“Aš nė už ką nepirkčiau SUV”. Arba: “Nu man tikrai niekada nereikėtų SUV”. Čia cituoju save praeityje. Dabar šita era jau baigėsi. Ir nors man tikrai nereikia SUV, nebegaliu sakyti, kad nenorėčiau vairuoti jokio. Tam, kad užsinorėtum tokio, apie kokį kalbam šiandien – poreikio nereikia. Užtenka pavairuoti.
O pavairavus galima gauti įvairių emocijų. Apsiverkti galima iš laimės. Ir iš siaubo. Nuo ardenalino gali širdis sustot. Galima labai greit užsičiaupti keliolikai sekundžių. O neturint atsakomybės galima lengvai ir “subraižyt”.
Bet juk viskas prasideda nuo žvilgsnio. Su šia dama susipažinom penktadienio vakarą. Saulei besileidžiant. Tamsi, prigludusi prie žemės dama mane pasitiko giliu žvilgsniu, sakančiu, kad pasižiūrėti galima, tačiau prieiti išdrįs ne kiekvienas. Pradedant kūno linijomis ir baigiant apranga, viskas tiesiog šaukte šaukia, kad čia ne standartinis kiekvienos dienos susitikimas. Tai diena, kurią atsiminsi.
Išdrįsusiems prieiti nuskyla dar vienas dangaus gabalėlis – galimybė pažinti šią damą iš vidaus. Kaip ir atsisėdęs į kiekvieną automobilį iki šiol bandžiau ieškoti nekokybės apraiškų. Nežinau, po kiek laiko mano dėmesį patraukė verstos odo vairas, tačiau nuo tada minusų ieškoti nustojau ir pradėjau tiesiog mėgautis pažintimi.
Nepasakosiu nei komplektacijos, kurią galite rasti internetuose, nei kokios patogios sėdynės, nei koks geras yra multimedijos reagavimas į jūsų pirštus. Tame automobilyje yra viskas, ko jums gali prisireikti. Ir dar kai kas, ko net nesitikėtumėt. Pavyzdžiui du ekranai, kurie veikia kartu, priklausomai nuo to, ką bandote padaryti, arba keturių zonų klimato kontrolė. Bet ne tame čia esmė. Esmė – jausmas.
O jeigu jausmas žiūrint ir liečiant atrodė nuostabus, tai apibūdinti važiavimui žodžio dabar net nerandu.
Automobilis nėra minkštas, ko pasąmoningai tikėtumeisi iš betkokio didelio SUV. Tačiau jam apmauti 23 colių ratai. O tai viską paaiškina net labai puikiai. Grožis reikalauja aukų ir čia dedam tašką.
Užkūrus apima kitokie jausmai. Užtenka įjungti Dynamic režimą ir išgirsti duslintuvo garsą, kuris jau pirmą sekundę priverčia atidaryti langą. Tuo pat metu į galvą ateina priminimas, kad prieky tavęs – 4.0 TFSI, kuris generuoja visą 600 arklių rančą. O gazo pedalą spustelėjus bent iki pusės ateina antras priminimas – 600 arklių suvaldyti nėra taip jau lengva. Visgi nuo 0 iki 100km/h tik 3.8 sekundės. Žaiskit atsakingai.
Jei įdomu kuro sąnaudos, tai neskaičiavau, nes:
a. Neturėjau kada žiūrėti į prietaisų skydelį, o kai gauni tokį automobilį kelioms valandoms norisi daryti tik viena: važiuoti ir važiuoti ne šiaip sau;
b. Automobilio kaina tokia, kad jei skaičiuojat sąnaudas labai nerekomenduotina jo pirkti;
c. Internetuose rašo 12l/100km, tai realioj realybėj labai taupydami į 16-17l/100km tilpsit. Jei pataupysit iš širdies;
O vat tokio gero valdymo net žinodamas, kad važiuoju pasiimti RS modelio iš SUV nesitikėjau. Žinoma, turim labai gerą komplektą: standžią važiuoklę ir 23 colių ratus, kurie už mano namų duris platesni. Ai, dar ir keramikiniai stabdžiai puikiai prie to prisideda. Rezultate turim Šimašiaus siaubą ir mano džaugsmą.
Automobilis skirtas ne kiekvienam. Gal tiksliau – labai retam. Vien į kainą pasižiūrėjus tai galima suprasti. Kokia ji? Maždaug vienas mano mėnesinis atlyginimas per mėnesį.
Retas SUV sužavi, o beveik nei vienas nesužavi taip, kaip tai padarė šis Audi RSQ8. Ir nors niekada neskyriau automobiliui 10/10, šiam duoti norėčiau. Bet vien dėl kainos:
DOW sako: 9 ratai!
Romantiką saulei besileidžiant įamžina – Dainius Voveris
#vairuokitesvajones #automobiliulizingas #autokonsultacijos #automobiliuapžvalgos #gooddeal