Yra tokie žmonės. Jie vadinasi Alfa-Romeo fanai. Turiu tokių ir savo artimam draugų rate. Ir atrodo, kad kartais tų žmonių darbas, kai kalbam apie automobilius, įtikinti, kad Alfa-Romeo ypatingas automobilis, kuris yra visapusiškai nuostabus. Kol neguli po juo garaže, žinoma. Bet čia labiau kalbant apie senesnius modelius. Tai vat tie žmonės mane jau 10 metų “influencino” šita tema. Su šiais automobiliais esu turėjęs mažiausiai patirties, todėl šio susitikimo labai laukiau.
Ar Alfa-Romeo išties jau toks įspūdingas ir nepakeičiamas automobilis? Užtikrinto atsakymo neturiu, todėl sakyti taip – negaliu. Bet jis tikrai kažkuo kitoks.
Vien pasižiūrėjus į tai, kurioje vietoje padaryta vieta numeriui jau turėtų būti aišku, kad buvo ieškota kitokių dizaino sprendimų. Aišku, nebūtinai pasiteisinančių. Įvažiuojant į stovėjimo aikštelę, to numerio nuskaitė tik pirmas dvi raides ir tokį skaičių, kurio apskritai numeryje nėra. Išvažiuojant teko skambinti į bendrąjį numerį, kad išleistų. Bet tai maža kaina už tokį gražų kėbulą. Sakykit ką norit, bet italai žino, ką daro šita tema. Man, dizainas yra fantastiškai gražus. Gal tik 17 colių ratlankiai atrodo kiek skurdokai, o priekinės durys ilgai žiūrint taps vis juokingesnės dėl savo trumpumo.
Interjeras atspindi kėbulą. Jaučiasi kokybė ir detalių tvirtumas. Ypač gražiai atrodo tamsi ir santūri medžio apdaila vidurinėje konsolėje. Multimedija gražiai integruota į panelę, bėgių rankena apsiūta oda. Man užkliuvo vairas, kuris atrodo gražiai, turi stilingą, bespalvį ženkliuką viduryje, bet liesti malonus nebuvo. Taip pat pritrūko juodų lubų. Ir, iki pilnos laimės, dar buvo mažoka vietos kairiajam keliui, kai važiavau sulenkęs koją.
Kalbant apie vietą – jos sočiai tiek priekyje, tiek gale, jei automobilį naudosit kaip keturvietį. Penktasis žmogus per vidurį jausis, kaip silkė. O keliaujant keturiese, beveik garantuoju, kad ir visi daiktai į bagažinę tilps.
Nuostabus italų sprendimas išmaniajam pasauliui: įmontuotos dviejų tipų jungtys telefonams. BONUS: kietai atrodantis ir lenktynininku verčiantis jaustis užkūrimo mygtukas ant vairo.
Pradėjus važiuoti, Alfa pradeda džiuginti kitaip. Automobilis turi kažkokį neįprastai gerą lengvo vairo, paklusnaus važiavimo ir komforto santykį. Žinoma, važiavimo ant pagalvių fanai sakys, kad ji kietoka, bet kaip nedidelis sedanas, automobilis mane nustebino. O valdosi lyg taip, kaip ir norėtum – lengvai, bei tiksliai. Ratai paklūsta ir mažiausiems vairo pasukimams.
Su Meru Šimašium šokom į night ride’ą. Su Giulia prasinešėm pro hanerį, forumiuką, buvom Valakampiuose ir net prie balžio. Gerą tokį ratą padarėm su parūkymais. Kokių 3 valandų. Ir merui visai patiko. Didesni “gulintys policininkai” ir 50km/h greičiu baisūs nebuvo. Na, su mažaisiais, žinoma, nepakovosi.
Tačiau, kai reikia staigumo, Alfa-Romeo irgi nepėsčia. Nors šituos 1430 kilogramų neša tik 200 arklių banda – automobilis reaguoja pakankamai gerai, o dydis leidžia daug kur tilpti. Gal tik greičių dėžė keletą kartų “pasiožiavo”. Bet, kaip ten bebūtų – čia Alfa. Plėšrūnas su charakteriu. Automobilis turi savo suvokimą, kaip reikia gerai su juo važiuoti. Ir iškart, kai prie jo prisitaikai, pradeda jaustis tikras vairavimo malonumas.
Tik vairuodami tokią niekada neleiskit sau pamiršti, kad iki klaidos gali būti tik vienas labai brangus posūkis. Alfa patinus reikia prisijaukinti. O bendrai paėmus, kaip automobilis važiuoja, italai ant priekinio sparno parašė jau fabrike – SUPER.
Labai trūko bėgių perjungimo rankenėlių už vairo. Gera žinia: jas galima įsikomplektuoti.
Ir jei salone garso, pasileidus muziką, netrūksta, tai įjungus sportinį vairavimo režimą, man jo pritrūko lauke.
Dar turiu paminėti ir sąnaudas, kurios, galvojant apie taupius automobilius, yra didelės, nes per testus mums rodė maždaug 12,8l/100km. Bet jei galvotume apie “premium” segmentą ir tų automobilių sąnaudas – viskas lyg ir gerai. Tačiau man tiesiog nesinori ant jos pykti ir viskas.
Alfa-Romeo Giulia, turiu pripažinti, yra nuostabus automobilis orientuotas į vairuotoją. Tai automobilis, kuris ne tik bus jūsų stiliaus dalis, bei maloniai važiuos, bet ir privers nueinant atsisukti dar ir dar kartą. O jeigu sugebėčiau išsigydyti savo lėtinį hot hatchizmą, tikiu, kad tai būtų vienas mano prioritetinių pasirinkimų.
Modelis, kurį bandžiau kainuoja maždaug 392 eurus per mėnesį. Tačiau šiame modelyje nebuvo net šildomų sėdynių, o jūs įsikomplektuoti norėsit ne tik jas.
Bet skubu nudžiuginti – galima ir geriau, ir pigiau. Kur rasti telefono numerį žinot, Draugai.
DOW sako: 9 balai ir no takebacks.
Nuotaukos – Dainius Voveris
#vairuokitesvajones #automobiliulizingas #autokonsultacijos #automobiliuapžvalgos #gooddeal