Su kiekviena diena vis labiau įsimyliu savo darbą. Draugam nuo mano viskas darbe ’’afigenai’’ jau turbūt bloga. Didėjantys iššūkiai, auganti komanda, dinamiškumas, naujovės ir nė vienos nuobodžios minutės per pokalbius su Laurynu. Ir čia ta mažiau gera pusė. O kur ta daugiau gera? Ta daugiau gera vadinasi automobiliai. Jei prieš metus galvojau, kad esu bandęs nemažai automobilių, tai dabar pradedu suvokti, kiek nedaug aš jų bandžiau. Ir jaučiu, kad man po truputį pradeda vertis akys. Tam labai padeda automobiliai, kaip tas apie kurį rašau šiandien.
Kaip manot, kada ateina laikas, kai baigi būti berniuku ir tampi vyru? Tada, kai pirmą kartą pasimyli? Kai išsilaikai teises? Kai vedi? Kai gimsta vaikas? Baikit, nemanau. Man atrodo, kad bėgant laikui didėja tik mano žaisliukai, o rimtu vyru aš taip ir netampu. O pamačius naują žaisliuką krykštauju labiau nei kažkada ankščiau. Atvirai pasakius, tai aš ir nenoriu suaugti, jei man leis ir toliau su tais žaisliukais žaisti.
Mano rankose boy toy – VW Golf R. Pirmą kartą R versiją pamačiau dar mokykloje. Tai buvo ketvirtos kartos R32. Lyg ir paprastas Golf. Tik gražesnis, piktesnis, greitesnis ir žymiai garsesnis. Tąkart žandikaulis taip ir pakrito. Mano širdį aplankė meilė. Nuo tada jau daugiau nei 10 metų svajoju prisiliesti prie ’’hot hatch’o’’.
Horoskope rašė, kad naujus sutikti žaliai apsirengus bus sėkminga. Turbūt šitas teisingas žingsnis man ir atnešė į rankas šitą Golfą. Objektyviai vertinti išorės negaliu. Man hatch’ai visuomet kerta per kojas. O čia dar Golf. Iki pilno mano iškrypimo lygio trūksta tik nudažyti raudonai. Ir greičių dėžę pakeist. Bet prie to dar prieisim.
Vidus atitinka išorę. Klasiškas, santūrus, jaukus. Tomsios spalvos ir vokiškas konservatyvumas yra puikus derinys automobilių salonų kūrėjams. Sėdynės maloniai prilaiko posūkiuose. Vairas taip pat malonus liesti. Tik norėtųsi pažymėto vidurio, kai jis automobilyje su tiek galios. Bet iš esmės niekais baisiai nesiskiria nuo kitų draugų iš VW.
O dabar įdomioji dalis – vairavimas. Automobilis labai kietas. Per mažuosius gulinčius policininkus tikėtina, kad važiuosit pirmu bėgiu. O Šimašius apskritai rėkė, kad čia visi ’’kreizi’’ ir kam tokios mašinos ’’ant svieto’’ reikalingos. Kaip kam. Aš tik džiaugiausi, kad šitas kietumas taip gerai atsiliepia valdymui. Karbauskiui, turbūt, Širinskienė prasčiau valdosi, nei man šitas Golf’as. Kiekvienas rankų judesys yra puikiai suprantamas, o Golf’as paklūsta, kaip dresuotas vilkšunis.
Tiesiojoje – startuoja, kaip kurtas. Arba Usain Bolt’as. Nežinau, viskas vyksta taip staigiai, kad smegenims net sunku suspėti paskui automobilį, o iki įmetant 4-tą bėgį nėra laiko net į spidometrą pažiūrėti. Žinoma, šitas R’as yra šiek tiek ’’bombintas’’. Smegenis lag’inti verčia 448 arklio galios. O startuoti nuo 0 iki 100km/h labai padeda ir ’’4motion’’ sistema. Labai geras komplektukas. Ir apskritai, niekda nereikia galvoti, ar spėsi aplenkti. Tiesiog – spėsi.
Bonus: ausį maloninantis garsas.
Ir visas šitas malonumas praktiškai eko sąnaudomis. Su ypač sunkia koja turėsit apie 18l/100km sąnaudas. Su lengvesne – 13. O kai liks viena bauda iki teisių atėmimo, tai ir iki 10 nukris. Tokios sąnaudos su 448 arklio galias turinčiu automobiliu man atrodo fair and square.
Na, o dėl greičių dėžės galinguose modeliuose paskutiniu metu visuomet kyla diskusijos. Neslėpsiu – visuomet buvau mechaninių dėžių šalininkas tokiuose hatch’uose, tačiau dabar, pirkdamas tokį stipriai įsivertinčiau, kaip aš jį naudosiu. Jei tai bus automobilis savaitgaliui, ar smagiems paišdykavimams, tuomet mechaninė greičių dėžė gali net labai maloniai pasitarnauti. O jei planuojate tokį automobilį naudoti kasdien, tai su mūsų bandytame modelyje sumontuota keramikine sankaba, Vilniuje, apie 17 valandą nenorėčiau važiuoti iš centro. O kalbant apie trasą – su DSG ir mentelių pagalba laiko tikrai neprarasite.
Apskritai, svarbiausias dalykas šitame automobilyje – jausmas. Gaila, kad pilnai jo ištyrinėti man nepavyko, mat tam reiktų važiuoti į trasą. Tačiau jau dabar pajutau, kad tai širdžiai artimas automobilis, kuris pagirdytų ne vieną automaną taip trokštamu adrenalinu, užpildančiu tą sielos tuštumą.
Na, o šito, ne visai naujo, tačiau puikiai išlaikyto žaisliuko kaina – 289 eurai per mėnesį. Nenustokit žaisti, Draugai.
DOW sako: 8 ratai.
⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️
Fotošoperis3000 – Dainius Voveris