Ok. Daugiau taip nedarysiu. Šį kartą padarau, bet daugiau nedarysiu. PROMINU. Ir prominu ne šiaip sau. Prominu, nes nuoširdžiai manau, kad ypač geras daiktas tiesiog neranda namų. Ir darosi keista. Tai vat ta proga nusprendėm padaryt apžvalgą. Kad suprastumėt ’’ant kiek’’ geras.
Žodžiu, pradėsiu nuo to, kad automobilis subalansuotas visiems ir tinka visiems. Vat taip. Reikia praktiško ir talpaus automobilio? Check. Reikia galios ir jautraus vairavimo? Check. Reikia geresnio pravažumo? Check. Sakau, subalansuota viskam. Malonus apšalimas. Bet ok, tęsiam su apžvalga.
Kėbulas toks piktas, kad kai nusiperki, tave pradeda vadint dėde, o kelnių turinys dukart padidėja. Bet tik kol sėdi viduj. True story. Pačiam šiandien taip buvo. O šiaip, tai čia pagerinta vokiška klasika, menanti jau galybę dešimtmečių ir sunkiai, tačiau vis dar spėjanti paskui įnovacijas ir rinką, kuri jau verčiasi išvirkščiai. Bet pagerinta klasika.
Aukštesnė, gražesnė ir greitesnė, nei jūsų įprastai mieste matoma vokiška kasdienybė.
Lipam vidun. Patogios sėdynės, nedidelis, šildomas vairas ir 2 ekranai iš kurių velniasžin kuris didesnis. Pirmas vaizdas toks. O mano didžiam nustebimui ir medžio apdailos nėra. Šypsena didėja. Klasikinis laikrodukas viduryje pakelia šypsenos kampučius dar aukščiau. O vietos čia apskritai tiek, kad Sabonis galėtų atsisėst už Sabonio ir nuo Vilniaus iki Palangos nuvažiuoti. Be parūkymų.
Sėdam važiuoti. Važiuoja, kaip paprastas, eilinis automobilis. Kai neskubi. Ir valgo sau mieste 9l/ 100km. Bet čia tas automobilis su kuriuo galima skubėt. 220 arklio galių ir TSI užrašas gale padaro taip, kad būtų galima. O 4 varomų ratų sistema pasitarnauja ne tik keliuose be asfalto, bet ir starto metu. Ir nors turėčiau, tikrai turėčiau išpeikti DSG greičių dėžę dėl tam tikrų momentų – nepeiksiu. Tai jau esu daręs, o pasauly užtenka negatyvių dalykų.
Tik pasakysiu, kad kombinuota su šiuo benzininiu varikliu, starto metu, ji atlieka puikų darbą.
Šimašius viso testo metu gurkšnojo vyną ir džiaugėsi, kad nė kiek neišsipylė. Automobilis maloniai nustebino net važiuojant per mažuosius ’’gulinčius policininkus’’. Priminsiu, kad jis – su 18 colių dydžio ratais. To nesitikėjau po to, kai šis Alltrack buvo toks paklūsnus kelyje, važiuojant didesniu greičiu. Puikus valdymo ir minkštumo santykis.
Multimedija ir borto kompiuteris, kaip visada VW grupėje – diktuoja klasikinius sprendimus. Viskas aišku, patogu, greit suprantama. Gaila, kad šis modelis dar neturi juostų palaikymo. Na, visgi tai 2017 metų gamybos modelis, todėl taip baisiai nepyksiu.
Automobilis suteikia dėdės jausmą. Lyg važiuotum prabangiu automobiliu. Tokiu, kokius perka dėdės su pilvais ir didelėm piniginėm. O geriausia, kad didelės piniginės jam įsigyti ir nereikės. Ko neimu sau jei automobilis toks jau geras? Imčiau, bet kai 80% kelionių būna mieste, tiesiog sukelčiau sau per daug diskomforto, turint omenyje jo dydį. Siūliau ir tėčiui, bet pastarasis nusprendė likti prie kiek nuobodesnių sprendimų. Ech. Gaila.
Na, o jei visgi nusprendėt, kad esat pasiruošę savo dienas leisti su šiuo Alltrack tik nežinot, ar būsit pajėgūs – klausimas: 265 eurai kas mėnesį. Daug ar mažai?
O šiaip – skambinkit mums ir būsit išganyti. Oj. Tai yra ne išganyti, o duosim visą reikalingą informaciją. Ir lizingą sutvarkysim jums sėdint ant sofos ir krapštant… Bet ką, ką jum krapštyti norisi.
DOW sako: 9 ratai! (Pagal “Be namų negerai” kontekstą)
⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️
Geros likusios savaitės.
Preciziškasis fotografas – Dainius Voveris