Atsikeli ryte, prasikrapštai akis. Puodelis kavos rankoje, o naujienų portaluose ieškai ko nors skanaus. Skambutis.
– “Klausau”
– “Labas, atsiųsiu žmogaus numerį. Reikės su juo susisiekti ir susitarti kada galima bus paimti “bemwą” apžvalgai ir fotosesijai.”
– “Labas, ok, važiuojam.”
Naujienų portalai kažkur jau seniai pamiršti, kava irgi nebeaktuali. Laikas ir vieta – sutarta. Mintyse: “Bemwas ane? Hmm…” Skutam galvą, dušas, džinsai, marškiniai, “koža roža” – lekiam.
Atvažiuoji sutartu laiku į sutartą vietą ir lauki pasirodančio automobolio. Aš nemėgstu perdaug klausinėti apie automobilį, kurį imsiu apžvalgai, nes visada įdomu koks gi bus tas pirmas įspūdis jį pamačius. Be to – BMW. Tikriausiai ne paslaptis kokia yra šios markės reputacija mūsų šalyje. Prisipažinsiu, pasidaviau ir aš stereotipiniam mąstymui, jog tuoj iš požeminės aikštelės išriedės juodas, visas “niauktas batmobilis” ar kažkas panašau. Ir štai, mano didelei nuostabai, atrieda elegantiškai ir prabangiai atrodantis sedanas. Pirma mintis: “čia penktukas..?” Ne, trečiukas. Magiški skaičiai ant bagažinės dangčio šiais laikais padeda neatrodyti neišmanėliu. Taigi, mano šiandienos vežimas atrodo solidžiai – puiku!
Įsėdus susireguliuoju sėdynę, veidrodėlius. Viską randu ten kur ir tikiuosi, kad bus, o svarbiausia – viskas reguliuojama elektra. Prie viso to dar pridėkime prabangiai atrodantį kreminės odos saloną, kuris tobulai dera su mėlynos spalvos kėbulu. Tai štai kaip atrodo ta harmonija.
Jau darosi smalsu, kaip gi šis inteligentas su blogiuko reputacija elgsis kelyje. Start mygtukas, pavara į “Drive” režimą – lekiam. O važiuoti juo ne ką mažiau malonu nei vien spoksoti į jį. Kelyje trečiukas yra paklusnus ir dinamiškas. Tiesą sakant tiek dinamiškas, kad atrodo, jog galėtum važiuoti ir važiuoti – jokio nuovargio. Nulis diskomforto. Nei važiuoklėje, nei sėdynėje. Esu vairavęs ne vieną BMW automobilį ir galiu pasakyti, kad didžiausia problema su jais kelyje yra tai, kaip į tave žiūri kiti eismo dalyviai. Kad ir kaip bebūtų keista, bet su šiuo trečiuku mane visur įleido ir praleido. Ir visa tai – nepaisant mano nuskustos galvos. Viskas tikriausiai dėl to, kad rodžiau posūkius. Ir nebuvo taip sunku.
Vairuotojo pozicija gera, automobilio pakaba – ganėtinai minkšta. Viskas ko reikia vairuotojui – po ranka. Ak taip, paklausykim muzikos. Nežinau kaip jums, bet asmeniškai man automobilio garso sistema yra svarbus dalykas. O čia mes turim “Harman/kardon” audio sistemą, salone nebarška nė vienas plastiko gabalėlis. Kažkaip čia perdaug viskas gerai, o kur kritika? Negali juk būti viskas taip gerai. Teisingai, negali. Po geros valandos radau prie ko prikibti. Na, BMW fanai mane tikriausiai su š… sumaišys komentaruose, bet tas juodų lubų fanatizmas… Ok, jeigu automobilis juodas, jo salonas taip pat juodas, tuomet kaip ir savaime suprantama, kad juodos lubos automobilio salone atrodys puikiai. Aš net suprantu ir pateisinu tuos variantus kai tik salonas juodas, o kėbulas pavyzdžiui baltas. Bet mėlynas automobilis, šviesus kreminės odos salonas ir juodos lubos – ne mano skoniui. Toks jausmas lyg čia būtų įsivėlusi klaida gamykloje. Na, dar galima pridurti tiek, kad dviejų litrų variklio šiam automobiliui užtenka, bet visada norėtųsi daugiau. Žinoma, jeigu norite važinėti taupiai ir neturėti reikalų su pareigūnais, šis BMW jums kaip tik!
Prisipažinsiu, sužavėjo mane šis trečiukas ir buvo labai sunku rasti prie ko prikibti. Tiesiog geras daiktas. Malonus ir dinamiškas kiek mieste tiek ir užmiestyje. O jeigu skaitydami pagalvojote, kad šis automobilis jums puikiai tiktų – tuomet susisiekite su mumis ir mes padėsime jums svajones paversti realybe.
Automobilio kaina – 299 eurai per mėnesį.
DOW verdiktas: 8 ratai.
⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️
Foto virtuozas: Dainius Voveris
#vairuokitesvajones
#automobiliulizingas
#autokonsultacijos
#automobiliuapzvalgos
#gooddeal