‘’Penktadienis. Vakaras. Laukia savaitgalis, o dabar einu pasiimti bandymams KIA Stonc. Reiškia, savaitgalis laukia dar geresnis’’. Pagalvojo jis ir įėjo į KIA saloną pasiimti automobiilio. Tuomet jis dar nežinojo, kaip stipriai klysta.
Nors nuomonių po mano rašomais straipsniais būna įvairių, nesuklyskit, neturiu išankstinių nusistatymų prieš nei vieną gamintoją. Visi vienodai įdomūs. Tik po bandymų pasimato tikrasis automobilio veidas. O aš – paprastas žmogus. Ką jaučiu – tą rašau.
Viskas prasidėjo nuo to, kad kai važiavau pasimti KIA Stonic, niekaip negalėjau atsiminti, kaip ji atrodo. Galiausiai nusprendžiau ir nežiūrėti. Norėjau to pirmojo įspūdžio momento. Tai va čia prasidėjo pirmoji nusivylimo stadija. Turbūt ir vėl turiu pabrėžti, kad kėbulo vertinimą sunkiausia atlikti objektyviai, tačiau šį kartą automobilio formos ir nesuderinta su juo spalva nuteikė sudėtingai. Automobilis panašus į mažą vabzdį, tupintį ant krūmo ir besitaikantį iščiulpti bent mililitrą kraujo. Ir kažkuo dar truputi į Gražulį.
Interjeras duoda naujo automobilio pojūtį, tačiau pasikapstant giliau, supranti, kad brangių detalių čia nesulauksi. Pastmasės kietos ir rėžiančios akį, o sėdynės tikrai neskirtos ilgoms kelionėms. Aišku, nemažą dalį to atsveria komplektacijos ir kainos santykis, tačiau prie to dar prieisim. O ir vairas malonus. Ir dar šildomas.
Bauda: šiame automobilyje reikia visų pirma užsisegti diržą, tik tuomet užvesti. Kitokiu atveju, jus aprėks pats pikčiausias pasaulyje korėjietis.
Šimašiui Kia Stonic baisiai neprisidirbo. Logiška, kad mažam automobiliui kelio nelygumai visuomet bus didesnis iššūkis, tačiau šį kartą Kia su iššūkiu susitvarkė. Ir pasiliko vietos tobulėjimui. Protinga.
Kai važinėji su 1 litro variklio tūrio automobiliu, nei galios, nei manevringumo tikėtis nereiktų. Prie 88 kilovatų galios, žodis įspūdinga tiesiog nesirašo. O prie viso to pridėkim dar ir greičių dėžę, kuri, bėgius mėto panašiai, kaip Gedrius Gustas – baudas. Galiausiai gaunam keistą mišinį, į kurį kiek pažiūrim, nedrįsdami paragauti, o kai paragaujam, tai daugiau jau neberagaujam.
Lyg jau reiktų parašyti kažką gero. Bet dabar turiu papasakoti apie sąnaudas. O jos – 8 l/100km. Ir tada nebesuprantu. Aukoju variklio dydį, aukoju galią, aukoju valdymą, kad gaučiau mažą… Bet tą jau turiu… Neprisigalvokit, aš apie taršumą. Gyvenime tikrai stengiuosi saugoti gamtą. Nu tikrai. Net bikų nemėtau, nors rūkau kaip kaminas. Bet toks automobilis mano gyvenime reikštų padažnėjusį skysčių išsiskyrimą iš mano akių.
Kas liečia multimediją ir borto kompiuterį – Kia paskutiniu metu nenuvilia. Ir čia iš esmės viskas gerai. Barti reikia tik multimedijos ekraną (pasirodė, kad įsijungiau tetrį) ir autopilotą, kurį įjungus, nerodo užfiksuoto greičio. Turiu omeny digital. Kur nors kamputy, kad žnotum, kiek pakėlei greitį. Nežinoti iki kiek dar kils automobilio greitis nėra labai patogu.
Bauda: juostų palaikymas mėtosi nuo vienos juostos iki kitos, taip vesdamas jus į mirtį. Ir taip, suprantu, kad teisingai juostoje laikosi labai retas automobilis, bet lyginamės juk į geriausius.
Nors nemažai peikiau automobilį, vis gi net neabejoju, kad atsiras žmonių, kuriuos jis padarys laimingus. Pavyzdžiui: jei perkate jį savo jaunai dukrai, kuri dar nematė, kas yra ilgiau… Pala, turiu omeny geriau… Arba: jei perkate automobilį savo mamai/tėčiui ir tai – pirmasis jo naujas automobilis.
Arba, jei jums apskritai nerūpi kokio dydžio variklis, minkštas jis ar kietas, kokia, po velnių, ta greičių dėžė ir kaip jis atrodo, o tiesiog norite už gerą kainą įsigyti paaukštintą miesto automobilį, prigrūstą kuo daugiau komplektacijos – eikit ir pirkit Kia Stonic.
Šita mažulė su dvispalviu kėbulu ir komforto paketu jums kainuos vos 223 eurus per mėnesį. Ir čia dar iki skambučio mums.
Deals On Wheels sako: 4 ratai! ⚙️⚙️⚙️⚙️
Iki greito, Draugai.
Rudeniškasis fotografas – Dainius Voveris