Į pabaigą jau eina pirmasis 2021 metų mėnuo. Po truputį ilgėja dienos, mažėjantis COVID-19 susirgimų skaičius ir įsibėgėjantis vakcinavimas didina žmonių pozityvumą, pagaliau, po kelių metų turim (ar bent trumpam turėjom) normalią žiemą, o Toyota gavo antrą kartą atnaujintą aštuntosios kartos Hilux, kuris parai nugulė ir į DOW rankas.
Retas kuris žino, kad Hilux – modelis menantis ilgą istoriją. Pirmoji Hilux karta dienos šviesą išvydo jau 1968 metais. Tąkart galingiausias pirkėjams siūlomas modelis turėjo 2 litrų darbinio tūrio variklį. O jei norėjote automatinės greičių dėžės – ją galėjote gauti jau 1972 metais, su antra šio automobilio karta.
Per daugiau nei 50 metų gamybos pasikeitė 8 automobilio kartos, variklių gamos, galios pasirinkimai, aukštis, dydis, forma ir daugybė kitų įvairiausių dalykų. O šiandien apie aštuntos, man asmeniškai pačios gražiausios, kartos ypatumus pasakojame jums.
Jeigu akimis bėgant per visus Hilux modelius kiekvienas atrodo vis moderniau ir inovatyviau, tai šis atnaujinimas iš japonų kūrybos kelio neišsuko. Lyginant su 2017 metais išleistu “veido pakėlimu”, šį kartą buvo ir vėl pakeistos vos kelios kėbulo detalės. Daugiau solidumo, daugiau stiliaus, daugiau patrauklumo akims.
Įlipus į automobilį užauga pilvas, pastorėja piniginė ir sudygsta kviečiai lauke. Dar ateina suvokimas, kad ir ūkininkai visame pasaulyje jau gyvena 2021 metais. Interjeras nelabai skiriasi nuo kitų, mums jau įprastų Toyotų. Jis paprastas, aiškus ir ne ypatingai skoningas.
Mygtukų išdėstymas patogus. Viskas, nuo oro kondicionieriaus iki varomų ratų pavaros valdymo randama greit ir yra tose vietose, kur reikia. O vienas mygtukas, kurį paspaudus šyla priekinis ir galinis stiklai bei šoniniai veidrodėliai – taip pat puikus sprendimas. Vis tiek visoms vietoms reiks nušilti. Paprasčiau spausti vieną mygtuką vietoje 3.
Kadangi tokie automobiliai dažniausiai naudojami darbui – salone daugybė dėtuvių. Vien priekyje radau 9 ilgai neieškodamas.
Vairuotojo pozicijoje sėdėti patogu. Kadangi automobilis aukštas – vairuojant turėsite puikų matomumą. Tik vairą norėtųsi pasitraukti arčiau iki pilnos laimės.
Na, o kas liečia vietą salone, tai net pats storiausias dėdė Jonas nesunkiai susitalpins, norėdamas savo laukus apvažiuoti. Čia turiu galvoje priekines sėdynes. Galinės skirtos dviem keleiviams, jei norite nors lašo komforto.
Ir, žinoma, apšvietimas. Čia Toyota jau kuris laikas pralaimi prieš kai kuriuos savo konkurentus. Papildoma apšvietimo juosta salone, su galimybe išsirinkti bent jau iš 10 spalvų, galėtų stipriai pagerinti interjero patrauklumą. Ypač naktį.
O dabar pereikim prie važiavimo. Ką darot, kai gaunat Toyota Hilux, o už lango balta, balta kur dairaisi? Žinoma, važiuojat į mišką. Tą patį padariau ir aš. Kadangi mišką galima pasiekti tik per miestą, visų pirma automobilį išbandžiau čia. Turiu pripažinti – jau per pirmus kilometrus pasidarė aišku, kad į “kūzavą” įmetus 3-4 kiaulaites važiuoti būtų stipriai maloniau. Dabar per “gulintį policininką” priekinė automobilio dalis pervažiuoja švelniai, o galinė – kratosi. Pakrautas Toyota Hilux, tikėtina, kad ir Šimašiaus testą išlaikytų.
Ir, žinoma, automobilio kėbulas aukštas, todėl per staigus įvažiavimas į posūkį, galėtų reikšti jūsų kelionės pabaigą. Visam laikui.
BONUS: Be diržo tikrai nevažiuosit. Ne dėl kažkokių techninių automobilio savybių, bet neužsegto diržo priminimo garsas toks bjaurus, kad nervai paliks namus per pirmas 5 vairavimo minutes.
Miškas suteikė visiškai kitokių emocijų. Iškart supratau, kad su tokiu automobiliu miške važiuoti žymiai maloniau. Ir nors dyzelinis 2.8l darbinio tūrio variklis su 204 arklio galiomis dirba garsiai – papildomų garsų nėra. Lipant į statesnius kalnus ar važiuojant didesniu greičiu per duobėtą miško keliuką, salone niekas nedreba ir nebarška. Pas Toyotą taip būna ne visada, todėl atiduodu pagarbą.
Jei rasit didelę aikštelę, tai su automobiliu ir “padriftinti” galėsit. Mat kol neįsijungiat 4×4 režimo, automobilis yra varomas galine ašimi. Principe viskas vyksta taip: varo galiniai ratai, užklimpstat, įsijungiat 4 varomus ratus. Jei dar nepavyksta išvažiuoti – sublokuojat ir išvažiuojat tada. Važiuodamas tik varant galui – įklimpęs buvau. Bet įjungus 4 varomus ratus, jų sublokuoti priverstinai nereikėjo nei karto.
Automatinė greičių dėžė čia taip pat neįprasta. Važiavimas su ja žymiai grubesnis, o pavarų perjungimas jaučiasi salone. Net pradžioje įjungus D, arba R ir nelaikant stipriai nuspausto stabdžio pedalo, automobilis gali šiek tiek šoktelti važiavimo kryptimi. Tik nepulkit koliotis. Automobilis skirtas ne tik lipti į kalną, bet tuo pačiu metu vežti sunkų krovinį ar kažką tempti. Greičių dėžė sustiprinta.
Na, o kalbant apie sąnaudas, tai po dienos bandymų prietaisų skydelyje rodė 11,5l\100km. Ar tai daug automobiliui, kuris sveria daugiau nei 2,2 tonos ir yra varomas 2.8l dyzeliniu varikliu? Aš manau tikrai sąžininga.
Jei didžiąją dalį savo laiko važinėjate mieste – tai tokio automobilio jums tikrai nereikia. Nepaisant to, kad jūsų didybės manija ir gali sakyti kitaip – sprendimas bus klaidingas. Važinėti juo mieste gera nebuvo, nekalbant jau apie tai, kad kažkada reiks ir skubėti. Tačiau nuvažiavus nu asfalto atsiranda pasitikėjimas, užtikrintumas ir žinojimas, kad reikiamą vietą tikrai privažiuosit. Nepaisant – važiuojate keliu ar šalia jo.
O savo ūkyje “Legend” komplektacijos Hilux galit turėti mokėdami po 370 eurų kas mėnesį. Jei norit per mėnesį automobiliui skirti mažiau, o už sutaupytus pinigus paskiepyti ūkyje gyvenančias kiaulaites nuo COVID-19 – skambinkit į DOW. Pasakysim, kaip tą padaryti. Turiu omenyje sutaupymo, o ne skiepijimo dalį.
DOW sako: 7 ratai!
Nuotraukos – Dainius Voveris
#vairuokitesvajones#automobiliulizingas#autokonsultacijos#automobiliuapžvalgos#goddeal