Atsimenat? Taip, Walker’is – Teksaso reindžeris. Būdamas vaikas labai laukdavau to serialo. Matydavau save užaugusį, važiuojantį tokiu pačiu automobiliu…, su tokiais pačiais gabumais – pvz.: Čakas Norisas juk gali paskandinti žuvį, dalinti iš nulio ir t.t
Ir štai – ta diena atėjo. Ne, negaliu daryti suktukų ir nugalėti šešių “marozų” vienas tamsiame Vilniaus skersgatvyje, bet galiu vairuoti ne mažesnį pick-up truck’ą, negu vairavo jis – mano vaikystės herojus.
Taigi, trumpai apie technines mašinos charakteristikas – V6, 3l dyzelinis variklis. Galios daug, mašina irgi didelė, tai prisigalvojau bandymų, kuriuos tas automobilis turi praeiti.
Pirmas įspūdis.
Atsisėdus supranti tai, ką jaučia tik “fūrų” vairuotojai: visi aplinkui – nykštukai. Smagu. Jautiesi didelis ir kietas. Testosteronas mano organizme kilo tokiu greičiu, kad net truputį pajaučiau, kaip paaugo bicepsas.
Sėdėdamas už vairo jautiesi puikiai. Supranti, kad “bordiūrai”, “gulintys policininkai” ir kitos smulkmenos, gadinančios gyvenimą kitiems, tau – neegzistuoja.
Keliaujam į greitkelį. Kaunas -Vilnius. Maloniai plauki autostrada. Vėl praverčia automobilio dydis. Priekyje važiuojantiems tau net nereikia mirksėti šviesomis, kitiems vairuotojams suveikia savisaugos instinktas ir jie nedelsiant tiesiog traukiasi tau iš kelio. Malonu. Net “fūristai” pripažįsta tavo automobilio dydį ir lenkiami mandagiai nukelia kepurę taip atiduodami pagarbą. Smagu. Kelionės metu nė velnio nepavargau – ilgoms distancijoms automobilis labai tinkamas: patogios sėdynės, alkantara apdaila, multifunkcinis vairas ir netgi pad’ai. Jei manai, kad perjunginėti bėgius gali geriau, nei mašinos kompas – wau, pirmyn. Reikia nepamiršti, kad automobilio pagrindinė paskirtis – darbinis arklys. Taigi, turint tai omenyje, komplektacija labai džiugina.
Įvažiuojam į miestą. Žinot tą kelio ženklą – tokį raudoną trikampėlį kurio vienas kampas žiūri žemyn? Tai važiuojant su šituo monstru visi aplinkui elgiasi taip, lyg tau visur būtų geltonas rombas. Malonu. Patogu. Keliaujam i Vokiečių gatvę kavos. Ar radom vietą? Taip. Priparkavom? Taip. Buvo lengva? Dėl dydžio – ne, bet kadangi automobilio ratų dydis ir padangos nesupranta “bordiūrų” problemos, viskas buvo labai sklandu.
Trauka. Žinot tą jausmą, kurį išskirtinai puikiai atstovauja BMW? Kai spusteli pedalą ir prilimpi prie sėdynės? Tai šitas monstras irgi tai turi.
Emocija nereali. Kosminio dydžio, beveik sunkvežimis, su BMW trauka. Patys pagalvokit – tikrai stipru.
Nustebinę faktoriai. Ilgos šviesos. Žinot tą paros laiką kai nusileidžia saulė ir atsiranda mėnulis? Tai kai įjungi ilgąsias, saulė grįžta. Rimtai. Jų tokia nežabota galia, jog apima jausmas, kad vairuoji vidury dienos.
Minusai. Du. Bet vis dėl to yra. Mėgstantiems muziką teks papildomai investuoti į garso sistemą. Nes pasileidus kiek garsiau, jausmas toks, lyg gale sėdėtų girti Edmundas Kučinskas ir Vytautas Šiškauskas ir iš širdies bandytų perrėkti akordeoną, kuriuo patys groja. (Tai savaime signalizuoja: vietos ant galinių aėdynių – daug).Viskas žinoma vyksta anglų kalba-kas dar labiu čaižo ausis.
Antras minusas. Raktas. Taip, paprastas raktas. Nėra Keyless opcijos, kas truputį liūdina, bet iš bėdos su tuo galima susigyventi.
Oi! Vos nepamišau! Bagažinės dydis? Taip, labai svarbu. Pasakysiu tik tiek, kad trys bulvių maišai ir visa 6C klasė bei jos auklėtoja tilpo ir jautėsi tiesiog puikiai.
Išvada.
Smagus pikapas, ir jei nori būti išskirtinai didelis miesto ar užmiesčio gatvėse – tai puikus sprendimas. Komforto netrūksta, praeivių žvilgsniai maloniai šildo širdį ir kompensuoja sąžinės graužatį dėl išleistų pinigų.