[įžanga] Kas gi vyksta šiandien pasaulyje? Tas pats kas vyko kas dieną, nuo pat pradžių, kai tik žmogus įgijo gebėjimus lipti ant visko ir per viską. Nesu nei geresnis ne blogesnis. Piktas kai alkanas, geros nuotaikos kai jaučiuosi kažko pasiekęs. Tai gi, kas geresnio mūsų spalvingoje bendruomenėje? Galimybė pasitikėti kitais! O ko daugiau reikia, jeigu ne saugumo jausmo? Auginu dukrą, arba …ji mane augina…bet psichologiniai žaidimai vyksta aktyviai kiekvieną dieną abipusiu režimu. Taigi, ko gali pamokyti metų mergikė? Kad pasitikėjimas daro kiekvieną, kuris jį jaučia kitų atžvilgiu, geresniu žmogumi. Rimtai, tiek ir tereikia. [įžangos pabaiga]
[apie ką] Čia į šį kontekstą įkrenta DOW. Arba tiksliau pats Laurynas Boguševičius. Kaip DOW klientas ir kaip turintis nemažai reikalų savo srityje su verslo klientais, vienareikšmiškai galiu pasakyti, kad viso bendravimo laikotarpiu, profesionalumo, tiesmukumo ir atvirumo mišinys leido atsirasti pasitikėjimui nepažystamu asmeniu. Automobilio prekinis ženklas, spalva ar kiti mažai svarbūs aspektai yra tik tai ko manai norintis. Esmė – kiek dėl pasirinkimo gerai jausiesi ir kaip ilgai tai truks. Suprantama – DOW ne labdaros organizacija ir ne gailestingųjų brolija. Mokėti reikia už viską. Bet piniginė kainą (kai pinigus dar skaičiuoji) yra verta to ką gauni.
[pabaigai] Jeigu kiekvienas vadybininkas ar pardavėjas būtų tiek sąmoningas (ar bent jau mokantis tokiu save pristayti) savo veikloje, kiek LB, gal gatvėse būtų mažiau gyvenimu nusivylusių žmogų (nes kas nenusivils gyvenimu, kai ari ari tada perki, tada supranti, kad š gavai, tada vėl ari, vėl perki ir vėl bandai save raminti, kad gavai š nes tokia ta karma (B) Dėkui Laurynui ir jo komandai už konsultaciją ir paslaugas.