Tokiomis sąlygomis, kur mokytojai streikuoja, ministras pirmininkas sako, kad moterys yra puikios, bet norint profesionalų reikia samdyti vyrus… iš kur tu žmogus, gali gauti amerikietiško oro gurkšnį? Iš “Autobrava Motors” , iš ten, mielas lietuvi, tu gali gauti amerikoniško oro gurkšnį.
Taigi, burgeris rankoje, kelios bulvytės fri į burną, viską užsigeriam koka-kola ir sukam Jeep Grand Cherokee vairą. Tikras Amerikonas. Labai tikroviškas, kaip tikras amerikos gyventojas – laaaabai didelis ir gan tuščias iš vidaus. Na, gal automobiliui “gana tuščias iš vidaus” nelabai tinka, bet amerikonui tikrai tinka.
Verslai nuolat žada atvežti Ameriką. Aptarnavimą kaip Amerikoje. Maistą kaip Amerikoje. Ir vienam pavyko – atvežė Ameriką, Jeep kūne.
Nes tas – tikrai didelis. Labai didelis. Bagažinė mano parkinge po žeme neatsidarė – nebuvo vietos. Mašina per didelė arba parkingas per mažas – požiūrio klausimas. Tačiau kelyje jautiesi labai gerai, teoriškai – visur tavo pagrindinis. O daugelio automobilių smūgis į tave, rodos, tebūtų uodo įkandimas (netikrinom, tiesiog taip atrodo).
Automobilis iš išorės atrodo tikrai įspūdingai. Toks muscle car. Taip, žinau, ką tai reiškia. Taip, suprantu, kad tai nėra real muscle car – tiesiog jausmas toks. Po facelift nežymiai pasikeitė automobilio priekis, sumažėjusios grotelės atėmė truputėlį agresijos ir pridėjo šiek tiek solidumo. Bagažinėje labai daug vietos, galiu teigti, kad ten tilptų Skvernelio reitingų rodyklė, krentanti žemyn visu ilgiu. Rimtai, visu ilgiu. Nejuokauju. Ji tiek didelė. Ir ji elektrinė. Labai smagu, kad Jeep pagalvojo apie žemaūgius žemės gyventojus ir bagažinės uždarymo mygtukas yra bagažinės viduje, o ne ant dangčio kampo viršuje (kur būna paprastai). Nes tokiu atveju, švelniai tariant, ne visi pasiektų, o Petrui, tam, kuris Gražulis, reiktų, kad visos jo meilužės jį kilsteltų, kad žemaūgis Kazanova galėtų ją uždaryti.
Vairuotojo vieta sudėliota gan patogiai. Viskas orientuota į vairuotoją, visi reikalingi valdymo mygtukai telpa ant vairo. Tiesa, jų nėra labai daug, kas mano galva, yra visai cool nes tiksliai žinai ką kuris daro ir tam nereikia skaityti instrukcijos, kaip su vokiečiais ar prancūzais…
Erdvė salone. Nors automobilis ir beprotiškai didelis, tačiau erdvė ant galinės sėdynės sėdintiems keleiviams, šiek tiek mažesnė, nei Q7 ar BMW X5, bet prieš purkštaudami, prisiminkite, kad Jeep, švelniai tariant, yra tikrai daug pigesnis. Tiesa, multimedia irgi toli nuo Svarovskio ir t.t lygio, bet vėl prisiminkime, kad tai nėra šimtą tūkstančių kainuojantis auto…
Važiuojam pasivažinėti.
“Šimašiaus testas” – deja, Šimašius nekaltas, kad Jeep arba pasirinko per didelius ratus arba per didelę pakabą, bet tai tikrai nebuvo minkščiausias SUV Vokiečių gatvėje. Tiesa, Rožytės dėmesį jis atkreipė. Bet, manau, ji tiesiog Jeep su traukiniu į Kauną sumaišė…
Važiuojam į trasą. Iš pažiūros 184 kw tokiam monstrui turėtų būti mažoka, bet…. Suknisti kritikai, beje, Jeep tikrai nesijaučia galios stygiaus, o turbo duobės beveik nesijaučia, kas yra gan retas reiškinys dyzeliniams varikliams, bet galimas, Jeep inžinieriai žinojo ką daro.
Tiesa, kaip ir Toyota Land Cruiser, itin dideliam greičiui jis nebuvo sukurtas, nes važiuojant šiek tiek greičiau, nei galima, automobilis ima “plaukioti”, ir mažiau patyręs vairuotojas akimirksniu gali tapti medkirčiu, nes vairą tikrai gali tekti pagaudyti.
Bendrai apžvelgus, už siūlomą aukščiausios komplektacijos kainą, sunkiai surasit žvėrį, kuris gali pravažiuoti pro bet kur. Literaliai bet kur. Buvom karjere, buvom griovyje, buvom miške – tas daiktas niekur nestringa. Niekur.
Taigi, jei norit kažko panašaus į Land Cruiser pravažumo prasme, vietos prasme netoli Audi Q7 – Jeep puiki opcija ir turėtų būti Jūsų pasirinkimų sąraše.
P.S Ramūnai, kai rinkoje yra Jeep Grand Cherokee, ar tikrai tau reikia žalio Escalade?