Kruizinis laivas ant keturių ratų. Taip turbūt reiktų pavadinti automobilį, kurį apžvelgiam šiandien.
Vietos – sočiai. Galios – sočiai. Minkštumas – o Dieve. Bet nepaisant to, kad esu mėgėjas užbėgti įvykiams už akių – pradėkim nuo pat pradžių.
Vieną gražią vasaros popietę skamba telefonas. Žmogus kitam laido gale: A7, nori? Kvailas klausimas, galvoju, ir jau skambinu savininkui. Neilgai trukus, vieną, saulėtą trečiadienio rytą aš jau sėdu už jos vairo.
O žinot, kas smagiausia?! Ne eilinis dyzelis čia, o benzas. Benzas, Karlai!! Benzas!!
Todėl nuo to ir pradėkim. Jau maloniu garsu ausims tampantis ir rečiau gatvėse sutinkamas TFSI puošia ir šio didžiojo kupė priekį. Kartu su viena geriausių pasaulyje keturių varomų ratų sistemų, 3 litrų širdis generuoja labai gražiai ant popieriaus atrodančias 333 arklio galias. Tai – pakankamai galios šiam kruiziniam laiveliui.
O smagiausia tai, kad jei važiuosit ramiai, galit sutilpti ir į 11 litrų šimtui kilometrų. Aišku, jau po bandymų dienos buvo rėkiančių, kad aš nusišneku ir mažiau, kaip 14-16l/100km sąnaudų su šituo automobiliu turėti neįmanoma. Nežinau, ką jums pasakyti. Aš tilpau. Savininkas taip pat. Arba nusiraminkit už vairo, arba jūsų automobiliui kažkas negerai.
Bet pakalbėkim apie tai, ką praleidom. Kėbulas. Kupė kėbulas niekuomet nebuvo vienas praktiškiausių, tačiau visuomet buvo vienas gražiausių. O kai dienos šviesą išvydo keturių durų Audi markės kupė modeliai – pasaulis nušvito kitomis spalvomis. Ne tik gražus, bet ir praktiškas. Na… Praktiškesnis. Apskritai, visa A7 koncepcija yra puiki ir negalėčiau išskirti nė vienos dalies – viskas tiesiog susilieja į vieną gražią visumą.
Viduje vietos labai daug. Kapitono vieta orientuota į pilotą. Viskas pasiekiama ir valdoma aiškiai. Odinės sėdynės reguliuojasi kaip tik nori: aukštyn, žemyn, prisipučia, išsileidžia ir t.t. Žodžiu, viskas, ko norit. Maloniai atrodo, kad ir ne didelis, tačiau išvažiuojantis ekranas. Vairas primena sportinį. Tik labai gaila, (bent asmeniškai man) kad nėra begių perjungimo svirčių ant vairo. O juodos, kaip ir salonas, lubos dar prideda ir papildomo jaukumo.
Gal tik koks krepšininkas atsisėdęs į galą turės šiek tiek pasilenkti. Na, visgi grožis reikalauja aukų.
Ir net man, kaip nemėgstančiam projekcinio ekrano, (nes pro langą turi matytis tik kelias) šioje A7 man patiko. Blankus, neryškus ir netrukdantis matymui.
Šimašius man pasakojo, kaip panašiai jam ši A7 važiuoja su Q7. Abi minkštos, abi patogios ir tiesiog pritaikytos minkštai plaukioti po senamiesčio gatveles. Ir dar su 20 colių ratlankiais. Dabar jau nebežino, kurią pirkti. Paklaus partijos. Šaunuolis.
Tiek multimedija, tiek borto kompiuteris yra valdomi lengvai ir atrodo klasiškai. Na, turbūt nieko kito tikėtis ir nereiktų – čia juk prabangi audi. Nuėjom didelį kelią nuo “batonų” ir “silkių” laikų. Labai didelį.
Labai dažnai paėmus testams prabangų automobilį, kūną užlieja toks keistas jausmas. Lyg aš staigiai tapau dėde. Dėde su pilvu, daug pinigų, prabangiais namais ir sugadintu požiūriu į žemesnę klasę. O čia ne. Jaučiausi žemiškas. O tą jausmą aš labai vertinu. Lygesnių juk nebūna.
Ši Audi yra parduodama. Jos kaina – 436 eurai per mėnesį.
DOW sako: 9 balai.
Fotomenininkas by choice – Dainius Voveris.
#vairuokitesvajones#automobiliulizingas#autokonsultacijos#automobiliuapžvalgos#gooddeal