Būna momentų, kai su draugeliais pasvaičiojam apie pasaulio pabaigą. Karštai argumentuodamas, niekada netikiu, kad pasaulį užvaldys zombiai, vampyrai, ar dar kokia įsivaizduojama nesąmonė. Ateivių teorija man taip pat nelabai tikėtina. O, vat dirbtinio intelekto galios man varo paranoją. Bijau, kad kažkada savamoksliai robotai pranoks mus savo gebėjimais. O po šio savaitgalio tyrinėjimų galiu pasakyti – perversmas jau čia pat.
Tad išplėtęs akis, uostydamas visus kampus ir įjungęs kritinį mąstymą, pradedu savo savaitgalį su elektrine Hyundai KONA.
Kėbulas kažkoks kosminis. Mažos, siauros lempos priekyje primenančios piktą korėjietį, ratai panašūs į mėnuleigio, o grotos priekyje lyg roplio užsiūta burna. Ir nors pradžioje atrodo, kad automobilio dizaineris laaaaabai mėgo stiprius narkotikus, bėgant laikui kėbulas tampa priimtinesnis. Kaip ir spalva dėl kurios vyko daug diskusijų. Iš esmės, kėbulas tinka dėl to, kad tai – elektromobilis.
Siunčiu keiksmažodžių laviną pardavėjam: kam apklijuoti automobilį milijonu lipdukų (iš kurių keli net nusilupę)? Norit, kad pamėgtumėm mašiną? Tai kam gadinat? Blyn.
Interjeras savo kosmiškumu neatsilieka nuo kėbulo. Pirmas dalykas, ką privalau paminėti: ventiliuojamos sėdynės. Per savo kelionę taip maloniai ventiliavau klyną, kad net nesinori pasakoti, dėl ko tai reikėjo daryti ir ką veikiau prieš tai. Be viso to, sėdynės dar ir patogios. Pagarba. Vizualiai, vidus demonstruoja kiek kitokius pasiekimus. Panelė degina akis, ekranas iššokęs į viršų, o fiziniai mygtukai rėkia: aš neturiu skonio. Bet aš suprantu, čia sentimentai seniesiems Hyundai. Negali gi viskas iškart tapti puiku. Praeitis taip greit nedingsta. All in all: funkcionalu, but you ain’t got no style dude.
Bonus: patogu pasidėti alkūnes. Nežinau kodėl, bet šitas momentas man ypač svarbus.
Šimašius KONĄ, savo valdančia ranka tiesiog nukryžiavo. Važiuoklės paskirties man atskleisti taip ir nepavyko. Nesupratau, kam ji pagaminta. Ji tikrai nėra sukurta minkštam važiavimui, nes kiekvieno kalniuko dydį jaučiau savo subine. Tačiau, ji tuo labiau nėra sukurta kietam važiavimui ir geram valdomumui, nes nestabilumo jausmas tiesiog stebina. Panašiai, kaip su 1994 Gamintais automobiliais.
Galios čia visiškai užtenka. Ar nuo 50 iki 100, ar nuo 100 iki 150km/h traukos skirtumo praktiškai nėra. Na, vis gi čia elektra.
Gera žinoti: važiuojant automagistrale Vilnius – Panevėžys, tikrai neprarasite teisių, nes automobilio maksimalus greitis – 177km/h.
Malonus momentas: automobiliui negali būti labiau nesvarbu, ar važiuojat į kalną, ar nuo jo, ar lygiu keliu. Paspaudus gazo pedalą nejausite jokio sunkumo jausmo. Svarbus momentas sveriantiems per 100kg.
Nuostabi, vieno bėgio greičių dėžė dirba puikiai. Paspaudus gazą greitis tiesiog kyla, o atleidus – leidžiasi. Čia aišku, juokauju apie vieną bėgį, bet jausmas maždaug toks. Jokio tampymosi, jokio junginėjimo ir, svarbiausia, jokio „lag’o“! Falling in love with electric cars.
Bonus: važiuojant atbulomis, KONA pypsi kaip fūra. Kodėl bonus? Nes labai linksmai pypsi.
Kuro sąnaudos: lygiai 1 niekas 100 kilometrų. Arba 1000 kilometrų. Arba 1 kilometrui. Kaip jums patogiau. Ta prasme, pravažinėjęs visą savaitgalį, už 700 kilometrų sumokėjau lygiai 0 eurų. Range – jau kita tema. Gamintojas deklaruoja 450 kilometrų, aš, su savo sunkia dešine koja nuvažiavau 400 kilometrų. Bet ore sklando kalbos, kad yra nuvažiavusių net ir 700 kilometrų. Kaip ten bebūtų, 400 kilometrų atstumas, šiai dienai, elektromobiliui yra gerai. Net labai. Anyway, golfas stipriai gauna Čeko Noriso suktuką ir eina į kampą paverkti. So sad… NOT.
Multimedija mala šūdą. Kaip jau darosi įprasta – „lag“. Vizualiai taip pat negraži ir dar išlindusi metrą iš panelės. Borto kompiuteris valdomas pakankamai paprastai.
Mieli Draugai, atsakykit man į klausimą: Kodėl automobilio apšvietimas yra neoninis? Korėjiečiai marozina, o man dega akys. Motherfff…
Laikas padiskutuoti: kokį patį baisiausią apšvietimą esate matę automobilyje? Gal aplenksim KONĄ.
Santūrus ir išmintingas rytietis – tokį jausmą duoda šis automobilis. Gal čia tas tylumas, gal pedalo aštrumas. Jungiamųjų daug. Tačiau pirkdamas ir vairuodamas elektromobilį, esi vienas iš naujos automobilių eros pradininkų, o būtent tai ir suteikia geriausią jausmą.
Jei planuojat naują erą pradėti su Hyundai KONA, tai jums kainuos apie 500 eurų per mėnesį. O jei norit pradėti naują erą su Hyundai Kona, bet 500 eurų per mėnesį skirti negalit – paskambinkit mums.
Deals On Wheels sako: 6 ratai+1 už kuro sąnaudas 😂
⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️
Gero rudeniško antradienio, Draugai!
Už nuotraukas ačiū elektrofotografui – Dainius Voveris