Gerai, gerai. Sėskit ramiai atgal į savo kėdę, nuleiskit rankas ir nebesikoliokit. Tikrai neplanuoju maišyti su žemėm aš to Hyundai. Viskas su juo kaip ir tvarkoj. Tiesiog ne mano svajonių šitas SUV ir viskas.
Nuo pat mažų dienų automobiliai buvo ta tema, kurią labiausiai mėgau, o mano ausys automatiškai nusisukdavo į tą pusę, kur buvo kalba apie juos. Žaislinių modeliukų turėjau gal tūkstantį, o pamačius dar nematytą modelį būdavo iššūkis nepaliesti ranka. Būtent dėl to, tai buvo ir ta tema, kuriuoje visuomet turėjau kritinį mastymą. Ir visuomet žinojau ko noriu.
Bet gal pradėkim nuo pradžių.
Komplikuočiausia automobilio vieta – kėbulas. Ir ne dėl to, kad jis negražus, nes toks tikrai nėra. Blogiausia tai, kad jis labai blankus ir nėkuo neišsiskiriantis. Gatvėje niekada pamatęs Hyundai Tucson nesakyčiau, kad jis negražus. Tiesa pasakius, nesakyčiau nieko, nes jo net nepastebėčiau. Blogai? Man taip. Esu per daug ekscentriškas, kad galėčiau būti nematomas. Ar tai blogai apskriitai? Manau, kad kai kuriems, tai gali būti net naudinga. Pavyzdžiui, Karbauskiui tai būtų tobulas automobilis. Ir srebia mažiau, nei Escalade, ir teršia mažiau, ir pirštais nebadys. Nes nepastebės.
Krentant į vidų, pasitinka patogios ir minkštos sėdynės. Galėtų tik kiek daugiau posūkyje prilaikyti. Bet visų 4 keleivių subines šildė. Which is nice. Ir kolonėlės mano, kaip melomano, ausis pamalonino.
O veidrodėlis, kaip kelrodė žvaigždė, ne tik galinį vaizdą rodė, bet ir kryptį, jei pasimesčiau, arba mano navigacija tiesiog nustotų veikti. Pavyzdžiui.
Keistoki sprendimai.
O toliau, akys dega nuo neoninės spalvos, ekranas, išsikišęs į viršų, vis dar gadina vaizdą, o pigių mygtukų ir salono detalių sezonas dar nesibaigė. Ei, bet kai mokėsit už BMW – tada ir gausit BMW. Neteiskit.
Dievo dovana daug laiko automobilyje pralaidžiančiam žmogui: wireless charge.
Bonus: Daug vietos, gera garso izoliacija ir beveik negirdimas variklio darbas. Galima ramiai sau medituoti.
Mūsų su Šimašium nuomonės apie važiuoklę ne visai sutampa. Taip yra dėl to, kad Meras mėgsta minkštus automobilius, o aš – kietus. Kalbant apie mūsų turimą Hyundai – Meras liko sužavėtas. Per kalniukus su 18 colių dydžio ratais skriejo net nestabdydamas, o steikas skrandy net nesusikratė. Amazeballs. Duoda 10 ir eina Vilniaus tvarkyt. Ar kažką ten.
O visas šitas minkštumas atsiliepė valdymui. Ir važiuojant su šituo Tucson, kiekviename posūkyje, į kurį įvažiuoji bent kiek greičiau, galvoje girdisi Jeremy Clarkson mėgstamas žodis – ’’understeer’’. Šis automobilis puikiai paaiškina žodžio reikšmę.
O važiavimo rėžimai man patiko: arba sport, arba ne. Aš paprastas žmogus.
Šis 177 arkliukais pakinkytas vežimas su automatiniu vadeliotoju valgys 9 – 10 vandens kibirų, šimto kilometrų kelionei. Turint omenyje kinkinio svorį – visi arkliai iki vieno turi saiką.
Prie multimedijos, ar borto kompiuterio kabinėtis tikrai negaliu. Jau kabinėjausi ankstesniuose savo straipsniuose – niekas nepasikeitė. Tačiau, turiu YPAČ didelį minusą uždėti galinei kamerai. Nu nepagailėkit tų kelių pikselių. Tikrai gali būt geriau. Mes žinom. O jei važinėjat naktimis, tai galinės kameros komplektuotis nesiūlau, nes per ją matysit tamsą. Viskas.
Kaip danguje, taip ir žemėje. Kaip vizualiai, taip ir jausmiškai. Automobilis didelių emocijų nekelia. Tai ramaus ir gyvenime neskubančio žmogaus automobilis. Tokio, kuriam reikia užtikrintumo. Jis saugus, visada nuveš ten kur reikia ir tikėtina, kad niekada nebus apvogtas. Už vairo įsivaizduoju mokytoją. Arba inžinierių. Arba kunigą. Žodžiu, supratot.
Šitoks ramybės vagonėlis su ’’Premium’’ komplektacija ir tikrai nemažai ’’navarotų’’, jums kainuos 320 eurų per mėnesį. Už ramybę, tai tikrai nėra dideli pinigai. Bet mes jus nuraminsim ir už mažiau.
Deals On Wheels sako: 6 ratai iš 10!
⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️
Ramybės ir gero, rudeniško antradienio, Draugai. Ekstremalaus lygio fotografas – Dainius Voveris