Būna geros darbo dienos, o būna tiesiog fantastiškos. Tokios atslenka tuomet kai tau į rankas nukrenta rakteliai nuo itališko Maserati Ghibli. O vyruti! Arba mamos, slėpkite dukras!
Taigi nuo ko reiktų pradėti? Italai ir dizainas tai praktiškai giminingi žodžiai. Itališki automobiliai garsėja savo įspūdingomis kėbulo linijomis. Maserati yra pabangių automobilių gamintojas. Automobilio išorė šaukte šaukia, kad tai joks santūrus vokietis, o greičiau ekscentriškas italas. Nors tai yra keturių durų sedanas, jo kėbulo linijos labiau primena kupė. Šauksit skonio reikalas. Galbūt. Arba tiesiog pripažinkim, kad aparatas atrodo stulbinamai! Ypač priekinė automobilio dalis. Jie net kurdami šeimyninius automobilius sapnuoja apie sportinius kupė.
Būtent šis italiukštis turi V formos, šešių cilindrų, trijų litrų darbinio tūrio širdį, kuriai plakti padeda dvi, viena už kitą didesnės turbinos. Šios galingos širdies dėka jis išspaudžia 410 laukinių arklių. Nuo nulio iki šimto – 4.8 sekundės. Taigi jeigu galvojote apie Audi A5 Sportback tai jo jums nereikia, o šitą nusipirkę lakstysit apsipatenkinę. Taip, italas, o ne vokietis ir aš nejuokauju. Vien dėl emocijų ir šypsenų verta ir nesvarbu kiek kainuos visi kiti reikalai. Dėl patikimumo į diskusijas nesivelsim, mes čia ne apie tai! Pasakysiu atvirai, net nenorėjau domėtis jo patikimumu prieš rašant apžvalgą, nes nenorėjau susigadinti to nuostabaus įspūdžio, kurįšis žvėris paliko po savęs. Juk ne kasdien tenka pačiupinėti keturdurį sedaną, kuris yra visiškai stabilus, komfortiškas ir dar valdosi kaip koks bolidas.
Kalbant apie jo valdymą. Šimašius minėjo, kad gyvendamas senamiestyje tokio vairuoti nenorėtų, bet į kelionę po Europą mielai leistųsi. Taip, važiuoklė kiek kietoka, bet jo preciziškas valdymas manevruojant net ir didesniais greičiais tai pilnai kompensuoja šypsenom per litrą benzino nektaro. Pamiršai pristabdyti prieš posūkį? Net ir gazą atleist pamiršai?! Niekis, svarbu vairo pasukt nepamiršt. Tiesą sakant tokiu stabilumu posūkiuose retas sedanas gali pasigirti. Ne veltui, juk Maserati – Ferrari pusbrolis.Tokiame automobilyje turi jaustis kaip tikras ponas. Ir būtent taip ir jausitės sėdedami patogiuose odiniuose krėsluose ir reguliuodami viską elektra. Interjeras gražus ir kokybiškas. Keista, bet netgi praktiškas. Kodėl keista? Tai itališkas auto. Čia svarbu grožis, o ne praktiškumas. Tačiau nepaisant to, net gale vietos yra pakankamai nemažai, o bagažinėje irgi tilps ne vienas kelioninis krepšys. Praktiškas italas. Juk Ferrari valdžia irgi turi šeimas, kurias reikia kažkur talpinti.
Šią savaitę bandžiau skaičiuoti kiek tokių automobilių galima sutikti mūsų keliuose. Aš nemažai važinėju po miestą ir suskaičiavau keturis. Įsigiję tokį daiktą tikrai jausitės išskirtiniu. O aplinkiniai žinos, kad jūs turite gerą skonį. Be to, įsijungę “Sport” režimą galėsite mėgautis išskirtine simfonija sklindančia iš išmetamųjų vamzdžių. Taip, ji net atsišaudo karts nuo karto. Jeigu norite būti išskirtiniu – susisiekite su mumis, mes žinome kur vienas toks tvarkingas Maserati slepiasi.
Verdiktas: 8 ratai
Žmogus už kadro – Dainius Voveris