Kai už lango pasirodo depresiją varantis oras, o super mamytės su super tėveliais ir super vaikučiais mėto lapus į viršų – DOW irgi reikia kažko teikiančio džiaugsmą. Keliauji po Safarį (Apple, ne tą tikrą Safarį), ir tikiesi rasti ką nors įdomaus Jums. Niekas nedžiugina. Niekas. Tikra rudeninė depresija.
Sulaukiu skambučio iš Justas (Polizinginiai LT). Pakalbam apie gyvenimą ir nejučiomis nukeliaujame iki mano temos – ką čia pavairavus. Tas man pyst ir šauna pasiūlymą. Jaguar. Nors mano asmenine nuomone, blogiau už Jaguar ir Land Rover, mašinas gamina tik Lada. Nes vienos pastoviai genda, o su kitų detalėm pastoviai deficitas. Sovietmetis still rock n roll’ina Lada gamykliniame procese.
Oh well… o gal tas Jagas mane nustebins? O gal man patiks? O gal jis visai geras? O gal jis patogus?
Taigi, kaip tikras filosofas keliauju atsiimti žadėto Jaguar. Prieš akis – Jaguar F-Pace. Raudonas. Gražus. Žvėries logotipas ant priekinio grilio modeliuoja su jo išore. Dideli ratai jį daro dar labiau patrauklų.
3L dyzelinis variklis ( Andriulio “lago” istorija jau sukasi mano galvoje), 225kw – šitas skaičius daug žadantis. 4×4 – šitam niekada daug reikšmės neteikiau, nes mano galva 4×4 turi būti tik tikri bekelės žvėrys: Jeep Grand Cherokee, Toyota Land Cruiser ir pnašaus tipažo kūriniai.
Prie važiavimo dar prieisim, išvaizdą matot nuotraukose, o kaip su vidum?
Kodėl kai kurie gamintojai negali nustoti išradinėti dviračio? Kodėl?!? Justinai??
Nes nepatogesnė vieta langų atidarymo funkcijai ir veidrodėlių reguliavimui gali būti tik ant stogo. Multimedijoje, kad susigaudytum, turi būti baigęs NASA kursus su pagyrimu arba vairavęs Jaguar visą savo gyvenimą.
O tai kokie pliusai?
Įrengimas ir medžiagos tikrai premium, nors yra užuomazgų į norą vietomis pataupyti. Yra. Bet labai nedaug. Viskas tam salone šildoma: vairas, sėdynės, langas, veidrodėliai… Galėtų dar būti ir krosnis jūsų uošvienei arba anytai (nebūkim seksistai).
Ar yra ten vietos? Yra. Pakankamai 4 asmenims gabenti. O 5? Nelabai, nes tikrai patogu nebus.
Bagažinė pakankamai didelė susidėt šmutkėm, bet iki Passat Universalo jai tikrai dar trūksta.
Gerai, laikas pasivažinėt.
Užvedam automobilį ir Jaguar mus pasitinka savo firminiu ženklu. Error’u. Ryškiu. Geltonu. Pirmas mano važiavimas yra kokių 15 metrų atstumas iki serviso. Čia žemai lenkiu galvą Polizinginiai.lt autoservisui. Po 20 min. jau suklijuotos dvi kiauros padangos bei duodama žalia šviesa DOW bandymams. Error nebėra, bet tikrai simboliška, kad Jagas mus pasitiko su juo, tarsi patvirtindamas visus mitus ir legendas.
Išsliūkinu į ruožą, kur galima važiuoti greičiau. Ir esu maloniai nustebintas – jokio lago, tiesiog fuckin traukia. Ir traukia gerai. Dar kartą patikrinu, ar tikrai dyzelis. Na, dyzelis. Traukia. 225kw dirba visa širdimi.
Šimašiaus testas. Ar tai minkščiausias SUV ever? Hell NO!!! Bet ar blogiau už vidutinioką? Irgi ne. Tačiau iki Audi ir BMW vieno sprindžio trūksta. Žvelgiam į kuro sąnaudas. Esu matęs tikrai ekonomiškesnių 3 – litrinių variklių, tačiau lyginant su benzinu skirtumas yra (3-5 litrai). Priklausomai nuo vairuojančiojo psichikos.
Atliekant Šimašiaus testą supranti, kad Jaguar, nepaisant visų nepalankių mitų, vis dar žavi praeivius ir traukia jų akį, nes jo tikrai nesumaišysi su niekuo kitu…
Verdiktas: stiprus 6
⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️
Kodėl? Nes jo kaina prasideda nuo 44 000 eur, o tokioje konkurencingoje aplinkoje opcijų yra tikrai daug….
Foto burtininkas – Dainius Voveris