OK, pasimokiau iš savo klaidų. Na gerai, nepasimokiau – jūs pamokėt: aiškiai ir pelnytai iškaršdami kailį už nepažymėtą reklamą. Tikiuosi, šį kartą jau pažymėjau pakankamai aiškiai.
Tai kodėl vėl rašau? Nes buvo toks susitarimas, o susitarimus reikia gerbt ir jų laikytis. Ar man liepė taip rašyt? Ne. Esminė sąlyga, kad, jei ir rašysiu apie kažkokį jų veiklos epizodą, tai tik tokį, kuris, mano galva, tikrai vertas dėmesio ar šiaip, in general, naudingas jums – klientams.
Tai ką gi čia tokio atradau?
O tai, kad General Financing iš tikrųjų rado visai įdomų būdą pasiekti klientus. Vietoje sterilių, bankams būdingų šalto metalo ir stiklo lydinio ofisų jie pasirinko kitą kelią. Atsidaro vieną kitą mažą skyrelį kartu su Caffeine. Kodėl tai geras sprendimas?
Visada nejaukiai jausdavausi banke vien dėl to, kad dažnai ten švariau ir steriliau nei ligoninėje, o sėdėdamas priešais masyvų, didelį stalą visada jausdavausi lyg paprašaika, kuriam vis ko nors reikia, o didžioji dalis bankininkų visada pasinaudodavo proga parodyti, kokie jie svarbūs ir kaip viskas sudėtinga ir sunku, atlikdami lėtus chirurginius judesius prie kompiuterio ekrano. O „
General Financing“ netrukus taps banku – tokiu, su kuriuo finansų klausimus gali aptarti prie kavos puodelio.
Kad tai puikus sprendimas, patvirtina didžiausios viso pasaulio pardavimų bendrovės, kurios stengiasi panaikinti barjerą tarp pardavėjo ir pirkėjo. NISSAN savo atstovybėse naikina stalų kultūrą, naujausi autosalonai jau pilni tik kėdžių, sėdmaišių, kruasanų ir gaiviųjų gėrimų – viskas kaip namie, kartais net geriau nei namie (nes visi limonadai šaldytuve nemokami, manyje gyvenantis 90-ųjų vaikas nuprotėtų iš laimės, jei toks šaldytuvas būtų namie). Viskas jauku. Daug natūralių detalių.
Didžioji dalis kompanijų tiki moksliniais tyrimais, kuriuose sakoma: kuo prabangiau atrodo tavo ofisas, kuo sudėtingiau tu šneki, kuo įmantresnis tu stengiesi atrodyti, tuo, dažnu atveju, toliau esi nuo savo vartotojo.
Daugelis pasaulio įmonių skatina savo pardavėjus ir moko familiaraus, atviro bei nuoširdaus bendravimo, o ne SALES pitčų, kurie būtų nudrilinti iki skausmo tiek, kad net pažadintas ryte atsimintum. Tik NE TIE, kuriems rūpi jų klientas. Nes jie siekia išmokyti žmones klausytis ir neformali bei jauki aplinka yra tik pirmas žingsnis to link.
„General Financing“ turi didelių ambicijų ir geresnį suvokimą, kaip prieiti arčiau kliento, nei daugelis rinkos milžinų.