Pasaulyje kartais atsitinka ypatingi dalykai. Amerikoje išrenkamas pirmasis juodaodis prezidentas. Žmonės pirmą kartą išsilaipina mėnulyje. Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas laimi Dakaro ralio greičio ruožą. Akimirkos, kuriomis tirpsta kūnas. Automobilių pasaulyje tokios akimirkos irgi būna. Kai gamintojas paleidžia kažką įspūdingo.
O, kadangi dėl hot hatch’ų man visada varva seilės, šio mažylio test drive’o laukiau labiau, nei Karbauskio atsistatydinimo. Bet, kaip visi žinom, kartais dideli lūkesčiai lemia didelį nusivylimą. Kaip šį kart?
Na, kėbulas mane buvo sužavėjęs gerokai iki pirmo prisilietimo. Ir gyvai visiškai nenuvylė. Mažas, be proto seksualus ir labai piktas. Sexy mean. The best kind. O ta mėlyna spalva apskritai hipnotizuouja labiau, nei Orakulas Gerkulis.
Jei kėbulas atrodo įnovatyvus, tai naują Peugeot šūkį ’’UNBORING THE FUTURE’’ puikiai atskleičia ir įnovacijų link toliau stumia interjeras. Nors ir mažomis, tačiau visgi naujovėmis Peugeot ir toliau mus stebina. Ir vis labiau kreipia dėmesį į detales. Pavyzdžiui: galimybė įsistatyti savo telefoną, kad galėtum patogiai jame matyti navigaciją.
Elementaru. Genialu. Kiek rimtesnė naujovė – 3D spidometro ekranas. Reikalauja šiek tiek pripratimo, bet atrodo nežmoniškai kietai. Tik norėčiau lauk išmesti tą ’’carbon wannabe’’ apdailą ir išsipjaučiau vairuotojo durų vidinėje pusėje skylę savo kairiam keliui, nes kol nuvažiavau iki Kauno – nuspaudė.
Bonus: automobilis atsirakina priėjus, užsiveda su mygtuku, o užsirakina jums nueinant. Rakto liesti net nereikės. Nice touch.
Su šiuo mažyliu mums teko padraugauti tiek trasoje, tiek mieste. Galiūnas, kurį turėjome savo rankose yra apdovanotas 1.2 litro varikliu, generuojančiu 130 arklio galių. Nedaug, tačiau, kai supranti kokio dydžio automobilis, galios važiavimui net labai pakanka. O parkavimas apskritai nekėlė iššūkio. Kur ten kels, kai automobilis 1x2m ir dar su galine kamera.
Naujasis Peugeot 208 maloniai nudžiugino sąnaudomis. Lyginant su senuoju modeliu, sąnaudos sumažėjo net 1.5l/100km. Vadinasi galima. Bravo.
Greičių dėžė, kaip visada, su savais niuansais. Bet nusprendžiau ją tiesiog ignoruoti. Kito kelio nematau.
’’Šimašiaus testas’’ ypatingai nenudžiugino. Automobilis tikrai nėra labai minkštas. Aišku, iš tokio dydžio hečbeko nieko kito tikėtis ir nereiktų. O ir užmaukšlinti 17 colių dydžio ratai padaro savo. Bet, grožis reikalauja aukų. Aš sakau – verta kentėti, Šimašius sako – pass.
Nei borto kompiuterio, nei multimedijos valdymas nekelia abejonių dėl prisitaikymo prie vartotojų. Abu valdosi patogiai. Spidometro ekrane galite pasirinkti net iš kelių skirtingų rodmenų ir individualizuoti, o multimedija veikia greit, patraukli vizualiai ir net leidžia keisti spalvas. Gaila, kad kartu nesikeičia ir salono apšvietimo juostelė, kuri tiesiog visada žalia. Nusistatęs multimediją kitokia spalva jautiesi kaip žmogus be stiliaus suvokimo.
Viena iš didesnių baudų: start/stop funkciją reikia išjunginėti kaskart užkūrus, o tam padaryti fizinio mygtuko nėra. Vienintelis būdas – per multimedijos ekraną. Super nepatogu.
Jei man kas nors būtų tokį automobilį padovanojęs, kai man sukako 18 metų, būčiau tikrąja to žodžio prasme prikrovęs į kelnes iš laimės. Ir ne nr. 1, o nr. 2. Automobilis prikimštas įnovacijų ir yra geras žingsnis į naują, stilingą rytojų. Pirmas automobilis, kurio užrašu ant durelių nuoširdžiai patikėjau.
O norėdami žengti į rytojų stylingai su Peugeot 208, turinčiu GT-line komplektaciją, turėsite sumokėti tik 229 eurus per mėnesį. Ir čia dar iki skambučio mums. Manau, kad greitu metu gatvėje jų pradėsite matyti vis daugiau.
Teisingų prasirinkimų, Draugai. DOW verdiktas 8 ratai! ⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️
Vizualų meną kuria – Dainius Voveris