Dažniausiai automobilis yra skirtas vairuotojui. Gamintojas dirba ties vairuotojo sėdėsena, spidometro ir kelio matomumu ar kitais su vairavimu susijusiais dalykais. O kas, jei automobilį perka ne vairuotojas? O jei pavyzdžiui bosas? Tas, kuriam pastoviai reikia kompiuterio, neturi laiko vairuoti ir nori, kad kelionė automobiliu būtų ne darbas, o poilsis. Ką perkam?
Kažką didelio ir patogaus. Su milžiniška bagažine daiktams ir sėdynėmis, kurios atstos masažinius fotelius. Žinau, ką galvojat. Ne, tai ne Bentley. Tai Mercedess Benz S560. Klasiškumu ir vyriškumu spinduliuojantis modelis, kuris jūsų, kaip verslaus tūzo, keliones padarys ypač patogias.
*vairuotojas į komplektaciją neįeina.
Ok. Interjeras. Nuo ko čia pradėti… Na, pavyzdžiui: sugalvokit kokią nors komplektacijos dalį. Sugalvojot? Tai ji yra šitam Merse. Yra net tokių, apie kurias nepagalvotumėt. Taip ir žaidžiau gal 20 minučių. Sugalvoju – randu. Vėl sugalvoju – randu ir t.t. Prabanga smirda kiekvienas automobilio salono kampelis, o medžio apdailos galima rasti visur. Ta prasme visur. Net ant vairo. Gražu? Taip. Klasiška? Taip. Prabangu? Taip. Patogu?..
Elektra valdoma viskas, pradedant vairu ir baigiant galine užuolaidėle. O laikrodukas ir ortakiai primena, kad šita klasika mena jau ne vieną dešimtį metų.
Stipriai keistoki momentai automobilyje, kuris kainuoja netoli pusės milijono litų: bevielis telefono pakrovimas padarytas porankyje. Negi kažkas tai kurdamas įsivaizdavo, kad labai patogu kaskart traukti besikraunantį telefoną iš porankio? Arba kitas: jei puodelio laikiklis nėra tuščias, vidurinės dėtuvės neatidarysite. Momentai, kurių norėtum išvengti investuodamas 2 maišus aukso.
Į automobilio valdymą, atvirai pasakius, net nelabai gilinausi. Pedalą spaudi – prie sėdynės prispaudžia. Gerai, masažas stipriau jaučiasi. Šimašius buvo tiek sužavėtas, kad visą savivaldybę norėjo pavežioti. Ir įrodyti, kad viskas su ta Trakų gatve gerai – nėra ten ką lyginti.
Toks jausmas, kad prie kiekvieno rato yra sumontuota po ’’Kinto debesį’’. Gera sklęsti. Tačiau ar gera vairuoti? Not so much. Čia turiu omeny man. Kaip vairuotojas mėgstantis jausti automobilį, už vairo gerai nesijaučiau. Jis protingesnis už mane. Net žmones iš anksto fiksuoja ir praneša. Tačiau, jei esate ramūnas ir mėgstate plaukioti miesto gatvėmis – this might be the one. Tik vėl priminsiu apie tuos maišus pilnus žvilgančio aukso.
Ir greičių dėžę už tuos maišus gausit nelaginančią. Per visą kelionę apie ją net nesusimasčiau. Geras ženklas. O ta dėžė suderinta su 4.0 litrų generuojančiu 345KW. Kiek valgo? Pagalvokit, kiek jums yra daug, o tada dar pridėkit savo nuožiūra. Tai va tiek.
Multimedija ir borto kompiuteris, tai jau nebėra tiesiog multimedija ir BC. Liežuvis neapsiverčia taip vadinti. Tai du atskiri ir labai protingi kompiuteriai, galintys atlikti begales funkcijų. Nuo night vision, aptinkančio gyvūnus ir parodančio kelią geriau, nei pats gali įžiūrėti, iki mano jau minėtų 1000 masažų rėžimų. Ir dešimčių kamerų. O salono apžvietimo spalvų paletės dydis yra absoliučiai nuostabus. Tikrai neatsimenu kiek spalvų galima rinktis, bet pats faktas, kad neasimenu jau parodo, kad daug.
Ir, žinoma, pati geriausia vieta yra gale. Toje vietoje sėdi tas tūzas, kuris moka tuos 2 maišus aukso. Jis valdo viską. Na, gal apart pedalų. Ir vairo. Bet daugiau turbūt viską. O vieno pirštu judesiu gali suriesti į ragą prieš save sėdintį keleivį. Žodžiu, ne tik mėgaujasi kelione, bet gali ir smagiai paišdykauti.
Kaip ten bebūtų – Mersas ir Afrikoj bus Mersas. Killin’ it.
O jei planuojat mokėti ne auksu, o banko pagalba, šitas pižonmobilis jums kainuos 1381 eurą per mėnesį. Kost mo sas.
Deals On Wheels sako: 9 ratai, jei važiuoji gale, 7 ratai, jei rankos ant vairo. Vidurkis: 8
⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️
Komfortą nuotraukose įamžina – Dainius Voveris