Pasaulyje yra daugybė skirtingų automobilių tipų. Vienas iš jų turi savitą žavesį. Tai yra Coupe tipo motorinės transporto priemonės. Toks dviduris šaukte šaukia, kad jus neturite vaikų ir džiaugiates gyvenimu. Tai yra tikriausias greičio ir laisvės simbolis.
Šiandien mes pristatome jums naująją Audi A5 Coupe. Tiesa, būtent ši yra šiek tiek naudota, bet tikrai šiek tiek, nes dar net nespėjo pasiekti savo pirmojo aptarnavimo. A5 modelis Audi gamoje buvo kaip šviežias oro gūsis. Jeigu visos kitos buvo bulkos ar batonai tai ši vos pasirodžiusi tapo rafinuotu kruasanu. Žiūrint nuo pirmos kartos A5 iki dabartinės, visų kėbulo linijos yra labai patrauklios. Hm… patrauklios ar verčiančios apsiseilėti ir šaukti: “Noriu šitos!” Įtariu, kad antras variantas yra arčiau tiesos.
Grožis grožiu, bet iš tokio automobilio norisi, kad jis ne tik gerai atrodytų, bet ir ne ką prasčiau važiuotų. Jau po pirmųjų kelių kilometrų šioje Audi pradedi svajoti kaip su ja leidiesi į kelionę po europą ir leki dideliais greičiais autobanu. Arba įveikinėji vingiuotus italijos serpantinus. Ji stabili tiek agresyviau neriant į posūkius, tiek ir lekiant dideliu greičiu autostrada. Geriausia dalis ta, kad variklių gama yra labai plati. Nuo dviejų litrų dyzeliuko, kuris bus taupus ir sąlyginai greitas iki RS5, kuri priklijuos prie sėdynės taip, kad net galva apsvaigti gali.
Žinoma, ta Coupe romantika žavi, bet kaip gi kasdienis gyvenimas su tokiu auto. Na, yra niuansų. Nors ji ir dvidurė, bet toli gražu nėra mažytė. Vienareikšmiškai reiktų rinktis versiją su galine kamera, nes matomumas pro galinius langus… Koks matomumas..? Dar galima būtų paminėti ir bendrą visų Coupe tipo automobilių problemėlę. Jų durys būna ilgesnės, ko pasekoje siaurose parkavimosi aikštelėse gali būti kėblu išlipti, nes vargu ar pavyks plačiai atsidaryti duris. Kaip ten sakoma? Grožis reikalauja aukų. Tiesa, bent nereikės sukti galvos dėl vietos bagažinėje, nes jos čia ne ką mažiau nei verslo klasės sedano tipo automobiliuose. Sakoma, kad įlipti į galą Coupe irgi nėra patogiausias dalykas, bet teisingai sukomplektuotoje A5 ne tik atsilenkia priekinės sėdynės, bet ir paspaudus mygtuką ant sėdynės ji pavažiuoja į priekį, kad keleiviai turėtu daugiau erdvės laipinantis. Tiesa, vietos gale irgi nėra mažai. Kitaip tariant, esant reikalui, pora keleivių įsidėti nebus problema, nes galinės sėdynės tinkamos ne tik krepšiams numesti.
Dauguma pagalvoja, kad sportiškieji Coupe turės gan kietą važiuoklę. Ši A5 jus gali maloniai nustebinti, nes nepaisant to kokia yra sportiška, ji ne ką mažiau komfortiška. Tiesą pasakius, jautiesi lyg įkritęs į baisiai mandrą ir patogų fotelį, kuris esant reikalui gali virsti naikintuvu. Net Šimašius neprakaitavo senamiestyje, bet pripažino, kad mieliau su šia gražuole šautų į kelionę prie jūros.
Pabaigai pasakysime taip. DOW visada sakė, kad reikia vairuoti svajones. Tikiu, kad ne vienas iš mūsų esame būtent apie tokią pasvajoję. Šią gražuolę galite rasti mūsų svetainės naudotų automobilių skiltyje: “Be namų negerai”. O mes jums mielai padėsime ją priglausti, tik tarkit žodį.
DOW verdiktas: 8 ratai.
Nuotraukos: Dainius Voveris
#vairuokitesvajones#automobiliulizingas#autokonsultacijos#automobiliuapžvalgos#gooddeal