Mokykloje buvau stambuolis. Kai man buvo 13 metų, vieną vasarą pabuvau pas močiutę. To užteko ir kad paskutinis dviejų kilometrų krosą mokykloj prabėgčiau (lėčiau už 2x storesnį klasioką), ir kad nei viena pana manęs nematytų. Kai suėjo 15 ir pradėjo niežtėti, supratau, kad čia geruoju nesibaigs ir reikia kažką keisti. Keli metai darbo sportuojant, daug skaitant ir lipant per save, bendravime su merginomis padare savo. From fat fuck to steal your girl guy. Mission accomplished (šituo giriuosi pirmą kartą).
Kalbant apie automobilius, KIA istorija panaši. Jei pažvelgsim 10 metų atgal, KIA atrodė panašiai, kaip mano skrandžio turinys po to, kai susipykdavo su skrandžiu ir išeidavo į lauką pasivaikščioti. O, vaikyti. Dabar atėjo kiti laikai. Nuo, “net nepasakok” iki “varva seilės”. Stipru.
O šį, šaltą rudenio vakarą, mano gražią (kas daugiau pakels šuniui uodegą) sėdynę šildo Kia Stinger.
Pradėkim nuo pradžių. Kėbulas. Wow. Išsilydžiau. Šita KIA duoda būtent tai, ko iš jos tikiesi mažiausiai. Įspūdingo grožio kėbulo linijos tiesiog smirda seksualumu. Nesvarbu, į kurią kėbulo dalį pažiūrėsi, pasidaro liūdna, kad fone ne mano garažas. Pridėkime sportiškumo kvapą, geltoną spalvą ir gausime mano gyvenimo kvepalus, kuriems neatsispirs nė viena pupytė.
Aplodismentai pardavėjams: tas nuostabus jausmas, kai lipdukai neužstoja automobilio vaizdo.
Salonas mano gražią subinaitę ir vėdino, ir šildė, ir posūkiuose prilaikė. Ir šiaip, jauku kaip pas babą. Spalvos suderintos, pilnas aptarnavimas. Tik pas babą neriniuoto chlamo daugiau. Valdymas taip pat patogus. Daug visokių fizinių mygtukų, kurie atima vaizdą, bet prideda funkcionalumo. Stovi didelis, į viršų išlindęs ir akis deginantis ekranas, per kurį, naktį, galinė kamera parodys nebent špygą. Ir tai, bus taip tamsu, kad jūs net jos nepamatysit. SO SO.
Jei mėgstate „plaukti“ automobiliu, šita KIA jums laaaabai nepatiks. Ir Šimašius liko nusivylęs. Su 18 colių dydžio ratais, automobilis renka kiekvieną duobę, kurią leidžia pajausti ir jums. Kaip man? Na, mano SUBJEKTYVIA (dabar šitas žodis labai populiarus) nuomone – tobula. Automobilis privalo paklusti mano rankų judesiams gatvėje, kaip eilinis paklūsta generolui, o nuspaudus gazo pedalą iki dugno, turi pasileisti pirmyn taip, kaip narkomanas pasileidžia link Lentvario gavęs 20 eurų. Ir žinot, KIA tai puikiai daro ir leidžia pasijusti pilotu. Tik priparkuoti šitą milžiną maždaug taip pat lengva, kaip miegoti ant lubų užsiklojus.
O dabar norėčiau pridegti po cigaretę kiekvienam, nusipirkusiam dyzelinę KIA Stinger. Įsivaizduojat, kad daug sutaupot. Šaunuoliai. Gerai, kad neįsivaizduojat, kiek prarandat. Jau būtumėt pakeliui link ežero, su akmeniu pririštu prie kojos. Ramiai. Parūkykit.
Pigiai nevažiuosit nei su vienu iš galimų variklio pasirinkimų. Nebent jūs tas keistas žmogus, kuris perka galingą automobilį, tik tam kad… Šiaip, tada nežinau, kam jūs ją perkat. Bet visiems likusiems pirkėjams: su tokiu valdomumo ir galios santykiu – koja tampa sunki.
Borto kompiuterio ir multimedijos valdymas praktiškai nesiskiria nuo Sportage modelio. Viskas kaip ir neblogai. Kaip visada, pasilikta vietos tobulėjimui. Gal ir gerai. Tai tikrai nėra aktualiausia šio modelio vieta.
Kaip ten bebūtų, vienas iš geriausių dalykų, ką duoda Stinger – jausmas. Tampi, gink Diev, ne kuklus ir pilkas. Atvirkščiai, pasijauti ekscentrišku stileiva, kuris tik ir trokšta praeivių dėmesio ir buvimo centre. Kadangi pas mus tokių žmonių yra (sekundę luktelkit, ir vėl tas veidrodis ne vietoje), pasikartosiu dar kartą – tobula.
O netobula čia kaina. Žiūrint į tiesioginius konkurentus, gal ir suminkštėja požiūris į ją, bet už dyzelinį KIA Stinger atsegti 530e/mėn yra skaudu. Ir visgi, jei geltona, dyzelinė KIA yra jūsų svajonė – mes pažadam padėti. Kontaktai viršuje. Nepasididžiuokit.
Deals On Wheels sako: 7 ratai!
Vairuokit savo svajones, Draugai!
Už nuotraukas ačiū mūsų tobulėjančiam fotovirtuozui – Dainius Voveris