Klientas pas mus atėjo labai aiškiai žinodamas, ko nori – tik First Edition ir tik klasikinės spalvos. Jokių kompromisų. Misija nelengva, nes tokių visame pasaulyje pagaminta vos 8000, bet mums tai tik dar vienas smagus kasdienis iššūkis. Pradėjom paieškas, tikrinom kontaktus, ieškojom užuominų, kur toks automobilis galėtų slėptis. Ir ilgai netrukus mes jį radome Estijoje. Greitai sutvarkėme visus formalumus ir klientas jau džiaugiasi nauju automobiliu. Klientas patenkintas, o mes – dar kartą įsitikinom, kad neįmanomų variantų nebūna, tik reikia žinoti, kur ieškoti.
O kuo gi ypatingas Land Cruiser First Edition?
KNepaisant jo riboto kiekio, jis taip pat nuo standartinio modelio skiriasi priekinių žibintų forma. Dažnai po naujų automobilių įrašais galima išvysti automobilistų komentarus apie tai, kaip vienas ar kitas legendinis vardas dabar naudojamas ant nieko bendro su to vardo istorija neturinčio automobilio. Po Land Cruiser tokie komentarai nebūtų nei teisingi, nei garbingi.
Naujasis LC išlaikė visas savybes, dėl kurių ir yra mylimas jau nuo šeštojo dešimtmečio. Naujasis, Toyota Land Cruiser 250, varomas paprasto dyzelinio motoro, galinčio nuvežti į pasaulio kraštą ir pargabenti atgal. Tarp keturių varančiųjų ratų sumontuoti blokuojami diferencialai, palėtinta pavara, o priekinis stabilizatorius gali būti atjungiamas, kad pavyktų įveikti didžiausius bekelės iššūkius.


Žinoma, ne viskas ten archajiška – tai pačiai bekelei lengviau pažaboti čia įrengta ne viena technologija, pradedant viską aplink rodančiomis kameromis, kurios leidžia suprasti kokį maršrutą per sudėtingą bekelę geriau pasirinkti. Senas geras patikimumas ir pravažumas čia puikiai dera ir su visomis naujomis saugumo ir patogumo technologijomis, bet, galime pasakyti nuoširdžiai – įlipus ir užvedus motorą net ir užsimerkus galima suprasti, kad tai Land Cruiseris.




