Iš išorės, galima sakyti, atnaujinti tik žibintai. Priekis dabar nupieštas ta pačia dizaino kalba kaip ir Cybertruck, o galas primena Model 3, tik padailintas subtilia, per visa plotį sumontuota LED juosta. Tesla sako, kad tai pirma tokio tipo galinė lempa rinkoje, kai šviesa nukreipta žemyn ir atsispindi nuo kėbulo. Mums nuoširdžiai atrodė, kad ryškiai šviečiant saulei ta švieselė nesimatys, bet Kalifornijoj gyvenantys dizaineriai apie saulės šviesą, matyt, kiek daugiau išmano.


Didesni atnaujinimai viduje – čia geresnės kokybės medžiagos, atnaujintos sėdynės, ekranas gale sėdintiems ir atnaujintas ekranas priekyje. Jeigu sėdėjote atnaujintame Model 3, tai nieko iš esmės kitokio čia nerasite. IŠSKYRUS TAI, KAD GRĮŽO POSŪKIŲ SVIRTELĖ. Pardon, jei kiek pakėlėm balsa, bet čia iš džiaugsmo. Salono atnaujinimams keliam didelį nykštį į viršų.


Dalis atnaujinimų, žinoma, visai nepastebimi, bet jaučiami. Standesnė kėbulo struktūra, atnaujinta pakaba leidžia pajusti pagerėjusias važiavimo savybes, kiek mažesnes vibracijas. Ką sunku pajausti, tai mažesnį oro pasipriešinimo koeficientą (buvo 0,23, dabar – 0,22), bet galima pasigirti, kad dabar jis toks pat, kaip ir Porsche Taycan.



