Pradėję nuo mažos „Ibizos“, pamatę „Aronos“ subtilybes, mes pagaliau čia. Pirmasis „Seat Tarraco“ jau mūsų rankose! Jau kurį laiką norėjau išbandyti šį modelį ir pagaliau, vieną, gražų penktadienio vakarą jis atsidūrė mano rankose. Ir vakaras tapo geresnis.
Tolimas, antros eilės „Škoda Kodiaq“ pusbrolis su seksualiomis „mustango“ lempomis. Šis dailus katinas iškart patraukia akį savo masiškumu, o prabangos kvapas jaučiamas iš tolo. Sodriai raudonos galinės lempos, sujungtos plona juostele, taip ir kviečia prieiti arčiau. Žodžiu, baigiu seilėtis, mano poziciją supratot.
Vidus neatsilieka nuo kėbulo. „X-CELLENCE“ komplektaciją turinčiame „Seat Tarraco“ rasite akiai patrauklų, tamsios spalvos interjerą su patogiomis sėdynėmis, racionalaus dydžio multimedijos ekranu ir teisingu kondicionieriaus valdymu. Ir nors esu vienas iš tų, kurie eitų pirmoje eilėje mitinge prieš medžio apdailas automobiliuose, turiu „Tarraco“ pagirti ir čia. Tamsi ir skoninga medžio apdaila. Puikiai įsipiešia į bendrą vaizdą ir nedarko automobilio „feng shui“.
Dovanėlė: šaltą žiemos rytą bent 4 iš 7 keleivių nesušals užpakalių šildomų sėdynių dėka.
Jei „Šimašiaus testą“ vertinčiau dešimties balų sistema, duočiau 8. Viskas buvo atlikta nepriekaištingai, išskyrus momentus, kai važiuojant didesniu greičiu, 20 colių dydžio ratlankis įvažiuoja į duobę. Garsas sukelia fizinį skausmą. Bet, visi žinom, kad grožis reikalauja aukų. O grožio mums reikia.
Būtent dėl tų pačių 20 colių dydžio ratlankių, posūkiuose automobilis tiesiog limpa prie kelio. Na, tikėtina, kad ne tik dėl ratlankių, bet prisideda jie daug. Buvau nuoširdžiai nustebintas tokių valdomumo galimybių. Artėjam link sėkmės formulės. Atsiranda tikėjimas.
Įspūdinga trauka. Didelė galia. Lipimas prie sėdynių. Štai sakiniai, kurių tikrai neišgirsite, apibūdinant „Seat Tarraco“. Štai sakiniai, kuriuos išgirsite: važiuoja normaliai. Traukia neblogai. Jei nuoširdžiai, tai taip ir yra. 2 litrų ir 190 arklio galių variklis, daug nereikalaujant, tenkins jūsų vidutiniškus poreikius tiek mieste, tiek užmiestyje.
Ir šuo karimas pripranta: DSG gonna DSG.
Vilniaus mieste vidutinės kuro sąnaudos buvo 9,5l/100km. Skaičius kaip ir nemažas, bet turint omeny, kad kai kurie gamintojai nesugeba išlipti iš 9l/100km ribos savo mažųjų hečbekų klasės, o šio automobilio svoris siekia beveik 2 tonas, kuro sąnaudos nebeatrodo tokios ir baisios. Įsivaizdavimas, kad skaičiai yra dideli išanalizavus tik teorinę pusę – Karbauskio efektas.
Na, štai, ir pagaliau „Seat“ dovanoja mums didelį multimedijos ekraną su tuo pačiu, patogiu valdymu ir priminimais pasiimti telefoną. Gauname ir papildomą funkciją: multimedijos valdymą mostais. Tik čia dar laaaaabai tolimas kelias iki tobulybės. Į mano „makalavimus“ ranka kokį vieną kartą sureagavo. Gal. Borto kompiuteris, virtęs dideliu ekranu vairuotojui, smogia dar stipriau. Rasite trijų skirtingų spidometrų pasirinkimą: standartinis, baisingai įmantrus, arba minimalistinis. Įspūdinga.
Dar dovanėlė: automatinio parkavimo funkcija, neužtikrintiems savo jėgomis.
Vairuodamas „Seat Tarraco“ jautiesi užtikrintai. Važiuoji minkštai, posūkiuose automobilis valdomas, o solidus interjeras duoda vidinio užtikrintumo jausmą. Manau, kad tai vienas iš labiausiai man kada nors patikusių „Seat“, kuriuos esu vairavęs. Nuoširdžiai manau, kad kiekvienas, kuris svarsto apie prabangų SUV klasės automobilį, turėtų jį išbandyti. Kaina, tarp kitko, taip pat nesikandžioja. Standartiškai toks automobilis jums kainuos 500eurų per mėnesį. Jei norit išgirsti malonesnius skaičius – mes vieno skambučio atstumu.
Deals On Wheels sako: 7 ratai!
⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️
Gero antradienio, Draugai!
Kaip mėnulis be saulės, taip ir straipsniai be nuotraukų būtų tamsūs. Už gyvastį ačiū – Dainius Voveris