Cha cha ! – taip visada sako Nelsonas iš serialo “Simpsonai”. O dabar aš žinau, koks jausmas turi apimti, kad šitą frazę pasakytum su tinkama emocija. Tai – jausmas, kai su VW Golf GTI TCR lenki kone kiekvieną kelyje.
Žinodamas, kad Golf GTI TCR yra vienas mėgstamiausių mano dievuko Jeremy Clarkson autmobilių, į Volkswagen autocentrą važiavau su tokia šypsena, kad net filmo veikėjui Joker būtų buvę nejauku.
Raktelius ėmiau iš susijaudinimo drebančiom rankom ir vis dar tokia pačia šypsena. Autocentro darbuotojai, manau, nujautė ligotą mano būdą ir nieko nesakė. Parodė, kur yra mašina ir su užuojauta akyse išlydėjo pro vartus.
Jausdamas didžiulę atsakomybę sugebėjau kontroliuoti savo dešinę koją ir neminti akseleratoriaus visą amžinybę… Na, tas ištisas 12 minučių… Realiai mesti rūkyti turbūt būtų buvę lengviau, bet… Po truputį, prisijaukindamas tą mažylį su didele širdim ir apsiprasdamas su jo laukine prigimtimi, pradėjau mėgautis vairavimu. 290AG su “manekenės” svoriu – kombinacija, kuri prisijaukino net tokį beširdį kaip Mr. Clarkson.
Automobilio išorė neleido ramiai išvažiuoti iš miesto. Daugelis žmonių badė pirštais, varstė žvilgsniais ir dar visaip kaip vertė jaustis ypatingu. Ir gali suprasti, juk Lietuvoje tokių registruotų automobilių vos keletas. Jo išvaizda tikrai priverčia nutįsti seilę. Plonytė raudona linija žemiau “griliaus” – tarsi jo kilmės dokumentai, jei bent kažkada esi skaitęs, žiūrėjęs video, tai su niekuo nesumaišysi. Slenksčiai, galinis ir priekinis bamperiai papuošti gražia juoda linija – so damn sexy.
Vidus jo irgi ne mažiau seksualus. Sportinės sėdynės taip švelniai apkabina, o visur pasikartojantis raudonos juostelės elementas nė sekundei neleidžia užsimiršti, kokio tipo Golf vairas yra tavo rankose… Technology klausimas? App Connect? Yra. Kamera? Yra. Parkavimo davikliai? Yra, ir taip toliau, ir nors Volkswagen, ko gero, didžiąją dėmesio dalį skyrė koncentruodamiesi į vairavimo malonumą, komfortas ir technologiniai sprendimai tikrai neliko užribyje inžinierių galvose.
Ir, kai jau tikiesi, kad važiavimas po miestą automobiliu, kuris užtrunka vos 5,9 sekundės įsibėgėti iki 100 km/h, ir dar yra hečbekas, kels tikrą agoniją…. įjungęs “comfort” vairavimo režimą, lieki gerokai nustebęs. Netgi daugelis vairuotų miesto sedanų negalėtų prilygti šiam automobiliui, tačiau, atvykus į “Šimašiaus” testo vietą, supranti, kad mašinoje su sportiniais ratais ir su padangomis, ant kurių aiškiai juntamas gumos deficitas, net kalendamas dantimis negali ištarti žodžio komfortas.
Bet jei jau perki tokį automobilį, tai greičiausiai nesitiki Maybach patogumų ir asmeninio vairuotojo. Na, o jeigu vis dėl to tikiesi…. Tai DOW viena iš veiklų yra konsultavimas besirenkant automobilį…
Tačiau, išvažiavus į greitkelį ir režimą perjungus į “Sport” ir paspaudus akseleratorių, kaip sena meilužė į galvą beldžiasi mintis: “O na…. reikalingas tas komfortas važiuojant grindiniu?” Prie sėdynės nuo galios prilimpi taip gerai, kaip vasarą, prie +40 kelias valandas laikyto, juodos spalvos, juodų odinių sėdynių automobilyje…. O tam, kad atliptum, į pagalbą kvietiesi kaimynus… Realiai, jeigu ne orgazmas, tai minimum erekcija ištinka vairuojant šitą „skruzdėliuką“ trasoje ar didesniu greičiu imant posūkį.
Po savaitgalio teko padaryti keletą esminių apmąstymų: ar man tikrai reikia būsto? Nes jo pradinis įnašas puikiai kompensuotų GTI įsigijimo kaštus… ir ar mano inkstai juodojoje rinkoje vis dar būtų ko nors verti?
Oh Sir Jeremy, jūs turite puikų skonį. O ir jūs, mieli skaitytojai, galite prisijungti prie tokių automobilių turėtojų “vos” už juokingus 500eurų per mėnesį.
DOW verdiktas: 8 iš 10
⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️
Už nuotraukas ačiū – Dainius Voveris