Ir atėjo pagaliau tas metas, kai Deals On Wheels rankas pasiekė, kažkur, kamputyje, tyliai savo eilės laukęs, žaibo ženklu padabintas Opeliukas. Šį gražų antradienio rytą pristatome jums „Insignia“ – vieną prabangiausių Opel ženklą nešiojančių automobilių.
Tylus, neiššaukiantis, nepastebimas. Taip apibūdinčiau šio automobilio kėbulą. Kadangi skonis – labai individualus dalykas, nieko neįrodinėsiu, tačiau sužavėtas nelikau. Keturių durų hečbekas atrodo iki galo neišdirbtas, o universalas… Na, vis gi ir yra universalas. Vienu žodžiu – spręsti kiekvienam, o aš sakau: minus.
Įsėdus į vidų, maloniai pasitinka sėdynės, kuriose po 200 kilometrų važiavimo vis dar nejaučiau nugaros skausmo, ir malonus lietimui vairas, ant kurio puikuojasi mygtukas, šaltą žiemos rytą sušildysiantis jūsų rankas. Už šitą ačiū. Važiuojant tamsiu paros metu, salone pastebėsite jaukumo suteikiančias juostas. O panelė, pasukta į vairuotoją padės multimediją valdyti dar patogiau. Tik neapsigaukite, tikrai ne viskas „rožėm klota“. Pigios detalės ir stiliaus nebuvimas, vaizdui žavesio tikrai nesukelia.
Bauda, baudelė: Neįmanoma pakelti keleivio sėdynės aukštyn! O jei mano žmona pusantro metro ūgio, tai ką, ji per langą daugiau niekada nebežiūrės? Paskutinį kartą tokį reiškinį mačiau 1982 metų „VW jetta“. Gėda.
Važiuojant gatve, automobilis pakankamai paklusnus. Varžyboms naudoti nepatarčiau, bet kaip kasdienai: bus gerai.
Ypatingu minkštumu „Opel Insignia“ nepasižymėjo. Nei „Šimašiaus testas“, nei Naujosios Vilnios kelias nedavė gerų rezultatų. Prieš bandymus, savo galvoje šį automobilį lyginau su „VW Passat“,„Peugeot 508“ ir kitais panašios klasės automobiliais. Dabar net su „Corolla“ sunkiai galėčiau lyginti.
Su galia irgi sunkūs laikai. Galingiausias pasirinkimas – 1.6 litro variklis. Išbandytas – 1.5 litro varikliu apdovanotas ir 165 arklio galias išvystantis ristūnas mūsų apetito pasotinti nesugebėjo. Pasakysiu paprastai: jei bandysit spėti įlįsti į tą tarpą, kur taikotės, o kitas vairuotojas jūsų užleisti nenorės, būkit pasiruošę priimti pralaimėjimą. Žinoma, jei niekada, niekur neskubat – galios jums užteks..
Baudelė: jei spausit iki dugno, automobilis pradės rėkti maždaug taip, kaip Karbauskis, po Skvernelio nokauto pirmam raunde.
Greičių dėžė turi minimalų susitampymo momentą, tačiau, kai toks variklis, iš esmės, jai nelabai yra ką veikti.
Kadangi automobilis didelis, sunkus ir benzininis, 9l/100km neatrodo, kaip labai didelės sąnaudos, todėl barti stipriai negaliu. Visgi nereiktų pamiršti, kad yra gamintojų, kurie įrodė, kad tobulinant galios ir kuro sąnaudų santykį, yra daug vietos plėstis.
Visame automobilyje man labiausiai patikusi vieta – multimedija. Veikia greitai ir nestringa. Valdymas tiesiog sužavėjo paprastumu, o „Apple CarPlay“ veikia be prikaištų. Žinoma, gaila, kad tik pajungus laidą.
Borto kompiuteris taip pat paliko gerą įspūdį. Kaip jis veikia, perpratau per maždaug pirmus 2 kilometrus. Rodmenis ekrane galima keisti, o skirtingus meniu valdysite tiesiog vienu pirštu.
Bonus: projekcija ant priekinio lango, kurios aukštį, rodmenis ir šviesumą taip pat galima nusistatyti pagal save.
Minus: Nustačius autopilotą ir juostų palaikymą, automobilis desperatiškai blaškosi nuo vienos linijos prie kitos. Tikėtina, kad gale važiuojančiam vairuotojui atrodysite lyg turėtumėte 1.5 promilės kraujyje.
Geram jausmui važiuojant, man labiausiai trukdė garso izoliacija. Važiuojant didesniu greičiu, užmiestyje, kartais net buvo sunku bendrauti telefonu. Gera žinia: atiduodant automobilį po bandymų, pardavėjo buvau patikintas, kad nuo šiol, papildoma garso izoliacija bus kiekvieno „Opel Insignia“ standartinėje komplektacijoje. Šaunuoliai, susizgribot. Manau, kad geriausiai tokiame automobilyje jausis žmonės, kurie mėgsta likti nepastebėti. Kas dažnai nėra blogas dalykas.
Už šį, nematomumo galias turintį automobilį, kiekvieną mėnesį teks atseikėti po skrynutę su bent 323 aukso grynuoliais viduje. Ir taip bus iki tol, kol paskambinsit mums.
Deals On Wheels sako: 4 ratai!
⚙️⚙️⚙️⚙️
Sėkmingo antradienio, Draugai.
Už nuo nuotraukas esame dėkingi žmogui, sugebančiam užfiksuoti net žaibą – Dainius Voveris