Būname namie. Turime daugiau laiko rašyti. O rašymas yra gerai. Nuolatinis naujienų srautas, augančių skaičių stebėjimas, nori ar nenori pasėja tam tikrą nerimą. Todėl geriau yra kurti (maistą, straipsnius ar idėjas). Kaip vienoje reklamoje sako, tai išlaisvina mintis. Šalia kūrybos nepamirškite, kad dabar tinkamas laikas ieškoti gerų pasiūlymų.
Ta proga, pristatau jums dar vieną mūsų deal‘ą. Vienetinį variantą už gerus pinigus. Naujutėlį automobilį. VW SHARAN. Tikrą dinozaurą šiuolaikinių crossover’ių rinkoje.
Sharan kilmė siekia 1995 metus. O įdomus modelio pavadinimas yra kildinamas iš persiško žodžio, reiškiančio „karalių vežėjas“. Arba galite jį kildinti iš Bulgarų kalbos, kur Sharan reiškia „karpį“. Čia kaip jums labiau patinka.
Turbūt visi pažįsta žmonių, kurie turėjo senosios kartos VW Sharan. Ar Ford Galaxy. Ar Seat Alhambra. Tai buvo nepaprastai populiari trijulė. Beveik identiška. Nepaprastai praktiška. Gal ne itin patikima. Ūkiško tautiečio svajonė. Ar taksisto, kad galėtų „imti“ dvigubą tarifą už šešis keleivius.
Mintimis grįžkim į praeitį. Iš studijų laikų yra išlikęs ryškus prisiminimas, kaip vienoje šeimų šventėje susirinko trys automobiliai. Ir visi trys buvo pirmos kartos trynukai, skirtingais vardais, bet tos pačios mamos. Tad jeigu paklaustumėte, kas yra šeimos automobilis, nupieščiau tą paveikslą trijulės, stovinčios vienoje gretoje…
Apie automobilį. Dizaino ilgai aptarinėti nereiktų. Tai automobilis kurio išorė atrodo tvarkingai ir estetiškai, bet didelį susižavėjimą sukelti kažin ar gali. Sharan yra didelis automobilis – tik 5 cm trumpesnis už VW Multivan. Ir tai yra rimtas septynvietis automobilis. Toks rimtas, kad puikiai tiktų privačiam vaikų darželiui arba turint bent trejetą vaikų. O gal tiesiog mėgsti vežioti daug draugų? Irgi variantas.
Turiu pastebėti, kad į trečią sėdynių eilę patekti tikrai lengva. Ir įsitaisyti joje gali normalaus dydžio suaugėlis. Aišku, vežant 7 keleivius bagažinės erdvės ilgesnei kelionei pritrūksta. Tada užsidedi stogo bagažinę ir problemos išspręstos. Mašinos su stogo bagažinėmis man kelia žavesį – primena baltą žiemą ir kelionę slidinėti į kalnus.
Visokiausio funkcionalumo salonui netrūksta. Sėdynės stumdosi, lankstosi, vartosi, daiktadėžių prislapstyta kiekvienam kamputy. Vietos galvai tiek, kad galit važinėti su kokia norit skrybėle (Verygai reiks pasiūlyti šį deal‘a). O jeigu mėgsti važiuoti į gamtą ar į festivalius, lygios grindys pasitarnaus komfortiškam miegui. Dviese miegosit kaip ponai. Ir dar trečią draugą galėsit priimti į viduriuką, kai jo duobėj pastatyta palapinė bus pilna vandens.
Važiuoja šis „karalių vežėjas“ kaip ir priklauso pagal pavadinimą. Solidžiai ryja kelio nelygumus (net Šimašiui patiktų, jei nebūtų užsiėmęs rimtesniais reikalais) ir posūkiuose elgiasi visai klusniai. 150 arklio galių dyzelinis variklis čia puikiai tinka ir vežant keleivius savo sukimo momentu pasitarnauja. Salono girgždesių čia neišgirsi – apdailos kokybė puiki. Na, multimedijos sistema neprilygsta aštuntos kartos golfui, bet konservatyvesniam vairuotojui įtiks.
Ką dar gausite pasirinkęs šį automobilį? Tai Comfortline komplektaciją, 6 pavarų automatą ir tokius „pribumbasų“ kaip:
❖ Beraktė sistema „keyless access”;
❖ Elektra valdomos šoninės durys;
❖ 3 zonų klimato kontrolė;
❖ Signalizacija (kad šaltą žiemą niekas neprašytas nepasinaudotų lygiomis grindimis nakvynei);
❖ Atlenkiamas „kablys“ (o kaip be jo 😊); ir t.t
Kaina? 272 EUR/mėn. O tai tikrai pigiau nei Seat Alhambra.
Ką sudomino – būkite drąsūs ir susisiekite.