Padangos. Ar tai, kas vyksta auto versle, vyksta ir padangų versle?

Padangos. Ar tai, kas vyksta auto versle, vyksta ir padangų versle? Apie ką mes čia? Nemažai žmonių žino, kad Volkswagen grupė valdo dar keliasdešimt auto gamintojų. Jų technologijos yra taikomos kitiems automobiliams, ir tai smarkiai sumažina visos savo grupės automobilių pagaminimo kaštus. Artimiausi pavyzdžiai: Skoda ir Seat prekės ženklai priklauso VW. Nuo dienos kai VW…

Automobilio lizingas: kodėl taip ilgai?

Daugelis žmonių, pamatę reklamas, kad patvirtiname lizingą vos per kelias sekundes, ir proceso tikisi ne ką ilgesnio. Na, gerai, gal kelias minutes? Bet, galų gale, viskas trunka kelias savaites, kartais net virš mėnesio. Kodėl? Teisingumo dėlei reikėtų pasakyti, kad pats sprendimas suteikti lizingą ar ne priimamas per kelias sekundes, tačiau iki paties klausimo yra eilė:…

Perkantiems automobilį: ką reikia žinoti apie ratų dydį?

Amžinas klausimas: ar dydis svarbu? Ypač kalbant apie automobilio ratų dydį. Taip, svarbu, ir ne tik dėl grožio. Skirtingi ratlankiai – skirtingas įsibėgėjimas Ratlankių pasirinkimas turi didelės įtakos automobilio savybėms. Gamintojai prie techninių naujų modelių duomenų neretai rašo vienus įsibėgėjimo bei degalų sąnaudų duomenis, naudojant mažesnius ratlankius, ir kitus – naudojant didesnius. Įtaka degalų suvartojimui…

Automobilio signalizacija: ką reikėtų žinoti, ją renkantis?

Beveik kosminis klausimas: kokio lygio signalizaciją reikėtų montuoti automobilyje? Ar draudimas reikalauja tinkamo lygio signalizacijos mano automobiliui? Juk signalizacija yra tiesiog signalizacija, kokie dar lygiai? Taip, signalizacijos lygių yra, ir jų dar visai nemažai: 4; 3; 3+; 2; 2+; 1; 1+. Ką jie reiškia, kuo skiriasi ir kodėl jums reikia tai žinoti? Vagys atrakina bet…

Naujas bumas: ko verti naudoti automobiliai iš JAV?

Kaip grybai po lietaus dygsta automobilių vežėjai iš JAV. Jie skelbiasi ir akcentuoja skirtingus dalykus: geriausią kainą, mažiausią kainą (taip, tai nėra tas pats, kas geriausia kaina) aukšta kokybė, jokių pastangų, tik pervesk dolerius ir viskas bus „valio“. Bet ar tikrai? Ar tikrai viskas taip gražu, paprasta, patogu ir, svarbiausia, saugu? Žinoma, gali pasisekti. Bet…

Automobilių pasaulis ūžia dėl WLTP: kas vyksta ir kiek mums tai kainuos?

Rugsėjo 1-ąją įsigaliojo nauji emisijos ir degalų sąnaudų testų standartai: WLTP (Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure) ir RDE (Real Driving Emissions). Anksčiau galiojo NEDC (New European Driving Cycle) standartas, kai emisijos buvo matuojamos idealiomis sąlygomis, o ne realiomis. Dėl to nemažai vairuotojų skųsdavosi, kad tai, kas rašoma sertifikatuose, ir tai, kiek iš tikrųjų degalų…

Ar nauji automobiliai yra saugūs?

Lietuvą sukrėtusi tragedija, kai „Toyota CHR“ avarijos metu, neišsiskleidus saugos pagalvėms, žuvo jauna mergina, daugeliui iškėlė klausimą. Ar nauji automobiliai yra saugūs? Lygiai taip pat nesenai viešumoje pasirodė kelių mėnesių senumo „Volvo XC60“ istorija, kai incidento metu nesuveikė nė viena oro pagalvė, nors automobilis patyrė du smūgius. Ačiū Dievui, šio įvykio metu niekas nežuvo. Redakcija…

SUV. Ar tikrai reikia? Jei taip, kaip išsirinkti?

SUV rinka Lietuvoje ir visoje Europoje auga kosminiu greičiu. 2016m – 27% naujų automobiliųrinkos, , 2017m – 38% su trupučiu. Toks žvėriškas rinkos augimas ne tik veikia kaip katalizatorius tolimesniam rinkos augimui, bet ir nustato tam tikras tendencijas renkantis naują automobilį. Taigi, kaip evoliucionavo ir nuo ko prasidėjo SUV rinka? Nissan koncernas stovėjo ant bedugnės…

Dyzelinis variklis: ar tikrai taip blogai? Pasaulio pabaiga? Nebūtinai!

Nemažai žmonių teiraujasi ir nuoširdžiai bijo dėl to, kokį variklį pasirinkti. Neva, nuvažiuoju daug kilometrų, bet spauda rašo ir ekspertai sako, kad dyzelinu varomo automobilio pirkti, šiukštu, negalima. Žiniasklaida mirga nuo antraščių, kad dyzeliniams varikliams artėja paskutinioji. Ar tikrai? Visų pirma pripažinkime faktą: taip, dyzelinu varomų variklių eros pabaiga artėja. O kaip greitai tai nutiks?…

ES reikalavimai, naujausi standartai, inovacijos – dažnam žmogui gali susukti galvą. Tai kaip išsirinkti tinkamiausią automobilį?

Pirmiausia pačiam sau reikia atsakyti, koks jūs esate vairuotojas? Pirmas vairuotojo tipas. Tai toks vairuotojas, kuris nuolat „malasi“ po miestą, senamiestį, miegamuosius rajonus ir „prekybcentrius“. Žmogus, kurio visas gyvenimas sukasi ir vyksta mieste. Antrojo tipo vairuotojas – tai žmogus, kuris penkias darbo dienas sukiojasi mieste tiek darbo, tiek savais reikalais, o savaitgalį yra linkęs pabėgti.…