Jau turbūt kokiam dešimtyje straipsnių rašiau apie savo meilę Golf markės automobiliams. Ar čia viena iš mano meilių? Hell no. This ain’t ma style. Todėl mano garaže jo nebus. Ar čia geras dylas iš esmės? Yes. Ar turėdamas šeimą turėtumėt skaityti ir toliau? Hell yes.
Pasaulinė ramybė jaučiasi vis labiau. Vien tai, kad sėdėdamas savo namuose, beveik pačiame Vilniaus centre ir rašydamas šį straipsnį, pro savo langą, vienoje iš judriausių miesto gatvių, pamatau maždaug po vieną pravažiuojantį automobilį per minutę, jau pasako daug. Pumpėnų kaime tai gal ir neskamba, kaip apokalipsė, bet man, įpratusiam, kad penktadienio popietę per 10 sekundžių žiūrėjimo pro langą pamatai kokius 20 – 30 automobilių, jau kelia šiurpą.
Na, o kol pasaulis ilsisi, diskutuoja, kas bus, svarsto ir spėlioja įmanomus scenarijus, mes renkamės kiek kitokį kelią. Mes tiesiog dirbam. Žinoma, mažesniais tempais, nei įprastai, bet sustoti neplanuojam. O svarbiausia – suvokiam, kad krizė dabar, ar ne, bet kažkam automobilio vistiek reikia. Tik tokiu jautriu laikotarpiu kiekvienas iš mūsų dar labiau skaičiuosim savo pinigus. O čia mūsų, kaip žuvų, mėgstamiausi vandenys.
Ir žinot, viską susumavus priėjom tokį sprendimą: jei virusas ir ekonomikos stagnacija neigiamai neįtakojo, mažai įtakojo, arba, kaip tik, teigiamai įtakojo jūsų verslą ir pajamas, tai dabar yra pats geriausias laikas pirkti automobilį. Klausiate kodėl? Aš jums atsakau: iki šiol sėkmingai traukdavom naujų automobilių dylus ir kartu su klientu džiaugdavomės gavę sąžiningą kainą. Dabar, kai prekyba stoja – reikia ieškoti perliukų. Kur truputį daugiau nei įprastasi laimi pirkėjas. If you know what I mean.
Šios mano ypač subtilios įžangos pasekoje pristatau vieną pimųjų dylų patekusių į mūsų rankas. VW Kiauliuk. Oj, tai yra VW Golf Plus. Arba, kaip vokiečiai jį baisiai mandrai pavadino – sportsvan. Nothing sporty about it bruh…
Anyway, nors pavadinimas daug logikos ir neduoda, automobilis iš esmės yra net labai neblogas ir klasikinei šeimai būtų labai geras kainos, kokybės ir komforto santykis. Apžvelkim kiauliuką.
Kėbulas. Kadangi dėl skonio nesiginčijama, o aš meluoti nemėgstu, čia ir užbaigsiu kėbulo apžvalgą.
Svetainė. Iš esmės – klasikinis Golf. Tik vietos stipriai daugiau. Tiek šonuose, tiek į viršų. Viso to dėka sėdynę patogiai galės susireguliuoti ir Shaquille O’Neal’as ir Danny DeVito. Gale vietos taip pat daug. Gal abu mano minėti superherojai savo visų vaikų ir nesutalpintų, bet didžiąją dalį tai tikrai. Šiek tiek gaila, kad bagažinėje nėra tiek vietos, kiek tikėjausi. Tikėtina, kad sukrovus Shaquille’o sportinę aprangą daugiau niekas ir nebetilptų. Šiai problemai likviduoti VW sukūrė bagažinės pagilinimo galimybę, tačiau ar ji padės, priklauso nuo vežamo daikto gabaritų.
Kas liečia automobilio komfortą, tai Šimašius, po linksmųjų Kauno miesto pramoninio rajono gatvių (taip merą šį kart vežėmės į Kauną. Ne visų merų nuomonėm pasitikim) drėbė tokią mintį: jei VW Golf būtų vyras, kuriam patinka kiek apvalesnės formos, o per Tinderį jis susipažintų su VW Šaran, su kuriuo ‘’pafitimitintų’’, jiems gimtų vaikas. Ir tikėtina, kad tas vaikas vadintųsi VW Golf Sportsvan. Įdomus ir keistai malonus minkštumo, bei stabilumo santykis. Retas atvejis.
Variklis, pas šitą naminę kiaulaitę jau įprastas – 1.5 litro dydžio, tik generuoja jis ne 150, o 130 arkliukų. Mano suvokimu čia tam, kad visos šeimos neužmuštumėt įsigazavęs siaubingai gailingais 150 arklių.
All fun aside – važiuojant standartiniu Vilniaus ritmu galios visiškai pakanka. Ir viskas kombinuota su mano gal kiek stiprokai roastinama, bet tobulėjimui vietos vis pasiliekančia automatine DSG greičių dėže.
Na, o borto kompiuterio valdymas ir multimedija išliko standartiška, kaip ir paprastame VW Golf. Which is a good thing. Ir ačiū Dievui, kad vokiečiai nesugalvojo šiame modelyje padaryti garso ‘‘tapšnoklio’’ kaip pavyzdžiui, Tiguan.
Apskritai, šiame automobilyje nesijausite sportiškai, ar kažkaip iššaukiančiai. Tai – automobilis šeimai. Skirtas saugiai vežti vaikus į mokyklą, ar užsiėmimus, o galbūt net ir į kelionę. Tik, šiukštu, nevažiuokit dabar. Veryga nerekomenduoja. O ir keliauti pavyks tik iki sienos.
Kadangi čia nėra tipinė apžvalga, gal labiau konkretaus daikto pasiūlymas, tai šiek tiek apie kainą ir ‘‘navarotus’’. Standartiškai, niekuo neišsiskiriančią ir korona nekvepiančią dieną, paprastam mirtingajam toks Golf Plus kainuotų apie 274 eurus per mėnesį. O dabar, šiek tiek viruso ir šiek tiek DOW įtakos dėka jo kaina sumažėjo iki 220 eurų per mėnesį. O už šiuos eurus jūs gausite:
1. Tamsintus langus ‘‘krūčiausiam’’ tėčiui pasaulyje;
2. App connect moderniausiam tėčiui pasaulyje;
3. Vieną ryškiausių galinių kamerų ekonominės klasės automobilių rinkoje ir prie jos puikiai
derančius statymo jutiklius priekyje ir gale;
4. 17 colių ‘‘bling bling’us’’ kurie idealiai derės prie jūsų grandinės ir auksinių dantų. That’s
gangsta.
5. LEDų;
6. Šaltoms ir ilgoms šeimos kelionėms skirtas šildomas sėdynes iš kurių viena net masažuos;
7. Galybę kitų funkcijų, kurių jau nebevardinsiu, bet jei paskambinsit, mielai papasakosim
telefonu;
Mieli, Draugai, būkit saugūs ir #fuckthevirus.
DOW linčiuoja Golf Sportsvan: 7 ratai!
⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️
Kiauliuką Kauno rajone grakščiai įamžino – Dainius Voveris