Màrti, aš buvau ateityje, ir ji mane pribloškė… Atsikėliau. Ji mane nubloškė dar kartą.
“Back to the future” – legendinis filmas, jį žiūrėdami nuoširdžiai svaiginomės idėjomis apie skraidančius automobilius, riedlentes ir taip toliau. Riedlentės jau sklando ore. Dar ne serijinės gamybos, bet prototipai – sklando.
Automobiliai? Deja. Dar ne. Kol kas ne. Bet jei kas ir priartėjo prie to, tai – Audi Etron.
Praleisiu visą test drive ceremonijos aprašymą (jūsų teisės, pasirašykit čia ir va čia, “bullshit”) ir eisiu tiesiai prie reikalo.
Apie Etron svaigau ir kliedėjau visiems draugams dar nuo rugpjūčio, ir tuo kliedėjimu juos už……isdamas. Bet dabar jis čia.
Ačiū Audi dizaineriams, kurie nepuolė iš grūdo daryti šūdo (taip, būtent taip ir norėjau pasakyti), nes kol kas didžiosios kitų ženklų inžinierių pastangos atrodė kaip girto paauglio “ant” pagirių greitai papaišyto eskizo rezultatas. Etron – Q8 giminė. Pagal išvaizdą – labai artima giminė.
Vidus – high end materials, ir niekur jokio pigaus briedo siekiant pataupyti. To žmogus ir nori tikėtis lipdamas į per 100k eurų kainuojantį automobilį.
Šimašiaus testas Audi laivui kelia lygiai 0 emocijų, 2.6 tonos puikiai prisispaudžia prie kelio.
Kaunas – Vilnius? Hmz… matuoti elektromobilių akceleraciją yra mažų mažiausiai negarbinga benzininių/dyzelinių variklių atžvilgiu. Ji – nenormali… Nuo 0 iki 100 ar nuo 100 iki ….. toks jausmas, kad jai nėra jokio skirtumo. Sweet…
Interjeras? Hello, Q8! Viskas jau pažįstama ir mažai kuo skiriasi. Taigi, daug nepapasakosiu, išskyrus cool little gadget.
Žinot tą jausmą, kai kaip kurmis, nieko nematydamas, ieškai kur įkišt tą…. nu saugos diržą.
Audi išsprendė! Mažyčiai LED ir klausimų kur ką kišti nekyla.
Kuro „ sąnaudos”? Trumpai: 3eurai = 100 km. Manau, daugiau argumentų nereikia.
Apibendrinant: nuostabi mašina. Seksualus dizainas, važiuoja beveik už dyką.
Kaina? Kaina kanda. Tačiau, visų pirma, tai – elektromobilis, ir jų pagaminimo kaštai dėl mažų kiekių vis dar kosminiai.
Be DOW serviso pradinė įmoka – 13 000eur, o mėnesio įmoka sieks 1500eur.
P.S. Ir nors esu visiškas petrolhead’as, negaliu sakyti, kad vairuodamas žalią žalią, tokį gamtai žalią automobilį jaučiausi blogai.
P.S. Ramūnai, Audi sakė, jei imsi visai partijai – gerą nuolaidą padarys, tokią gerą, kad net DOW nereikės, o ir automobilis partijos vertybes atitinka. Žinai gi, darbais, o ne žodžiais, mes Tėvynę mylim…
Už nuotraukas Ačiū – Dainius Voveris