Ech… Mokytojas Miagi. Karate Vaikis. Kiek daug nuostabių dalykų mums davė Japonija! Ji mums davė ir naują Toyota Corolla. Po „face lift“ ji yra tikrai „awesome“.
Būdamas joje, jautiesi kaip kurčias. Nes aplinkui visiška tyla – kaip S klasės MB. Tobula!
Gale vietos taip daug, kad man lengvai matosi, kaip ant galinės sėdynės dručkis Užkalnis pliekia kortomis su Cololo ant per vidurį sėdinčios Katunskytės kelių.
Ji turi visas naujausias technologijas, (Toyota, ne Katunskytė) tokias technologijas, kad Tesla ir NASA stovi eilėje prie užsakymų.
OMG! O galia! Ta beprotiška variklio ir batareikos samplaka varo iš proto! Bugatti Veyron tyliai sau rūko kamputyje…
Bagažinės talpa? Pasakysiu tik tiek, kad laidojimo namai “Nutrūkusi styga” jau pasiruošus keisti savo autoparką ir mojuoja cash‘u prie užsakymo langelio.
Kaina? Viso labo 12 000 eurų, tai juokingi 44 eur per mėnesį ir čia dar be DOW pagalbos!!
Myliu Jus, mano skaitytojai, su balandžio 1-ąja.
Na, o jei rimtai, naujas C klasės japonas grįžo su trenksmu. Taip, jo kaina beveik dviguba, bet jis hibridas, o jo kokybės, kaip ir RAV4, negali lyginti su pirmtaku.
Atrodo, kad terminas „garso izoliacija“ yra būtent tai, apie ką Toyota nebenori daugiau girdėti. Jie tą išsprendė kartą ir visiems laikams!
Vairuotojo pusė yra labai funkcionali. Visi reikalingi valdymo mygtukai kairėje vairo pusėje, klimato kontrolė dešinėje. Prieš akis visi standartiniai dalykai. Kruizo kontrolė, Bluetooth ir multimedijos valdymas. Taip, ekrano rezoliucija vis dar truputį užknisa, bet…. Toyota tai kompensuoja stulbinama vidaus interjero kokybe.
Važiuoja ji tikrai minkštai ir perrinkto “Šimašiaus testo” ji nė velnio nepabūgo.
Iš esmės vairavimas tikrai patogus ir vairuotojui teikiantis džiaugsmą patogiose Al kantatos fragmentų turinčiose sėdynėse.
Minusai:
Hibridas, paspaudus “tapkę”, truputėlį kaukia.
Tai tikrai nebus pigiausias C segmento automobilis.
Gale vietos tikrai mažiau, nei atrodo iš išorės.
Tačiau, Toyota dizaineriai vis dar uždirba pakankamai daug, kad galėtų šnioti kokainą, taigi dizainas beveik tobulas, nes narkotikai išlaisvina visas jų kūrybines čakras.
Išvada:
ne pigiausias C segmento automobilis, tačiau jį drąsiai galima vadinti „be 5 minučių Premium” už 272 eur/mėn. be DOW trigrašio.
Kuro sąnaudų net nerašysiu ir nevertinsiu, nes joks konkurentas šalia šio hibrido net arti nebus.
Už nuotraukas ačiū Dainius Voveris