Aš VW fanas. No take backs. Taip yra jau daugiau nei trylika metų. Kaip dabar pamenu, kai būdamas penkiolikos, šiaip ne taip susitaupiau ant 1990 metų VW Golf 2 ir parsivariau į kiemą. Buvo viena iš tų dienų, kurios nepamiršti niekada. Panašiai jaučiausi tik kai Lietuva 2003 metais laimėjo auksą. Ir kai pirmą kart paragavau sekso.
Nuo 2006 metų prasidėjusi meilė tęsiasi, o pro mano sielą skrodžia jau, toli gražu nebe pirma VW karta, kuri su savo naujais modeliais taikosi prie rinkos pasikeitimų. Ir tai daro tikrai solidžiai. Negaliu sakyti, kad su VW grupės automobiliais važiavimas išskirtinis, tačiau jie turi kažkokią dvasią.
Su manimi, benzingalviu, dyzeliniais nuodais varomas T-Roc susitinka vienam romantiškam žiemos vakarui. Sveikas, juodasis gražuoli. Pirmas įspūdis – masyvumas. Platūs buferiai, praaukštintas kėbulas ir juoda spalva leidžia automobiliui atrodyti grėsmingai, tačiau, tuo pačiu ir jaunatviškai. Pridedam gražius ratus, LED’us ir man jau kyla…Šypsena.
Vidus atvirkščiai proporcingas kėbului. Tik įsėdus pasitinka kietos sėdynės ir suvokimas, kad masyvumo pojūtis – optinė apgaulė. Juk aš sėdžiu Golfe. Tiesiog aukštesniame. O tai lemia statesnę sėdėseną. Čia aš sakau – minus. Kitur kabintis negaliu. Spalvos tamsios, apšvietimas neįkyrus, 2 ekranai. Modernu, įnovaryvu, patogu.
Tik išlekiam į trasą ir bam! Šimašius stabdo su švytuokle. Čiumpa teises, rašo baudą. Už kietumą. Automobilis tokio aukščio, kad tarp rato ir arkos 28 katinus sukištum, o norint pro kalniuką prasklęsti didesniu greičiu, tenka ruoštis psichologiškai. O ratai tik R17. Shame on you. Šimaš not approved.
O dabar geroji kietumo dalis: T-Roc kelyje jaučiasi kaip prikaltas. Staigesnis lenkimo manevras nesukelia net menkiausio pojūčio, kad automobilis norėtų slysti. O tai lemia saugumo jausmą ir vikrumą mieste. Which is nice.
Duodu baudą: tikrai prastas susisukimas. Stipriai pagalvočiau kur apsisukinėti.
Vakar dariau Porsche test drive’ą. O tas, kas esat bandę Porsche su automatine greičių dėže, puikiai suprantat, kad po to ne tik jokios kitos nesinori, bet dar ir sutampo, kai nuosavas automobilis permeta bėgį. Vis gi net po to DSG labai peikti negaliu. Kaip ir visos nuo žaidimo lyderių atsiliekančių gamintojų dėžės, taip ir šita, pradžioje turi lag’o momentą. Bet kalbant apie visą kitą jos darbą – supranti už ką tokie vertinimai.
Kadangi čia dyzelis, tai net nuobodu lįsti į tą temą, bet negaliu nuvilti tų, kurie laukia skaičių. Tai – 2 litrų variklis. Kaip bebūtų, 150 arklio galių yra tikrai pakankamas kiekis tokiam automobiliui. Buvau maloniai nustebintas trauka.
Sąnaudos? Nu vistiek neskaičiuosit…
Multimedija ir borto kompiuteris yra tie dalykai su kuriais VW grupė tikrai maloniai stebina. T-Roc valdymo pultą sudaro 2 ekranai. Vairuotojo skydelio ekraną galite individualizuoti pagal save, keisdami viską nuo rodomo greičio iki navigacijos perkėlimo prieš jūsų akis (komplektacijose su navigacija).
Multimedijos ekranas pritaikytas prie interjero ir neturi jokio lag’o. Ačiū, VW, kad palikot garso mygtuką. Užuojauta Tiguan vairuotojams.
Automobilis duoda lengvumo jausmą. Jei privažiuotų toks automobilis ir man reiktų staigiai pasakyti, kas išlips, tai turbūt pasakyčiau, kad tai bus kažkoks perdžiūvęs bičelis su baltomis kojinėmis į kurias bus sukištos jo kelnės. O jei rimtai: draudžiama pirkti žmonėms, turintiems nugaros problemų.
Arklidžių papildymas juoduoju gražuoliu jums kainuos maždaug 275 eurus per mėnesį. Bet čia dėl to, kad dyzelis ir dėl to, kad nepaskambinot mums.
DOW Vertinimas: 7 ratai!
⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️
Mieli Draugai, tikimės, kad sėdit ne vieni. Tikimės, kad sėdit šiltai. Tikimės, kad jaučiatės mylimi. Nuo savęs siunčiam šventinę šilumą ir linkėjimus. Ačiū, kad esat su mumis ir mus skaitot. Per šventes atsipalaiduokit, pailsėkit, išvalykit protus, o po švenčių grįšim ir spausim pėdalą iki dugno!
Ramybės!
Santa’s little photoghrapher – Dainius Voveris