Geras konjakas, tikras kubietiškas cigaras ar ilgai Prancūzijos rūsiuose brandintas vynas… visų šių dalykų vertę suvokiame su amžiumi, besikeičiant prioritetams. Juk paauglystėje mėlynas Winston ir Grand Cavalier butelis atrodė puikus pasirinkimas, o brangus senas vynas ar konjakas atrodė nereikalingas pinigų švaistymas. Vat taip yra ir su Porsche. Jam reikia subręsti.
Neslėpsiu, nesu didelis Porsche mėgėjas, dar nesubrendau. Tačiau tai negali tapti priežastis prastai istorijai.
Pradėkime nuo išvaizdos. Naujasis Porsche Cayenne Coupe tikrai traukia akį gatvėje, o klasika tapę priekiniai žibintai šiukštu negali būti sumaišyti su kuo nors kitu. Nuolankios kūno formos, agresyvūs, su begale stipinų ratai, perspėja, jog tai agresyvus padaras. O galinė ryški stop juosta, einanti per visą automobilio galą, mano nuomone, yra tikras šedevras.
Viduje akis bado begalė mygtukų, kurie, pripratus prie touch screenų, truputėlį erzina. Pridėjus faktą, kad pavarų svirtelė užstoja nemažą jų dalį, prie šviesoforo esu palydimas pypsėjimu, nes,beieškodamos tinkamos knopkės, nepajudėjau, užsidegus žaliam šviesoforo signalui, kaip priklauso.
Prietaisų skydelis yra įdomus elektronikos ir klasikos (tas su rodykle ) mišinys ir suteikia ganėtinai nemažai žavesio. Porsche laikrodukas neleidžia suabejoti, kuriame automobilyje sėdi. Sėdynės kietokos, bet vistiek neįtikėtinai patogios, vairas byloja apie keletą šio automobilio charakterių, kurie visi telpa po vienu kapotu.
Užvedam. Ir murkiantis variklis tarsi puma primena, kad tarp komforto ir agresijos egzistuoja plonytė raudona linija.
Turiu iš anksto pažymėti, kad Porsche vairavimo modelius tarp Comfort ir Sport atskiria taip gerai, kaip joks kitas gamintojas.
Pradėkime nuo Comfort. Automobilis palengva išsityčiojo iš Šimašiaus testo, nes pakaba darė savo darbą, o dideli, R20 colių ratlankiai, virto minkštais ir pūkuotais, o praeivių žvilgsniai spėjo paglostyti mano storą kaip Užkalnis ego.
Palengva, nuriedam už miesto. Paspaudę mygtuką, pakeliame galinį spoilerį, nusistatom Sport Plius mode, spustelim pedalą…. Centrafūginis pojūtis ploja nugarą į sėdynę, vairas tampa sunkus ir 250kw staiga atrodo ganėtinai daug. O SUV formos esantis automobilis posūkius ima neblogiau nei daugelis mažų hečbekų. Cypiantis mano keleivis lengvos baimės apimtomis akimis pademonstruoja, kam prie sėdynių yra skirtos rankenėlės. Ech. Tai buvo epic.
Kaina? Nemaža, bet su metais imi suprasti, kodėl vis dėlto renkiesi konjaką, o ne Grand Cavalier brendį, ar cigarą, vietoje Winston mėlyno. Bet Porsche reikia subręsti.Mėnesinė įmoka gali svyruoti tarp 600-800eur su 20% pradine įmoka.
DOW verdiktas? 8 ratai.
#vairuokitesvajones #automobiliulizingas #autokonsultacijos #automobiliuapžvalgos #gooddeal