Artūras Zuokas siūlo mums nemokamą visuomeninį transportą! Pfff… Toyota siūlo mums BEVEIK nemokamą privatų transportą!
O taip, ir dar su tiek komforto, kad maža nepasirodys! Nereikia jokių vilniečio kortelių, bilietukų ir kitokio šlamšto, tiesiog įlipi ir važiuoji. WTF?!? Toyota RAV4 jau čia ir jis viršija visus lūkesčius!!!
Senas RAV4 arba rūko, arba eina pasikarti, nes Toyota šeimoje šalia CHR dar vienas puikaus dizaino pavyzdys – naujas RAV4. Kad ir ką vartoja naujų Toyota dizaino kūrėjai – keep on using that shit!
Toyota beveik niekada nebuvo dizaino etalonas, bet antras bandymas iš dviejų
labai sėkmingas: aštrios, agresyvios linijos, drąsus sprendimas su priekinėmis grotelėmis, ir naujasis automobilis tiesiog rėžia akį gerąja prasme.
Vidus rėkte rėkia: “Mes grįžtam į premium segmentą”. Daug odos apdailos, medžiagų ir panelės surinkimo kokybėje – jokių kompromisų! Viskas tikrai pagaminta ne tik vairuotojų, bet ir keleivių patogumui. Mygtukai sudėlioti itin patogiose vietose. Taigi, ieškoti ir “grybauti” po saloną vairuotojui netenka.
Niuansai, prie kurių galima kabintis: tai sat nav rezoliucija, menanti “Super Mario” laikus ir galinės vaizdo kameros teplumas. Šitoje vietoje, sorry Toyota, bet pažiūrėkit, kaip gerai galinės kameros problemą išsprendė Volkswagen.
Vairavimas. Pirmiausia grįžkime prie BEVEIK nemokamo vairavimo. 3.9l/100km kai turi 2.5tonos, 2.5L benzininį variklį su 130AG. 3.9 litro mieste! Karlai, mažiau nei 4 litrai!!!
Kokia pakaba? Koks jausmas? Toks, kad kai važiuoji per “Šimašiaus testą”, sklandai tarsi ant lengvo debesėlio..
O kaip trasoje? Traukia? Traukia! Ir labai, labai neblogai, tiesa, ne BMW, ir ne Porsche, bet kaip šeimos SUV – pakankamai gerai. Tiesa, trasoje kuro sąnaudos jau viršija 8l ir tai būtų didžiausias jos minusas, nes prieš tai buvusi tragiška garso izoliacija pradingo užmarštin su naujuoju RAV4.
Apibendrinant. Toyota, sveika sugrįžusi į premium segmentą! Na, ir Toyota gerbėjai turi kuo džiaugtis, nes naujasis modelis, manau, spardys užpakalį ir kolegai iš Lexus. Taigi, naujasis japonas pasiruošęs. DOW lenkia galvą ir džiaugiasi naujiena Lietuvos keliuose.
Mėnesio įmoka? Toyota + DOW darbas = mažiau nei 300 eur mėn., nesukeliant jūsų pradinės įmokos į Teleloto aukso puodo lygmenį.
Sakot, per daug pagyrų? Reklaminis tekstas? NOT. Sorry, bet šį kartą Toyota to nusipelnė…
Už foto dėkui – Dainiui Voveriui!