Bet apie viską nuo pradžių. Šį kartą noriu truputį papasakoti ir apie popcornus. Pasirodo, Vilniuje yra tokia vieta – Popcorn Lab, kuri prekiauja zilijonu rūšių popcornais. Verta apsilankyti ir pabandyti. Perspėjimas. Jie kelia priklausomybę. Kodėl aš apie juos? Nes šį kartą turėjau dar vieną automobilį, kuris dar visai naujas Lietuvos keliuose. Ir nutariau jį patikrinti kiek nestandartiniu būdu. Popcorn Lab yra gero mano bičiulio naujausia verslo idėja. Taigi, penktadienio popietę skambinu Tomui Šiuipiui su nelabai standartiniu klausimu:
– Sveikas, Tomai, man reikia 810L popcornų, ar gali padaryt?
– Kiek bl….?!?!?!?!?
– 810 Litru.
– Tau čia kitai savaitei reikia?
– Labiau už kelių valandų, įmanoma?
– Bus.
Patenkintas. Drožiu į Volkswagen centrą pasiimti džiaugsmo visam savaitgaliui. Jau prie vartų mane pasitinka – JIS. Jo didenybė Touareg.
Dydis atima žadą. Visai kaip žadą atimdavo pirmieji mobilūs telefonai. Bet šitas toks visai sexy. Ir stiliovas. Ir gražus. Nuojauta kužda, kad vikrus jis nebus. Ir jau čia mane nužudo šalia stovinčio piliečio frazė:
-Įsibėgėja jis greičiau nei Golf GTI.
Nesitiki. Nieko, bus progos išbandyti. V6, 210KW ir 2 tonos svorio – intriguoja. Bet pradėkim nuo pradžių. Kaip visada, vidus. Išties įspūdinga, VW nepaliko vietos skųstis net labiausiai įnoringam piliečiui: itin patogios sėdynės, salono apšvietimo spalva, kurią galima keisti iš velniai žino kiek spalvų opcijų, tiksliausias apibūdinimas – daug. Medžio apdaila – all around – nestandartas ir tikrai ne pigus malonumas, bet verta. Ekranas. Taip ekranas yra kažkas TOKIO, kažkas, ką turėtų matyti net Stewas Wonderis. Manau, net jis ten kažką įžiūrėtų. Panoraminis stogas yra tokio dydžio, kad reikalui esant be problemų galėtumėte pro viršų įkelti gan riebią kiaulę. Ramūnai, gal nebereik to Escalade?
P.S bagažinės dydis? Atsakymas nuotraukose.
OK. Važiuojam į trasą. Kaunas – Vilnius. Standartinė kelionė. Ir… Žinot tą jausmą, kai atrakcionų parke, kokiam nors ekstremaliam aparate nuo greičio tave prispaudžia prie sėdynės? Taip? Tai Touareg – veikia panašiai. Degalų sąnaudos? Ne negirdėjau… Atrodo degalų bako daviklis sugedęs, nes nė krust. Toliau viskas standartiškai – Vokiečių gatvės duobės? Ne, negirdėjau. Minkštai, minkštai. In general automobilis toks minkštas, kad Dormeo čiužiniai turi naują konkurentą. Tik šitas, rodos, tikrai minkštas. Važiuojam į vingiuotus keliukus naktį. Įjungiam ilgas šviesas – vėl diena. Žibintų galia leidžia pasijausti taip, lyg galėtum valdyti paros laikus. Klick – naktis, klick – diena ir t.t
Minusai.
Koja atidaroma bagažinė. Nelabai mėgsta reaguoti į koją. Velniai žino kodėl, gal mano koja netinkama? Nors ir ne protezas, bet buvo netinkama.
Ir ACC. Keista, tačiau priešingai negu Audi Q8, kuri normaliai važiuoja per vidurį, o Touareg nenori. Nenori ir viskas. Jis mieliau plūduriuoja, minkštai, bet plūduriuoja nuo vienos juostos prie kitos. Kas truputėlį erzina. Negali žmogus normaliai jokio portalo paskaityt.
Išvada.
Nors už tokią sumą pinigų klientui tikrai yra iš ko rinktis, tačiau, atsižvelgiant į konkurentų kainodarą, Touareg yra kol kas geriausias kainos ir kokybės santykis.