Ech, kaip seniai rašiau tekstą pats. Tikrai seniai. Jausmas kaip filmo scenoje, kai senas detektyvas grįžta pas seną prostitutę, kuri visada buvo jo tikroji meilė.
Ir kas gali vėl priversti rašyti? Audi. Well… Audi Etron Sportsback, jei tiksliau. Vos jam pasirodžius ir pamačius pirmąsias nuotraukas, supratau, kad simpatijų jis susilauks daug daugiau nei pirmasis. Čia kaip nuvalkiotas pokštas apie dvi merginas, kuri viena graži, o kita – jos draugė tai sportsback versija – tikrai ta graži.
Vienintelis aiškus išorės signalas jog tai EV – lieti ratai. Jie aiškiai parodo, kad po kapotu nei benzino, nei dyzelino reikalaujančio variklio tenai nėra. Visa kita – normalu. Santūriai seksualu ir gražu. Ir BRAVO Audi, kad nepuolė kurti dar vieno kosminio erdvėlaivio.
Įlipus į vidų, gaunate tikrą mind blow efektą, nes jūsų (ir mano) smegenys ieško šoninių vaidrodėlių, kurių tenai nėra. Apima lengva isterija.
Tačiau pažįstamas, savas vokiečių dizainas, bei medžiagų kokybė ramina, tarsi šnibždėtų į ausį: “mes žinom, ką darom…
”Vos pajudėjus iš vietos, vėl ima mausti smegenis, nes niekaip negali susitaikyti su faktu, kur žiūrėti. Vietoje veidrodžių esančių kamerų transliuojamas vaizdas tiesiai į ekranus durelėse, priverčia jaustis lyg žaistum žaidimą ne 2D, ne 3D, o koks 17D….
Bet pripratus akiai ir galvai, imi suprasti, kad ekranėlis tau parodo daugiau nei parodydavo veidrodėlis – kas ganėtinai džiugina. Ir suteikia papildomą saugumo jausmą.
Iškeliavus už miesto ir matant, kad likusių nuvažiuoti kilometrų skaičius mažėja labai neženkliai, isteriškos rozetės paieškos vidur lauko atrodo kaip blogas prisiminimas. O kelionės tikslas – lengvai pasiekiamas.
Nors komforto režimu važiuojant automobilis tave užliūliuoja ir Šimašiaus testas tėra pajuokos objektas, imi nejučia savęs klausti, o kur visas Fun, nes, juk su Tesla lyginant, gal medžiagų kokybė ir ne tokia, bet lipimo prie sėdynės pojūtis viską kompensuoja.
Įsijungėm mes tą Dynamic režimą – tai buvo jausmas, kurį geriausiai apibūdintų krūva necenzūrinių rusų kalbos žodžių, norint išreikšti begalinį pasitenkinimą ir džiaugsmą. That was EPIC! Tiek jėgos negalėjai net sapnuoti, žiūrėdamas į santūriai elegantišką Etron dizainą.
Negi DOW neras prie ko prisi****? Žinoma, kad radom. Nes porankio gylis tinkamas tik Kauno merui. Jis pritaikytas suknistai žvejybai. Tokio gilumo porankis dar gali patikti žmonėms, mėgstantiems savo rankas kišti kur nors giliai iki alkūnės… prašau, padarykit ką nors, kad norint pasiekti kavos puodelį ar telefoną, nereiktų dėtis akvalango ir nerti į paieškas.
Bet tai buvo vienintelis mus nuliūdinęs dalykas. Neskaitant kainos. Komplektuojant automobilį iš širdies, be vargo pasieksit 5 nulių zoną… negana to, automobilio teks gerokai palaukti, nes pristatymo terminas tikrai nedžiugins klientų, kurie gali sau jį leisti. Tačiau ir viena, ir kita yra laikina. Technologijos atpigs, tiekimo grandinė tobulės, laukimo terminas trumpės, na, o aš drasiai galiu guldyti savo pliką galvą, kad Audi šiame elektromobilių žaidime ne tik nepasimes, bet netolimoje ateityje gali ir pradėti rodyti kelią kitiems žaidimo dalyviams.
DOW verdiktas: 9.
Nuotraukos – Dainius Voveris
#vairuokitesvajones #automobiliulizingas #autokonsultacijos #automobiliuapzvalgos #gooddeal