Ieškote naujo geriausio draugo važinėjimui mieste? Well, listen up. Tai, kas aprašyta žemiau gali būti būtent tai, ko jūs ieškote.
Mūsų draugai iš Kia salono visuomet mus maloniai priima ir teigiamai reaguoja į mūsų prašymus duoti automobilį bandymams. Taip ir šį kartą keliavau link dylerio su šypsena, laukdamas artėjančio savaitgalio su dar nečiupinėtu automobiliu.
Rankom sumušėm, raktus pagavau ir išbėgau į aikštelę susipažinti su savo savaitgalio kompanionu. Ir žinot, atvirkščiai, nei su mano ankščiau aprašytu modeliu – nusivylimo nejaučiau toli, gražu.
Kėbulas, nors iš galo ir atrodo lyg septinto golfo kopija, turiu pripažinti – teisinga kopija. Kėbulas atrodo moderniai ir pakankamai išraiškingai. Kūno linijos išdirbtos ir išmylėtos. Ne per daug, bet ir ne per mažai. Tik tiek, kad norėtųsi pažiūrėti, bet nekiltų klausimų dėl automobilio dizaino ir nereiktų krapštinėti su pirštu sau smilkinio, galvojant: a čia daba taip madoj jau? Cyberf**k.
Iš esmės prie ko norėčiau prisiknisti, tai spalva. Nesu baltų automobilių mėgėjas, bet aišku, į mano norus dėmesio kreipti nereiktų, galvojant kokios spalvos DEMO automobilį užsakyti. Ko tada putojuosi? Manau, kad DEMO turėtų būti ryškus ir atkreipiantis dėmesį. Raudonas, mėlynas, ar dar koks. Velniasžin. Bet praeivių dėmesio prikaustymas vienareikšmiškai išeitų į naudą.
Ok, klestelkim vidun. Juk laikas namo. Penktadienis nelaukia. Jei svajojau apie raudoną spalvą ir jos nesulaukiau išorėje, tai viduje gavau tai, ko norėjau. KIA ir toliau mane malonina raudonu salono apšvietimu, kuris sukuria jaukią atmosferą. Good job well done, KIA. Sėdynės patogios ir tinkamai susireguliuoja. Prilaiko, jei posūkyje pedalas vis gi ’’neatsileido’’. Vairas malonus liesti ir net šildomas! Ir apskritai, viskas ten labai gerai, išskyrus 2 momentus, kurie mane spėjo užknisti jau per 3 mūsų draugystės dienas:
1. Jau nebe pirmas KIA: jei užkuriu automobilį ir tik po to užsisegu saugos diržą, automobilis iškart pradeda pypsėti sukeldamas gavos skausmą. Nu kam? Aišku, kad man rūpi mano gyvybė. Ir aišku, kad tą diržą aš užsiseksiu. Bet nep***** man proto nuo ryto. Jo, rytais aš būnu piktas… Sorry, Ieva.
2. Kodėl kaskart užkūrus automobilį klimato kontrolės pūtimas įsijungia ant maksimumo? Tiesiog, kodėl?
Šimašius su Kia Ceed susidraugavo. Komplimentais apsižarstė. Žvyrkelis su didesnėmis duobėmis, ar ’’gulintys policininkai’’ šiam automobiliui nebuvo didelis iššūkis. Tai tikrai nebus venas minkščiausių jūsų vairuotų automobilių, nes absoliutus minkštumas reištų valdymo nebuvimą. O čia taip nėra. Automobilis ne tik maloniai priima kelio nelygumus, bet ir posūkyje pakankamai gerai stovi ant kelio, nesukeldamas ’’understeer’’ momento.
Ir žinot, 1.4 litro variklis su 140 arklio galių juda panašiai, kaip Gitanas Nausėda karjeros keliu. Tolygiai, stabiliai ir užtikrintai. O jei paspaudi sport – šauna kaip nuo SEB banko iki prezidentūros, vos per 2 rinkimų etapus. KIA pradeda laužyti standartus. Man patinka. Ir visa tai daro su 7.5 l/100 kilometrų. Galios ir sąnaudų santykis net labai patenkinamas.
Greičių dėžė? Nepradėkim šitos temos.
Tiek multimedija, tiek borto kompiuteris eilinį kartą iššlaiko aukštą lygį. Bet išgirskit mane gerai: valdymo prasme. Viskas paprasta ir greit išmokstama. Iš kitos pusės, per 3 savaitgalius turėjau 3 skirtingus KIA automobilius su tokiomis pat multimedijomis ir mane spėjo užknisti. Tai kaip būtų važinėjant 5 metus? Aišku, čia gal kaip kam, bet kelių pikselių pasigestų dauguma. Ar KIA turi teisingą multimedijos ekraną? Taip: X-Ceed.
Net neabejoju, kad šitas Ceed atras sau vietą po saule. Toks jausmas, kad jis subalansuotas visiems. Vadybininkui, dukrai, sūnui, jūsų mamai ar betkam, kas ieško nedidelio automobilio miestui. Nuo išorės iki važiavimo, automobilis kelia kartelę labai aukštai.
Jei Kalėdoms planuojate dovanoti Kia Ceed, tai turėkit omeny, kad jis jums kainuos maždaug 222 eurus per mėnesį. Daug? Duosiu paslaptį, kaip sutaupyti: daugiau uždirbkit.
DOW verdiktas: 7 ratai.
⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️
Geros dabo savaitės. Įsikvėpkit Kalėdom.
Fotografas 24/7 – Rudolfas Dainius Voveris