Dirbant mėgstamą darbą yra žiauriai smagu kai pavyksta pasiekti superinių rezultatų. Mūsų srityje tai neatrodo sudėtinga, bet kai perkant naują ar naudotą transporto priemonę tenka susidurti su lizingais bei atidavimo terminais… Uch kiek ten yra reikalų.
Šiandien mes jums papasokosime apie misiją, kurią DOW komandai pavyko įgyvendinti per 10 dienų. Cituojant mūsų klientę: “DEŠIMT, KARLAI!”
Viskas prasidėjo nuo vieno iš pirmųjų DOW klientų, kuris prieš porą metų pirko sau BMW automobilį. Prabėgus porai metų turimas ratuotis nebeteikė džiaugsmo ir savininkas panoro atsinaujinti – normalu. Jis vėl kreipėsi į mus prašydamas padėti parduoti jo turimą BMW ir surasti jam naują automobilį. Mes, savo ruožtu, iškart kibome į darbus. Viskas prasideda nuo fotosesijos. Toliau seka skelbimai ir susidomėjusių skambučiai. Mes išklausėme savininko norus, išsiaiškinome poreikius, bei galimybes ir pradėjome dėlioti darbų planą.
Maždaug tuo pat metu dar viena DOW klientė kreipėsi į mus su panašiu prašymu, tik jos parduodamas naudotas automobilis yra toks, kad vargu ar galima jį vadinti naudotu. Techniškai taip, tačiau žiūrint praktiškai 2019 metų gamybos ir vos 6 tūkstančius kilometrų nuvažiavęs apynaujis Peugeot automobilis dar skaitosi gan šviežias. Čia kaip parduotuvėse, kai vakarais būna nuolaidos bandelėms, kurios keptos tą dieną, bet iš ryto ir yra kaip ir šviežios, bet ne visai.
Vienas garsus ir gerai žinomas verslininkas yra sakęs, kad sudėtingiausiam darbui nusamdytų didžiausią tinginį pasaulyje. Kodėl? Nes tinginys visada ras lengviausią būdą sunkiausiam darbui atlikti. Taip ir aš. Paėmęs tą apynaujį Peugeot fotosesijai paskambinu BMW savininkui ir pasiūlau atvykti į fotosesiją apžiūrėti automobilio, tikėdamasis, kad net skelbimo nereiks kelti. Gražus oras, geras “vaibas” ir puikiai pavykusi fotosesija, plius bandomasis važiavimas. Du zuikiai vienu šūviu – tobula! O dar geriau, kad klientas liko sužavėtas išbandyta transporto priemone. Be abejo, aš irgi visas apsipatenkinęs savo genialia mintimi.
Grąžindamas savininkei jos Peugeot nudžiuginu ją, kad jau spėjau net ir parodyti jos automobilį galimam pirkėjui. “Taip greitai?” Na, taip, mes įpratę dirbti greitai. Persimetam keliais žodžiais ir man jau aišku, kokio naujo automobilio reikia mūsų klientei.
Atrodo, kad čia viskas paprasta, bet juk mums pirma reikia parduoti BMW, kad jo savininkas galėtų įsigyti Peugeot. Atrodytų, kad tai užtruks, bet jau kelių artimiausių dienų bėgyje atsiranda net du susidomėję pirkėjai iš kurių vienas tvirtai sako: “Imu jei tik padėsite sutvarkyti lizingą!” DOW sako: “Darom!” Prasideda dokumentų tvarkymai, paraiškos ir t.t. Tuo tarpu parduodamo BMW savininkas pradeda nerimauti, kad tuoj liks be automobilio, o dėl Peugeot nėra dar tvirtai apsisprendęs. Čia dar galima paminėti ir tą faktą, kad Peugeot atstovybė jam daugiau kaip savaitę laiko neatsakė dėl kito jo norimo modelio automobilio bandomojo važiavimo…
Ką dayti? Iš pirmo žvilgsnio kebli situacija, bet juk mes iššūkius valgom pusryčiams! Suorganizuojam klientui dar vieną bandomąjį važiavimą apynauju Peugeot automobiliu geram pusdieniui, kad galėtų pilnai išsibandyti daiktą ir jau tada apsispręsti. Savaitgalį? Žinoma! O kada daugiau rasi laisvą pusdienį? Bandomasis važiavimas įvyksta ir vyrukas sako: “Imu jei tik pavyks susitvarkyti lizingą ir tilpti į savo biudžetą.”
DOW sako: “Darom!”
Skambutis Peugeot savininkei su džiugiom žiniom, kad jos ratuotį perka mūsų klientas. Spėkit kas toliau. O gi dabar jau to Peugeot savininkė ima nerimauti, kad ji tuoj liks be automobilio. Ok, per kelias dienas gaunam taip norimą hibridinį RAV’ą bandomajam važiavimui. Važiavimas pavyksta, susitikslinam komplektaciją ir žiūrim kada jį pavyks gauti. Na, juk šis tai visai naujas, o tokių ir palaukti tenka. Keli skambučiai plius keli elektroniniai laiškai ir bingo! Nereikės ir trijų mėnesių laukti.
Atrodytų, jog čia ir pabaiga, bet ne. Ties čia DOW nesustoja. Penktadienis. Juk nepaliksi žmonių gražiam vasaros savaitgaliui be automobilių. O ne paslaptis, kad bankuose viskas vyksta šiek tiek lėčiau. Panašiai kaip anksčiau minėtoje Peugeot atstovybėje. Didelių pastangų dėka visiems pavyksta pasitvirtinti lizingus naujiems ratuočiams ir belieka padaryti perdavimus. Jau be penkių minučių savaitgalis ir natūralu, kad normalūs žmonės turi planų. Pavyzdžiui nori važiuoti prie ežero, o DOW nori iš jų atimti automobilį, nes jį jau reikia perduoti kitam žmogui. Nieko tokio, paskolinam vieną iš savo turimų automobilių klientei, o jos Pežuką varom prausti ir žiauriai skubam, nes už mažiau nei valandos reikia Pežuką perduoti naujam savininkui ir grįžti į atstovybę naujojo RAV4 atidavimo ceremonijai. Easy, mes juk nenormalūs tai kas čia mums sudėtingo?!
Būtent taip mes įgyvendinam neįmanomas misijas, gaunam savo atsiliepimus, širdį glostančias padėkos žinutes ir pasikraunam teigiamom emocijom! Turite mums panašią misiją? Mes jau nekantriai laukiame kada galėsime ją išgirsti ir įgyvendinti
.#vairuokitesvajones#automobiliulizingas#autokonsultacijos#automobiliuapzvalgos#gooddeal