Atrodo žmogus bandai mašinas, rašai tekstus ir daug įvairiausių dalykų automobiliuose matai. Bet kartais atsiranda kažkas tokio išskirtinio, kad žandikaulis atvėpsta, o smegenys sprogsta. Ir nebūtinai gerąja prasme.
Nuo šiol rašydamas apie Audi A7 ar Q7 nebenaudosiu žodžio plaukia. Lyginant su šiandieniniu foteliu – ten baro kėdė.Vėsoką rugpjūčio trečiadienį mano minkštoji plaukia padėta ant debesies, kuris vadinasi Maybach 57.
Prieš man pradedant apie jį pasakoti ir prieš jums pradedant kelti klausimus – taip, čia Amerika. Taip, jis buvo daužtas. Ir net skirtas utilizuoti. Ir ne, DOW vis dar nesiūlo rinktis automobilio iš JAV.Nu bet būkim realistai. Atsakykit sau – ar dažnai pasitaiko proga išbandyti tikrą Maybach? Tai va. Todėl mes ir čia.
Kėbulas man primena rimtą dėdę su ūsais. Tokį Staliną ar Leniną. Bet ne Hitlerį. Panašu, kad be ūsų į tokį automobilį sėsti nereiktų. O jei dar neauga ir žiūrėti per anksti. Maybach tiesiog dvelkia ramybe, santūrumu ir galia. Ne mano skonio, bet jūsų teisė rinktis.
O vat interjeras, nors ir 90% medinis su labai keista (ir žodį keista naudoju labai liberaliai) vyraujančia spalva, siurprizų pasiūlo tikrai gausiai. Prirašyti galėčiau maždaug 2 lapus, bet kadangi ir taip tingit skaityti, paprasčiausiai pateiksiu trumpą sąrašą, ką rasite šio Maybach salone:
• Du pakankamai nemažo dydžio ekranus sėdintiems gale;
• Pultelį ekranams valdyti;
• 6 apšvietimo lemputes;
• 12.000 įvairiausių dėtuvių, kurių kiekviena atsidaro paspaudus vis skirtingą mygtuką;
• Per salono vidurį, gale esantiems keleiviams įtaisytus tris daviklius, kurie rodo greitį,temperatūrą ir laiką;
• Kvadratinį kilometrą vietos;
• Šaldytuvą jūsų nealkoholiniams gėrimams;
• Vietą susidėti dviems šampano (nealkoholinio) taurėms;
• Elektra valdomą galinio lango užuolaidėlę;
• Keturias elektra valdomas sėdynes su atmintimi;
• Valdymo bloką gale, per vidurį;
• Taip pat gale esantį CD keitiklį su dviem audio/video jungtimis;
• Miniatiūrinį, bet labai blizgantį padėkliuką;
• Du staliukus;• BOSE garso aparatūrą;
• Elektra valdomą vairą;
• Minkščiausias pasaulyje atramas galvai;
• Automatiškai išlendantį laikiklį, jūsų atlenkiamam “Motorola” telefonui;
• Kažką, ko nespėjau atrasti;
• Kažką, ką pamiršau paminėti;
Ir čia tik neįprasti dalykai. O kur dar visi kiti standartiniai dalykai. Anyway, visko neaprašysiu, bet, kaip minimum, komforto paketas yra.
Lendant po kapotu nesidaro nė kiek liūdniau. Mūsų milžinas yra maitinamas 5.5 litro dydžio vairikliu. O sveria jis beveik 3 tonas. Panašiai, kaip mano dėdė. Ir svoris ir talpa atitinka.
Važiuojant ramiai 550 arklio galių turintis monstras, savo peraugusį trijų tonų kūną su V12 pagalba neša nesunkiai. Kokia kaina? 16l/100km. Ir čia jei labai stengsitės. Labai. Na, o jei pradėsit su šituo žvėrim sportuoti, tai sąnaudos gali pakilti iki nematytų tolių. Net spėlioti baisu.
Tik gero valdymo nesitikėkit. Automobilis stipriai per minkštas staigiems posūkiams. Jei ieškot stabilumo posūkiuose, tai patarsiu iš širdies: tokio nepirkit. Bet jei reikia daug ir greit važiuoti tiesiąja sėdint gale – Maybach 57 gali būti teisingas pasirinkimas.Greičių dėžė kiek pasenusi, vis gi automobiliui jau 15 metų, tačiau dar tikrai “ožių” nerodo. Mieste jokio diskomforto nepajutau.
Šimašius mus pradeda vis labiau gerbti. Jau kelintas automobilis, kuris jį be galo sužavi. Kas yra gulintys policininkai ar kelio nelygumai automobilis apskritai nesupranta ir atsisako važiuoti nors kiek kiečiau. Žinoma, meras nepirks. Jam politiškai nepalanku šitaip išsiskirti ir demonstruotis savo turtais. Šaunuolis, mere.
Kadangi automobilis 2005 metų – apie multimediją ir borto kompiuterį daug pasakyti negaliu. Ant vairo keli mygtukai. Visi veikia, pagrindinę informaciją rodo. Multimedija taip pat niekuo per daug neišsiskirianti, bet funkcionuoja gerai. Kiek ten tam vairuotojui ir reikia. Jūs juk vistiek sėdėsit gale.Nori ar nenori, toks automobilis duoda ramybės ir užtikrintumo jausmą. Jau važiuodamas pirmus kilometrus pajutau, kad nepaisant riaumojančio V12 po kapotu, visiškai nenoriu skubėti miesto gatvėmis. Greičiau ramiai sklęsti su srautu.
Mes automobilio nesiūlom ir nepardavinėjam. Tačiau jei kam nors įdomu – žinom kur rasti.
Mieli Bičiuliai, geros darbo savaitės. Neskubėkit ir pasimėgaukit.
DOW sako: 6 balai!
Milijoną detalių užfiksavo – Dainius Voveris
#vairuokitsavosvajones#automobiliulizingas#autokonsultacijos#automobiliuapzvalgos#gooddeal