BMW vėl į stotelę… BMW vėl skrido į stulpą… BMW vėl … BMW tą ir aną…
Ar tikrai BMW?
Kas nutiktų, jei Voldemarui iš “krasnuchos” ( apgailėtinai nemalonus Vilniaus rajonas) duotume “PRO” kovotojo kūną ir sugebėjimus? Dingusių “mobiliakų” skaičius ir dantistų kabinetų užimtumas, galimai, padidėtų keliolika kartų. Nes na Voldemaras pasidžiaugtų savo naujomis galimybėmis ir nė velnio nesugebėtų jų kontroliuoti. Taip dažnai nutinka ir su BMW vairuotojais. Įvairiausio plauko idiotai nusiperka senus BMW automobilius, kurių galimybių nesugeba suvaldyti. Jau net nekalbu apie naujus – ačiū Dievui neįperka …
Taigi, kodėl Hansas? Kodėl BMW? Ir kodėl Voldemaras? Visus šiuos dalykus jungia BMW X5. Net nebandysiu slėpti savo meilės šitam brandui, nes sena meilė nerūdija: kaip Masiulio meilė alkoholio dėžutėm ar seno lakūno pomėgis get HIGH (if You know what I mean).
Apsilankau Krastoje – visada smagu ten grįžti. Pasirašom formalumus. Imam raktelius ir einam. Prieš akis X5… Ir čia paaiškinimas, kodėl Hansas ant steroidų, nes naujasis X5 iš išorės kaip paaugęs ant steroidų: didesnis, agresyvesnis. Priekinės grotelės literaliai kelia baimę, kaip kaimyno šuo Baksas, kurį kaip ir norėtum paglostyti, bet bijai, kad liksi be rankos.
Pardavėjas man aprodo kas pasikeitė, kas naujo – tiek technologijų prasme, tiek vizualiai. Prabangos lygis – žudo. Jaučiuosi mažumėlę per purvinas prie jo liestis (buvau nesiplovęs rankų jau kokias 2 valandas). Nuo excitment’o jau nebegirdžiu pardavėjo skleidžiamų garsų, tik kažkokius bla bla bla, mintimis aš jau gatvėje…
Pagaliau mane paleidžia. Tik “išeini” į gatvę ir supranti paspaudęs pedalą dešinėje, kodėl BMW tiesiog yra BMW… Mašina suriaumoja ir stoja piestu. Keliaujam link Vokiečių gatvės – “Šimašiaus” testui. Kamščiai, tvarkingai įleidžiu į savo juostą vieną kitą vairuotoją, besirikiuodamas pats rodau posūkių signalus – žmonių veido išraiškos tokios, lyg būtų pamatę kalbantį barsuką su fraku, diriguojantį orkestrui… švelniai tariant nustebę. Bet, žmonės, supraskit: BMW – verslo klasė, ir tie, kas juos perka naujus, moka ne tik vairuoti, bet ir turi vairavimo kultūrą… Taip – pasitaiko idiotų, bet kiekviena šeima irgi bent vieną tokį turi… jei jūs nesugalvojate, kas čia toks jūsų šeimoje – siūlau daryti išvadas…
Vokiečių gatvė – deja, duobės juntamos, bet skubu pateisinti Hansą, dėl per didelių batų. 22 coliai – daug. Grožis reikalauja aukų – šiuo atveju komforto.
Važiuojam į trasą. Vilnius – Kaunas. Tas monstras taip tave prispaudžia prie sėdynės ir rauna į priekį, kad net nejauku. Realiai, manau, kad moku vairuoti, bet šitas automobilis jau tikrai viršija ir mano galimybių ribas. Net nedrįsau bandyti visko, ką jis gali.
Super patikę dalykai:
Sistema, atsimenanti jūsų kelionę po automobilių stovėjimo aikštelę. Privažiuojate akligatvį ir neturit žalio supratimo kaip išlaviruoti? No problem! Įjungiau atbulinį paspaudžiant mygtuką ir mašina visais zigzagais grįžta atbulomis pati.
Voice control – stebėtinai gerai veikia, beja, tik anglų kalba. Bet veikia gerai.
Dalinai gestais valdoma multimedia – beprotiškai patogu.
Ant galinės sėdynės pasodinti dramblį – atrodo, misija labai įmanoma. Mašina beprotiškai talpi.
Minusai:
Belaidžio pakrovimo vieta siaubingai nepatogi. Jei kelionėje, nors ir negalima, bet tenka naudotis telefonu, bus labai labai nepatogu jį pasiimti.
Kaina. Butas ar BMW X5?
Mano atveju, kai taip myli BMW… Načiort, man tas stogas virš galvos….