Pavasaris yra linksmybių metas. Saulė šviečia, gauni daugiau D3 vitamino, nuotaika geresnė, dienos ilgesnės. Oras pašyla ir pakyla noras… Pakyla noras – kam dviračiu važiuoti, kam bėgti, kam žvejoti ar medžioti. O mums, automobilių (ir kitų transporto priemonių) mylėtojams? Norisi važiuoti atsidarius langą, įkvėpti oro, šilumos ir džiaugtis gyvenimu.
Džiaugsmui galima turėti automobilį be stogo, kad išvėdintum galvą. Bet dar didesnį laisvės ir adrenalino pojūtį gali suteikti ne automobilis, o motociklas. Keliautum sau vasarą ir kaifuotum. Ant 30’mečio ir man toks noras atėjo. Kaip kažkoks išminčius pasakė: gyvenam gi vieną kartą, o ne du…
Įdomu, ar yra kada DOW apie motociklus ar triračius rašiusi? Ne. Ir vairavę iki šiol nebuvom. Bet visada būna pirmas kartas. Įdomus sutapimas, kad prašymą parašyti apie šį įdomų daiktą gavau iškart po to, kai „Regitra“ atsiuntė žinutę apie atšaukiamus praktikos egzaminus gegužės mėnesį… F*ck it.
Čia kaip druska ant žaizdos. Tikriausiai girdėjote, kad A kategorijos egzaminai jau kuris laikas vyksta. Tik, va, reikės visiems naujai užsiregistruoti. O kada bus laisvų vietų ir kiek – tik valstybės įmonės ir težino… 4 mėnesiai eilė buvo pernai (kaip Sovietų laikais laukiant baldų komplekto), panašu, kad šiemet bus dar blogiau.
Nepykit, dar pasidergsiu, reikia širdgėla pasidalinti. Negaliu pakęsti neteisybės, nelogiškumo bei daugelio valstybinių įmonių požiūrio į klientą. Pinigus mokėti eilė norinčių, tik niekas pinigų priimti nenori.
Kaip Skvernelis sakė, gal ne viskas gerai su verslu yra, jei po mėnesio atsiranda išgyvenimo problemų. Tai „Regitra“ galėtų būti verslo pavyzdys – jei niekas nereikalautų, metus nedirbtų ir išgyventų (patys suprantat iš kokių pinigų). O gal motociklininkai jau kaip notarai, kurių skaičių valstybė reguliuoja?
Bet gyvenime yra alternatyvų. Ypač kaip gauti džiaugsmo. Yra toks paslaptingas kodas 79.03 vairuotojo pažymėjimo A kategorijos langelyje. Asmenims, iki 2013 m. sausio mėnesio turėjusiems B kategoriją, dar buvo leidžiama vairuoti trirates transporto priemones (dabar tam reiktų A kategorijos). O pakeitus pažymėjimą į naują, gavote ir specialų kodą, patvirtinantį šią privilegiją. Patikrinau – yra. Valio!
Taigi, variantas tokiems kaip aš ir ne tik. Motociklo, keturračio ir automobilio be stogo hibridas – 2014 m. CAN-AM BRP Spyder RT Roadster. Ar gražus? Primena tuos veikėjus iš filmuko „Ratai“. Tik burną nusipieškite ir gal prakalbės. Variklis kaip nedidelio automobilio – 1,3 litro, pakinkytas 115 arklių. Svoris? Apie 450 kg. Maksimalus greitis? Pakankamas, kad grėstų nemalonumai.
Šis žaisliukas yra skirtas kelionėms. Gaunate šildomas, reguliuojamas patogias sėdynes, vairo stiprintuvą, kruizo kontrolę, audio sistemą, taip pat visas saugumo sistemas (nuo abs iki stabilumo kontrolės). Daiktams skirtos 4 daiktadėžės, bet daiktų gerbėjai JAV dar ir priekabas prisikabina. Kaip jis važiuoja? Taip, jei britva būtų limuzinas… Geriausias dalykas, kad nebus pavojaus ant šono „pliumptelti“ su visa manta ir keleiviu.
Ką dar čia rastumėte:
➢ Automatinę greičių dėžę;
➢ Elektra reguliuojamą priekinį stiklą;
➢ Reguliuojamo minkštumo pakabą;
➢ 15 colių „lietnykus“ ir kitus „pribumbasus“.
Beje, šis daiktas yra parduodamas. 2014 m., nuvažiavęs nepilnai 12000 km, tik apšilimą padaręs.
Susidomėjote? Kreipkitės.
#vairuokitesvajones
#automobiliulizingas
#autokonsultacijos
#automobiliuapzvalgos
#gooddeal