Pocket rocket. Manau šitie žodžiai geriausiai apibūdina Tasmanijos velnią, su kuriuo susipažinau šįryt.
Prisipažinsiu – Mercedes mano rankose būna kiek rečiau, todėl apie juos mano žinios nėra tokios gilios, tačiau tai kartais gali net pasitarnauti, nes išankstinis nusistatymas tokiu atveju ne taip jaučiasi ir galima automobilį apžvelginėti objektyviau.
Balta spalva neatskleidžia viso kėbulo grožio. Nors atrodo neblogai – visgi norėtųsi ryškesnės. Manau, raudona spalva išryškintų nemažai šio automobilio detalių. Oh well. Suprantanti akis iškart atkreips dėmesį į galinį difuzorių, automobilio aukštį, ratus ir tas daug pasakančias raides ant bagažinės.
Na, o “shooting-brake” etiketę gavusi kėbulo forma užburia galutinai. Tik vėl prieinam vietą, kur grožis reikalauja aukų. Jei esat bent 190 centimetrų ūgio, gale patogiai nesėdėsit. Arba sėdėsit, jei neturit galvos. Vien įdomumo dėlei norėčiau brolius Lavrinovičius pasisodinti į galą ratui aplink miestą.
Vidus stebina toliau. Visų pirma – tikros “recaro” sėdynės, kurios turintiems daugiau viršsvorio bus tikras pragaras, o dailių formų savininkams – vienos geriausių kada nors sėdėtų. Pradedant nugaros atrama ir baigiant šonais – viskas taip, kaip ir turi būti.
Neskaitant kelių plastmasių, kurios kvepia pigumu – visa kita kokybiška ir stilinga. Gražūs, raudoni persiuvimai visame salone ir verstos odos panelė pagyvina vaizdą. O sportiškumo jausmą prideda ir pažymėtas vairo vidurys.
Tik vat kaip galinės kameros gali nebūti AMG modelyje, tai man yra sunkiai suvokiama.
Užkūrus prasideda murkimas, prie kurio galėčiau greit priprasti. Toks pakankamai santūrus, bet jaučiamas. Įjungus “Sport” režimą, garso padaugėja, tačiau taip pat santūriai. Man patinka.
Žinoma, esminis dalykas tokiame modelyje važiavimas. Iš Mercedes mes visuomet tikimės puikaus galios ir komforto santykio. Šį kartą turiu jus šiek tiek nuvilti, nes tas santykis nėra jau toks idealus. Galios užtenka sočiai. 381 arklio galia automobilį nuo 0 iki 100 kilometrų per valandą išneša pas 4,4 sekundės, kas yra net labai geras rezultatas. Gal širdies dar nestabdo, bet tikrai geras.
Posūkiuose automobilis irgi puikiai stovi ant kelio. Ir nors su svetimais automobiliais stengiuosi nepersistengti bandymų metu, jaučiau, kad esu labai toli iki slydimo ribos. Prie šito fakto, manau, stipriai prisideda ir 4 varomi ratai.
O “neidealumas“ atsiranda, kai pradedam ieškoti komforto. Tam, kaip visada pasitelkiam miesto merą su jautriausia ir labiausiai išlavinta subinaite – Šimašių. Šį kartą įvertinimas buvo ne koks. Pravažiavus pusę planuoto maršruto, meras paprašė jį išleisti iš automobilio dėl skaudančio užpakalio (nuo kratymo, kaip supratau). Gal lipti lauk vidury kelionės ir nereikėjo, bet iš esmės jis teisus – kelio duobės, nelygumai ir “gulintys policininkai” tikrai jaučiasi ir gan stipriai. Visgi čia tik C klasė.
Greičių dėžė dirba puikiai ir jai priekaištauti negaliu. Jei lygintume su Porsche – galbūt sekundės dalimi ir lėčiau reaguoja, bet tai nėra toks tarpas dėl kurio būtų verta koliotis.
Sąnaudos bandymo metu buvo 17l/100km. Tačiau būkim realistai – pačiu ramiausiu tempu mes tikrai nevažiavom. Tikėtina, kad jūsų vidutinės sąnaudos būtų apie 12-13l/100km. O labai pasistengus – galbūt net 10.
Multimedija ir borto kompiuteris vizualiai atrodo labai klasiškai ir santūriai. Tačiau pirmą kartą prisėdus galite užtrukti kelias minutes, kol perprasite valdymą. Borto kompiuteris valdomas mygtukais ant vairo, o multimedija – vis dar ratuku, esančiu per vidurį. Kiek pasenęs ir ne toks patogus būdas, kaip liečiamas ekranas, bet visgi automobilis 2016 metų.
Automobilis atrodo surinktas tvirtai, o beveik visur matosi kokybė – visgi čia Mercedes-Benz CLA 45 AMG. Tikrai ne kiekvienam. Tačiau net tas, kuris tokį automobilį nusipirks neplanuotai, patirs labai daug gerų emocijų.
Susidomėjot? Paskambinkit, mes žinom, kur tokį rasti!
DOW sako: 7 ratai!
Nuotraukos Dainius Voveris
#vairuokitesvajones#automobiliulizingas#autokonsultacijos#automobiliuapžvalgos#gooddeal