Aukščiausia Italijos Alpių perėja. Ferrari dizaineriai. Koks bendras vardiklis?
STELVIO. Alfa Romeo Stelvio.
Šią savaitę mano rankose itališkas plačiajai auditorijai skirtas SUV. Iš pradžių šiek tiek technikos: 2 litrų variklis – 280 arklių kaimenė po kapotu. Nuo 0 iki 100 km/h per 5,4 sekundės. Tai tiek skaičių žinodamas ir nukeliavau pasiimti itališko mergišiaus.
Iš pradžių apie išorę. Sexy. Tikrai sexy vyrukas. Dideli ratai, du išmetimo vamzdžiai. Aukštas ir elegantiškas. Aštrios kūno linijos parodo, kad vyrukas sportuojantis, nuteikia, kad bus vikrus. Lempos tiek priekyje, tiek gale, traukia akį savo puikiu dizainu. Negali parašyti daug apie itališką dizainą, nes jie kažką padaro, kažką tokio, kad kažkaip viskas tinka.
Tas italas turi labai fainą raktelį, nežinodamas lengvai sumaišysi su Maserati. Tai jei Maserati mašinai euriukų neužtenka, o “prie chebros” norisi gražesnio raktelio – geras variantas. Sunkus, tik velnias, tas raktelis. Dabar svorio esu numetęs, tai vos kelnės nenukrito, įsidėjus jį į kišenę. Bet tas sunkumas duoda solidumo. Gerai, lipam vidun. Atsirakina mašina ir spidometras du kart sumirksi. Galvojau, gyvatė italas, jau sugedo, o aš dar atsisėst nespėjau. Imu googlint, ką čia reiškia. Pasirodo, tai gan kietas simbolis. Sumirksėjęs spidometras simbolizuoja širdies dūžius, siekiant parodyti, kad šis automobilis gyvas. Apsižvalgom: vidus stilingas, medžiagos geros, italiūkščiai netaupė – padarė gerai. Pavarų svirtis kažkur matyta (ačiū BMW, gerai padirbėjot). Sėdynės tokios patogios, kad tiesiog susmingi kaip į fotelį. Ir atrodytų, kas čia tokio? Kaip ir nieko ypatinga, bet sėdynės sportinio dizaino! Fuck knows kaip jiems tai pavyko – nice!
Bagažinė? Yra vietos, tikrai ne pati didžiausia savo klasėje, bet vežimėliams ir Maximos maišeliams vietos per akis. Gale, net už manęs (vairuojančio), galima patogiai pasodinti suaugusį žmogų. Retas atvejis, bet tikrai galima.
Ar yra minusų? Aišku, kad yra. Vienas. Bet super erzinantis. Atsimenat tetrį? Tokį mažytį nešiojamą daikčiuką su daug visokiausių žaidimų. Tai va, Alfos vidurinis ekranas vos vos didesnis. Sucks. Labai nervina, aš gerai matau ir su regėjimu problemų neturiu, bet tie, kas turi – turėtų keikti tą nelemtą miniatiūrinį daiktą.
Važiuojam pasivažinėt į trasą. Vilnius – Kaunas. Spust. Ir suprantu, kad galios ir svorio balansas čia yra kosminis. 1.6 tonos, lengviausias SUV šiuo metu esantis rinkoje, ir ta kaimenė arklių sukuria tokį jausmą, lyg sėdėtum tikrai extream atrakcione ir tavo stuburas būtų prikaustytas prie sėdynės, o žandai (veido) išsivėptų į skirtingas puses. Wow! Įkvepiam, iškvepiam, pereinam į DYNAMIC mode (sportinis) ir dar kartą spust. Smagu. Važiuojam nuo autostrados paieškot aštresnių kelių. Randam. Automobilis, matomai, turi kažkokią Džeimso Bondo automobilio funkciją, nes jausmas, kad padangos apsipylė save superglue klijais ir prilipo prie asfalto. Vairas kairėn – mašina kairėn, vairas dešinėn – ji dešinėn. Nerealus handlingas. Tada supranti, kad didysis steroidų prip**** brolis Quadrafolio ne šiaip sau greičiausiai įveikė Niurnbergo trasą. Taip, kol kas greičiausiai.
Taip, Alfa Romeo sukūrė kelių monstrą, po šeimyninio SUV priedanga. Čia kaip Trojos arklys, parvarai namo savo šeimynai kaip familly SUV, o iš tikrųjų juk žinai, kad parsivarei tikrą lenktyninį žvėrį.
“Šimašiaus testas” – deja, ir šitam italui senamiesčio keliai nepatinka. Jaučiausi taip, lyg sėdėčiau ant mokyklinio suolo per kūno kultūros pamoką, o klasiokas būtų ant to suoliuko šokinėjęs. Šūdinas jaumas. Tačiau praeivių pirštų baksnojimas šiek tiek pagerino situaciją. Trumpam pamiršdavai, kaip tave suknistai krato, nes gi reikia susikaupti ir šypsotis žmonėms, kai jie žiūri. Juk šypsena padaro kažkam dieną geresnę ir t.t
Išvada.
Geras SUV, kuris gali tilpti į ne tokį jau kuklų 400 eur per mėnesį biudžetą.
Minusai:
Apgailėtino mažumo SatNav ekranas, tačiau sakė, kad galima užsakyti ir truputį didesnį. Velniai žino, kiek truputį didesnis gelbėja, nes reikia daug didesnio.
Degalų rodyklė tai nėra ta rodyklė į kurią norisi žiūrėti.
Kalbant apie kiečiausias naujausias Jūsų komfortui vokiečių kuriamas technologijas, žinot apie ką kalbu? Tai Alfoje jų nerasit. Bet Alfa ir perki vardan emocijos ir vairavimo, o ne papildomų mygtukų.
Pliusai:
Labai smagus auto. Turintis beribę galią.
Išskirtinės, akį traukiančios išvaizdos.
Nerealus handlingas, todėl mylintiems aštresnį vairavimą – tobulas.
Ir, be abejo, tie, kas nori BMW, bet bijo dėl išoperuojamų priekinių žibintų, ( nes gatvės chirurgai su šiuo prekės ženklu dirba nepriekaištingai daug ir greitai ), su Alfa gaus gan panašius pojūčius kaip vairuojant BMW, bet galės parkuoti mašiną be baimės.