Toyota niekada nebuvo tas automobilis apie kurį pagalvodavau kai reikėdavo žodžio WOW sinonimo. Taip ir šįkart, važiuodamas pasiimti šio Toyota Camry, jau buvau pasiruošęs „bajerių“ ir lyginau jį savo galvoje su ankstesniais Toyotos produktais. Tą akimirką pats nežinojau, kaip klystu.
Pirmas žvilgsnis į automobilį iškart sukuria solidumo pojūtį. Sodriai raudonos spalvos, plataus kėbulo ir 18 colių dydžio ratlankių kombinacija priverčia stabtelėti kelioms sekundėms ir į visa tai pasižiūrėti. Gražu. Bagažinė pribloškia dydžiu. Lavonais nematuokim, bet pasakysiu taip: nesvarbu, ar susiruošėt į Japoniją važiuoti su šeima, ar mamai iš sodo bulves reikia parvežti – tilps.
O į Japoniją važiuosit patogiai. Taip patogiai, kaip Gitanas per rinkimų antrą turą sėdėjo. Ir nors ženklą Toyota renkamės ne tada, kai mūsų prioritetas yra patogumas, „Šimašiaus“ testas paliko labai gerą įspūdį. Duobėtu Vilniaus senamiesčiu automobilis tiesiog plaukė. O didesni „gulintys policininkai“ net nebuvo iššūkis. Good job l, well done Toyota.
Jei visgi nusprendėt važiuoti į Japoniją ir pasirinkot būtent šitą automobilį, tai pasakysiu jums – kažką gyvenime darot teisingai. Be to, kad važiuosit patogiai ir minkštai, tai dar ir pigiai. O ir gamtos neteršit, nes keliausit su hibridu. Na, gal „biški“. Bet sąnaudos važiuojant Vilniaus miesto ritmu tebuvo 6,1 l/100km. Ir palaukit, čia dar net nėra geroji dalis. Geriausia tai, kad „kamščiuose“ sąnaudos mažėja! Perskaitėt teisingai, mažėja. Taip yra dėl to, kad judant lėtai, maždaug iki 40 kilometrų per valandą, automobilis minta tik elektra. Ačiū jums, mielos technologijos.
Na, o mėgstantiems paspausti gazo pėdalą taip pat turiu gerą naujieną. 218 hibridinių arklio galių suteiks taip norimą manevringumo jausmą. Ir nors Karbauskis teikdamas seimo narių skaičiaus mažinimo siūlymą nuo 0 iki 100 įsibėgėjo greičiau, gatvėje tikrai neliksite paskutinis. Elektra greit reaguoja į pėdalo paspaudimą ir leidžia varikliui neskubant prisijungti prie traukos proceso.
Bet ne viskas „rožėm klota“. Įsėdus į vidų, mus pasitinka multimedija. Ir nors, ačiū Dievui, mums gražino garso reguliavimo ratuką, vietoje seno ir niekam tikusio „tapšnoklio“, garso kokybės toli gražu nepagerino. Muzika groja nekokybiškai, o vienintelis žodis, kuriuo galiu apibūdinti garsą – plokščias. Ir net jei šiandien penktadienis, šviečia saulė, jums jau baigėsi darbas, kuriame jus prieš valandą paaukštino, jūsų gražuolė žmona sėdi šalia jūsų, dėžė alaus bagažinėje, jūs pakeliui į sodybą, kurioje vyksta jūsų geriausio draugo gimtadienis ir iki absolute positive vibe’o jums trūksta tik pasileisti muziką visu garsu ir išrėkti visam pasauliui, kartu su AC/DC, koks geras šitas kelias į rytojaus pragarą, turiu jus nuvilti… Jums nepavyks pasiekti taip trokštamo išganymo. Net padidinus garsą iki galo. Girdėsite ne tik savo prastą ir visiškai prie AC/DC vokalisto nederantį balsą, bet ir keleivių pokalbius telefonu. Nusivylimas. Ir nors pati multimedija veikia pakankamai greitai, navigacija vis tik primena „Sonic“ žaidimo laikus. Ir ne ta gerąja prasme. Lyg 2019 metais būtų pikselių trūkumas….
Toyota nebūtų Toyota, jei neapdovanotų mūsų keistai žavingomis detalėmis. Pavyzdžiui du puodelių laikikliai jūsų mėgstamam gėrimui, kurie staigaus stabdymo metu bus per maždaug 2 centimetrus nuo jūsų telefono. O jei jūsų telefonas ir bus apipiltas – ne bėda. Jis tikrai bus pakrautas, nes automobilis mus aprūpina bevielio pakrovimo prabanga. Nelaimės atveju lubose turime įtaisytą SOS mygtuką, kuris jums padės susisiekti su pagalba nelaimės atveju. Tik prieš jį paspausdami turėsite atidaryti permatomą dangtelį, apsaugantį nuo netyčinio paspaudimo. Jautiesi lyg būtum saugomas nuo žioplumo. Gal nėra blogai, gali sau leisti atsipalaiduoti. Taip pat diskutuotinas sprendimas yra prie bėgių svirties sumontuoti pakankamai skoningą medžio apdailos imitaciją, o vietose, kuriose turime langų atidarymo mygtukus, sudėti pigumu atsiduodančias plastmases. Tiesiog keista.
Pakankamai sunku apibendrinti tokį automobilį. Tikrai puiki važiavimo kokybė, geros kuro sąnaudos ir pakankamai galingas variklis yra ta kombinacija apie kurią svajoja dažnas rinkdamasis sau automobilį. Šiuos 3 norus Toyota Camry mums išpildo. Tik niekada nereiktų pamiršti, kad mūsų gyvenimo kasdienybė susideda iš daug mažų detalių. O jų šiame automobilyje rasit visokių. Beliks atsirinkti kas svarbu. Kaina? Mėnesinė įmoka paplonins jūsų piniginę bent 320 eurų. Jei, žinoma, nepaskambinsit mums.
Už nuotraukas ačiū obejektyvo vietuozui – Dainius Voveris