Kažkaip jau taip gavosi, kad antra savaitė iš eilės į mūsų rankas pakliūva MINI. Gal ir gerai – senai gvildentą temą paliesim dukart stipriau.
Tai, ką turim šį kartą sunku net MINI vadinti. Gal labiau MAXI. Kai pradedi galvoti iš kokio dydžio modelio išaugo šis, tai supranti, kad automobilis, bėgant metams padidėjo dukart.
Į miesto SUV segmentą bandančio įsiskverbti gamintojo kūrinys – Countryman. Pavadinimas man nuo pat pradžių buvo kiek keistokas. Kaimo žmogus sunkiai tokį įpirks ar apskritai apie egzistavimą sužinos. Anglijoje – gal. O čia, Lietuvoje, sunkiai. Ironiška, kad miestui skirtas automobilis vadinamas “Countryman”. Ir dar PLUG-IN’as, kuris su savo keletu kilometrų, nuvažiuojamų elektra, užmiestyje, sunkiai pasitarnaus. O parkavimas kaime taip ar taip nemokamas. Bet čia tik pavadinimas, o aš tiesiog mėgaujuosi pašiepdamas.
Kėbulas – ta vieta, kurią planavau peikti, galvodamas apie tai, kaip atrodė senasis modelis, tačiau pamatęs supratau, kad veido pakėlimui ir botokso injekcijoms MINI buvo pas brangų plastikos chirurgą.
Senasis modelis tikrai buvo pasipūtęs kaimietis. Toks nei šioks, nei toks. O šis jau tampa panašesnis į savo lengvasvorį brolį Cooper. Linijos tapo griežtesnės ir išraiškingesnės, kėbulas suagresyvėjo, o galinės, vėliavą primenančios lempos taip ir kviečia į jas žiūrėti. Taip žiūrėdamas ir JK patriotu patapčiau.
Priimkit mūsų su Dainius Voveris padėką už lipdukų nebuvimą ant kėbulo ir gražią spalvą.
Interjeras, kaip visuomet – išskirtinis iš visų kitų modelių ir ypač draugauja su stiliumi. Šį kartą automobilyje vyrauja juodos ir “ryžos” spalvų derinys. Ir turiu pripažinti – atrodo gerai. Tačiau sėdėti Cooper modelyje buvo patogiau. Galbūt dėl to, kad mėgstu sėdėti žemai, o Countryman modelyje to šiek tiek pritrūko. Visa kita – labai panašu. Tiek vidurinis multimedijos “ratas”, tiek naujo tipo vairuotojo ekranas atrodo moderniai ir inovatyviai. Tačiau labai iš konteksto krentanti, šviesi apdaila viduryje galėtų susinaikinti.
Geriausia dalis – mygtukai. MINI dizaineriai atrado puikų sprendimą, kuris ne tik gerai atrodo, bet ir leidžia jaustis, lyg paleidinėtum raketą, o ne užkurtum automobilį.
Užknisa: telefono pakrovimas porankyje.
Kadangi pas mus įkraunamas automobilis – pradėkim nuo nuvažiuojamo atstumo. Realiomis sąlygomis – 30 kilometrų. Čia jei, realiai, nespausit ir, realiai, oras nebus ypač blogas. Tai, realiai, nieko. Man, važiuojant smagiau, elektra rodė nulį po maždaug 25 kilometrų. Žinoma, gaunat automobilio statymo privilegijų, EV juostas ir tuos kelis nemokamus kilometrus. Tai jau šis tas. O jei gyvenat Kairėnuose, dirbat Antakalnyje ir čia visas jūsų dienos maršrutas – gal gaunat net ir daug. Nemokamas keliones mieste ir benzininį automobilį užmiesčiui. Turbūt priklauso nuo situacijos.
Užmiestyje brangiai nevažiuosite. Jei mieste sąnaudas rodė 7.7l/100km, tai tikėtina, kad užmiestyje važiuosite turėdami sąnaudas iki 6.5-7l/100km. Visgi variklis nėra didelis. Šiame Countryman įmontuotas vos 1.5l darbinio tūrio varikliukas. Tačiau automobilis generuoja net 220 arklio galių, kurių pagalba nesunkiai sąnaudas padidinsit, jei tik to užsinorėsit.
Tik pradėjęs rašyti susimasčiau, kad net negalvojau apie greičių dėžę. Vien tai pasako, kad man su ja važiuoti buvo gera. O elektrinė dalis padeda išvengti startinio lag’o momento, kas padaro važiavimą malonesniu, o automobilį vikresniu.
Šimašiaus testas buvo pakankamai sėkmingas. Dėl didelių ratų ir kietokos važiuoklės, prieš mažuosius, “aštrius” kelio kalnelius teks stipriai prisistabdyti. Jei to nepadarysit, jausit panašų smūgį, kaip po kiekvieno Skvernelio posto facebook’e. Na, o važiuojant keliu, automobilis puikiai sugeria kelio nelygumus ir neperduoda jų jūsų stuburui. Posūkiuose automobilis taip pat stabilus. Turiu pripažinti, žymiai stabilesnis už praeitą modelį. Manau, kad minkštumo ir stabilumo formulė išvesta puikiai.
Multimediją ir borto kompiuterį šiek tiek aprašiau praeitą savaitę. Jie tiek Cooper, tiek Countryman modeliuose yra vienodi, todėl nesiplėsiu. Tačiau pasakysiu tiek: kai įprasit naudoti, taps patogu. Kai įprasit.
Važiuoti su dideliu MINI kiek keistoka ir neįprasta. Tačiau, kai supranti, kad tai pas pats MINI, kuris tiesiog turi daugiau vietos, automobilis pradeda tapti patrauklesnis. Du malonūs pojūčiai, kuriuos duoda MINI – stilius ir tvirtumas. Tai puiki kombinacija automobiliui.
Tačiau ar vertas jis 511 eurų per mėnesį? Turbūt kiekvienas atsakymą turim skirtingą, priklausomai nuo mūsų gyvenimo būdo. Jei atrodo vertas, tik už “čiūt” mažiau – skambinkit ir rasim sprendimą.
Bičiuliai, geros savaitės.
DOW sako: 7 ratai.
#vairuokitesvajones#automobiliulizingas#autokonsultacijos#automobiliuapžvalgos#gooddeal