Niekam ne paslaptis, kad DOW visuomet agituoja pirkti naują automobilį. Galimybė rinktis būtent pagal save, kelis metus galiojanti garantija bei nauja ir dar nenučiupinėta transporto priemonė vairuotojui suteikia užtikrintumo ir ramybės jausmą kelyje. Tačiau suprantame, kad Lietuva yra kraštas, kuriame tikrai ne kiekvienas gali sau leisti naują automobilį(tiksliau, nežino, kad gali). Gaila. Tačiau, kaip ten bebūtų, mes turime sprendimą ir jums!
Nuo pat savo veiklos pradžios DOW buvo orientuoti tik į kokybišką klientų aptarnavimą ir šimtaprocentinį paslaugos išpildymą. Partnerių ieškome dirbančių tik tokiais pat principais. Ir randame! Šiandien pristatome jums – Kokybiški auto, UAB jei jau nerandate Jums tinkančiu naujo automobilio “ant” Lietuvos, jie tikrai suras.
Tam, kad galėtume jums papasakoti apie jų veiklą, paslaugas ir ištrauktume visą reikalingą informaciją, pakvietėme išgerti kavos ir paplepėti Kokybiški auto, UAB direktorių Donatas Šiurna . Šis žmogus ne tik maloniai sutiko pasimatyti, bet ir paatviravo apie savo padarytas klaidas ir išmoktas pamokas.
– Donatai, pradėkim nuo to, kuo tiksliai jūs užsiimate?
– Įmonė UAB Kokybiški Auto užsiima naudotų automobilių tikrinimu ir parvežimu iš Vokietijos. Viskas prasideda nuo akimirkos, kai klientas randa automobilį ir kreipiasi į mus. Visi supranta, kad idealių naudotų automobilių nebūna, todėl visų pirma keliaujame į vietą tikrinti automobilio. Jei transporto priemonė tvarkinga, perkame, bei organizuojame jos transportavimą į Lietuvą. Čia darome detalią patikrą, kurios metu rastos problemos yra pašalinamos. Galiausiai sutvarkome automobilio registracijos, bei techninės apžiūros dokumentus ir paruošiame automobilį prieš atiduodant klientui. Jokių atidavimų „nuo tralo“ nedarome.
– Kiek laiko tuo užsiimate?
– Nors mūsų įmonei tėra 5, mano partneris tai daro jau apie 20 metų. Mano patirtis siekia apie 10. Per visą šį laiką įgavome tikrai daug patirties, kontaktų ir pamokų
– Nuo ko viskas prasidėjo?
– Aš, kiek save atsimenu, visuomet puoselėjau meilę automobiliams. Bėgant metams, atsirado teisės. Tuomet pradėjau dalyvauti „slalomo“ varžybose. Pamenu, tam turėjau nusipirkęs Subaru WRX. Automobiliai – visas mano gyvenimas, todėl nenuostabu, kad visa tai, ką dariau mane atvedė būtent iki čia.
– Donatai, jūsų, kaip profesionalo nuomone, ar apsimoka pačiam vežtis automobilį iš užsienio, jei iki tol nesi su tuo susidūręs?
– Vienareikšmiškai ne.
– Kodėl?
– Na, visų pirma, tai užtrunka tikrai daug laiko. Pati kelionė tik į vieną pusę dažniausiai trunka ne vieną dieną. Atvykus prie automobilio reikalinga patikra. Tam reikia turėti įgūdžių ir žinių. Jei automobilis jums tinka, reikia sugalvoti kaip jį pargabenti. Važiuosite pats? Reiks išsiimti numerius, ir važiuoti ne vieną šimtą kilometrų iki namų. Vešite ant tralo? Ieškosite vežėjų. Visa tai kainuoja. O jei automobilis visgi pasirodys prastas, būsite iššvaistę laiką ir pinigus. Kiekvienas pirkimas yra individualus ir reikia gebėti prisitaikyti prie situacijos.
– Kiek laiko užtrunka jūsų paslauga nuo pirmo skambučio iki automobilio pasiėmimo?
– Kelionė į vietą, patikra, parvežimas, detali patikra Lietuvoje ir dokumentų tvarkymas užtrunka maždaug dvi savaites.
– Kokias savo padarytas klaidas pamenate perkant automobilius?
– Pagrindinės klaidos – vietoje nepastebėti gedimai. Jos pasitaiko dažniausiai. Pamenu, vienas klientas mūsų prašė nupirkti jam Volvo XC70. Esminis dalykas buvo visų varomų ratų sistema. Būtent tokį mes ir nupirkome. Lyg ir. Tiek skelbimas, tiek pardavėjas teigė, kad automobilis buvo varomais visais ratais, tad mes to netikrinome. Čia ir buvo mūsų klaida. Po trumpo laiko klientas grįžo pas mus ir paaiškino problemą. Automobilis buvo varomas tik priekiniais ratais. Likome nustebę. Bet kadangi esame įmonė ir dirbame su kitomis įmonėmis Vokietijoje, klientui gražinome pinigus, o kolegoms Vokietijoje – automobilį. Pabrėšiu – jei pirkėjas būtų buvęs fizinis asmuo, pinigų atgavimo tikimybė būtų labai, labai maža.
Šiaip buvo labai įvairių nuotykių. Pakeliui į Lietuvą dingęs papildomas ratų komplektas, ar vežėjo nuplėštas Audi S4 priekinis bamperis jau nelabai ir stebina. Pats skaudžiausias įvykis buvo, kai į Lietuvą grįžo Volvo XC90. Nors, atrodytų, Vokietijoje patikrinome viską, Lietuvoje pamatėme, kad automobilio greičių dėžė nejungia šeštos pavaros. Ši klaida kainavo mums daugiau nei 1000 eurų.
– Jei į Lietuvą atvyksta automobilis ir tik čia jūs pastebite tam tikrą problemą, sakykim, kaip ta dingusi šešta pavara. Už automobilio tvarkymą mokate jūs, ar klientas?
– Visada tik mes. Su klientu esame sutarę sumą, kurią jis moka už mūsų paslaugą. Daugiau nors ir tvanas (juokiasi). Paslaugos suma nesikeičia. Jei nesugebėjome to pamatyti Vokietijoje – tai mūsų problema.
– Kokias svarbiausias pamokas išmokote per šiuos darbo metus?
– Pagrindinė pamoka, kurią išmokome – įsivertinti riziką. Tai svarbiausia, norint teikti kokybišką paslaugą klientui.
– O kokie įmonės ateities planai?
– Daug pasakoti šia tema dar tikrai negaliu, bet galiu pasakyti, kad planuojame pereiti į tarptautinį lygį.
– Gal atskleisite kelis įdomiausius parvežtus automobilius? Ir ką vairuojate pats?
– Iškart prisimenu parvežtą 1996 metų Mercedes Benz S600L. Nors galvojant apie metus gali taip ir neatrodyti, bet tai tikrai įspūdingas automobilis. Buvo keletas tokių kaip BMW X6M ar Mercedes Benz E550 AMG. Daug jų buvo per visus šituos metus. O pats vairuoju BMW.
– Na ir pabaigai, manau, kiekvieną iš mūsų dominantis klausimas. Kiek gi kainuoja jūsų paslauga?
– Mūsų paslaugos kaina prasideda nuo 1300 eurų su įskaičiuotu parvežimu. Tačiau jei automobilis brangus, tai gali kainuoti kiek daugiau. Noriu paminėti tai, ką sakau ir savo klientams: tam, kad jums apsimokėtų naudotis mūsų paslauga, automobilis, kurio ieškote turėtų būti ne senesnis, nei dešimt metų.