Nežinau kaip jūs, bet asmeniškai aš, karts nuo karto prisimenu savo senolių ir jų draugų pokalbius apie vaikų ir anūkų vairuojamus automobilius. Nors ta tema retai “išplaukdavo”,bet taip nutikdavo, kai kuris nors norėjo pasigirti, jog jo vaikėzas įsigijo naują automobilį. Jei nusipirkdavo Passat, vadinasi darbštus vyras: ir šeimai padeda, ir bulves į turgelį nuveža. Jeigu tai budavo liaudiškai vadinama “bulka”, vadinasi irgi darbštus, tik ant Passat’o neuždirba. Jei BMW – vadinasi jau kažkoks chuliganas, kuris tik pas mergas laksto – žmonos niekada nesusiras. Jeigu mersiukas, tai reikšdavo viena, pastarasis jau kažkoks banditas bus, nes na, iš kur kitaip tokie pinigai..?!
Vieną kartą kažkieno sūnus nusipirko Lexus markės automobilį, o tas visiems pasigyrė. Dauguma susižvalgė. O viena drąsesnė ir klausia:”O tai ką, jau ministru patapo?” Na, tai kaip ir nieko nereiškia, bet net jai išėjus, jos sūnaus nei viena banditu ar chuliganu neišvadino. Tai parodo tik vieną dalyką. Šios markės reputacija dar nesugadinta.
Šiandien mes jums pristatome nors ir ne naują, bet vieną iš geriausiai Lexus markės automobilių filosofiją atspindinčių modelių. GS 350 – tai tikrų tikriausias prabangus verslo klasės sedanas. O juk Lexus būtent su tokiu ir debiutavo. Tiesą pasakius, asmeniškai aš, išgirdęs Lexus vardą, apie tokį automobilį pirmiausiai ir pagalvoju. Bet gana čia pasakų – eikime prie reikalo.
Būtent šis Lexus yra 2013-ųjų metų ir žiūrint į jį šiandien nepasakytum, kad jam jau septyneri metai. Duočiau du, tris, gal keturis metus. Tai – jau geras ženklas. Kurdami naujos kartos modelius, Lexus dizaineriai stengėsi atsinaujinti ir tapti patrauklesni jaunos kartos atstovams. Manau, kad jiems tai puikiai pavyko. Dizainas tapo agresyvesnis, o kėbulo linijos aštresnės.Be abejo, kiekvieno automobilio išvaizda yra skonio reikalas. O trečios kartos Lexus GS modelis yra verslo klasės sedanų “Multipla” ir taškas.
Man pasisekė, kad sėdžiu ketvirtos kartos baržoje… Oi t.y. GS 350. Nors kol apeini automobilį aplink, tai užtrunka šiek tiek laiko ir vien dėl to jįgalima sumaišyti su barža. Tiesą pasakius, yra dar viena priežastis dėl ko šį automobilį galima taip vadinti. Važiuojant juo miesto gatvėmis atrodo, kad tu plauki, o ne važiuoji automobiliu. Šimašiaus testas išlaikytas. Net Vilniaus senamiestyje galima pamiršti, kad kelio danga yra tragiška ir grožėtis senamiesčio architektūra lėtai riedant grindiniu.
Prabangus verslo klasės sedanas. Tai kiek gi čia tos prabangos ištikrųjų yra? Pirmas dalykas įsėdus į automobilį yra sėdynės. O gal reiktų jas vadinti foteliais? Jeigu taip, tuomet ne šiaip sau kokiais nors antikvariniais, o moderniais. Viskas reguliuojama elektra, o kiekvieną sėdynių kampą galima keisti, tad net priekabiausias vairuotojas ras sau patogiausią poziciją. Odinės sėdynės šaltą žiemos rytą arba karštą vasaros popietę gali tapti tikra kančia. Tik ne šiame automobilyje. Sėdynės yra ne tik šildomos, bet ir ventiliuojamos. Ir priekiniai krėslai tikrai patogūs. O kaip gi situacija sėdint gale? Vietos pakanka, o porankis – kupinas siurprizų! Atskiras klimato kontrolės valdymas, atskiras audio sistemos valdymas, sėdynių šildymas ir t.t. Visa tai tikrai įspūdinga ir komfortiška, bet tik tuo atveju, jeigu ketinate keliauti keturiese. Vidurinė sėdynė gale yra tik dėl vaizdo. Mano ūgis yra 1,82 metro ir man teko galvą lenkti į kurią nors pusę, nes ji remiasi į lubas, o čia komfortas baigiasi.Žinoma, žaislų sąrašas yra be galo ilgas, bet vienas iš esminių dalykų automobilyje šiuolaikiniam žmogui yra multimedija. Šiame automobilyje įvairių parinkčių ir nustatymų tikrai netrūksta
.Tik yra vienas didelis “bet”. Šios multimedijos valdymas yra šalia pavarų svirties esančio “miki mauso” pagalba. Viskas būtų ok, jeigu tai būtų jūsų stacionarus kompiuteris esantis darbo kambaryje. Bet juk mes kalbame apie automobilį. O kas šiais laikais savo automobilyje nori turėti kažką panašaus į stacionarųjį kompiuterį valdomą pelytės pagalba?! Visiškai nepatogus valdymas, o ir garsai perjungiant parinktis primena “Windows 95”.
Galime pasidžiaugti, kad šiame automobilyje yra sumontuota Mark Levinson garso sistema paverčianti šį Lexus tikra koncertų sale ant ratų, kuri padės jums greitai išmesti šiuos garsus iš galvos pasileidus savo mėgstamą garso takelį.
Toliau norėčiau apžvelgti šio automobilio garso izoliaciją. Japonų automobilių gamintojai yra pagarsėję prasta garso izoliacija. Negaliu 100% teigti, kad šis automobilis yra išimtis, bet ji tikrai pakankamai gera. Jeigu kažkam iš mūsų skaitytojų yra tekę vairuoti tokio modelio Lexus, jūs greičiausiai sakysite, jog aš šneku vėjus ir izoliacija yra prasta, nes girdisi kaip kriokia variklis. Taip, girdisi. Jeigu spausite akceleratoriaus pedalą iki dugno. Bet Lexus inžinieriai tai yra padarę specialiai tam, kad jūs galėtumėte pasidžiaugti maloniai murkiančiu V formos šešių cilindrų ir 316 arklio galių varikliu. O tas garsas tiek malonus, kad porą kartų staigiau spustelėjus akceleratoriaus pedalą visai pamiršau apie mane įskaudinusią multimediją. Galime pasidžiaukti tuo, kad ji bent jau “bluetooth” funkciją turi.
Būtent šis automobilis yra visų varomų ratų modelis, kas tikrai palengvins gyvenimą žiemos metu, o ir tolygesnis galios paskirstymas leidžia greitai startuoti esant poreikiui. Automobilis nors ir didelis, bet nėra lėtas ir nerangus. Tiesa, dėl jo gabaritų, Europos prekybos centro aikštelėje gali tekti paprakaituoti, norint pakilti į viršutinius aukštus.
Lexus turi net keturis važiavimo pasirinkimus. Eco – pensininko, normal – to, kuriam nusispjaut, sport – tam, kuris bando aplenkti šviesoforus ir sport+ – tam, kuris nori, kad iš bagažinės iššoktų dar du asilai ir dar šiek tiek padėtų stumti baržą į priekį.
Norite išgirsti apie kuro sąnaudas? Ar tikrai tai yra svarbu, kai esate toks rimtas verslininkas ir galite sau leisti tokią karietą?! Bet jeigu svarbu, tuomet vidutinės sąnaudos pagal borto kompiuterį – šešiolika litrų šimtui kilometrų.Ai ir vos nepamiršau, golfo lazdų rinkinys bagažinėje tikrai tilps šalia poros pinigų maišų degalams.
Lexus GS 350 yra tikrai prabangus, o važiuoja, kaip ir priklauso tokios klasės automobiliui. Jis yra gerai prižiūrėtas. Dėl to, tiek jo kėbulas, tiek salonas – puikios būklės. Tokia prabangi barža jums kainuos vos 208 eurų per mėnesį. O už šiuos pinigus gausite tikrai daug.
DOW verdiktas: 7 ratai.
Nuotraukų meistras – Dainius Voveris
#vairuokitesvajones#automobiliulizingas#autokonsultacijos#automobiliuapzvalgos#gooddeal