės greitai jį nuima ir, ramus kaip belgas, pamiršti ko ieškojai. Na o jei pamiršti, vadinasi, ne taip ir svarbu buvo.
Važiuojam į miestą. Ok, pirma, reikia pripažinti, stebuklinga MB aura veikia aplinkinius, ir nors automobilis ne pirmos jaunystės – su kažkokia keista pagarba žmonės tave ir praleidžia, ir į tarpą kamštyje mandagiai paprašius, įleidžia, o BMW, važiuodamas iš paskos, nepypsi ir šviesom nemirksi. Nemirksi, tik nežinau, ar dėl “poniatkių”, ar 5.5L benzino variklis su 281kw jiems kelia pagarbią baimę, ar kaip… Nežinau. Ir čia jūs, mielieji, neteisūs! Nėra ji laaaaaaaabai raji.. Ji tiesiog raji, vos 13l mieste.
Šimašiaus testas? Koks dar testas su S550. Nėra ką ten testuoti – plauki ir nuplauki…
Autostrada? Čia įdomiau. Nepaisant to, kad sunkus – 2100 kg. Paspaudus pedalą, kai spidometras jau rodo triženklius skaičius, ji toliau, kaip „Moment“ klijai, lipina tave prie sėdynės… Smagu. Rizikinga. Nes su tiek galios vairuotojo pažymėjimas tampa labai reliatyvus dalykas, labai…
Ar galima ją pirkti lizingu? Galima, kainuos visus 270 eur per mėnesį + 200 eur už ukrainietį, kuris bus jūsų vairuotojas.
Kaip visada ačiū foto chirurgui – Dainius Voveris