Niekada prie nieko nesitaikau. Jei reikia daryti vienaip, aš visuomet darysiu kitaip. Net jei kartais tas noras būti kitokiu ir nutolina finišo liniją. Sakot kvaila? Gal. Tačiau būti toks kaip visi, aš tiesiog negaliu.
Automobilių gamintojai tokios prabangos sau leisti negali. Yra paklausa – turi būti ir pasiūla. Žinoma, jei nori būti konkurencingas.
Nesunku pastebėti, kad paskutiniu metu vis didėja praaukštintų, bet nedidelių automobilių paklausa. Gamintojai, kurie turi pasiruošę modelių – ploja savo rankytėm. Tie kurie neturi – stoja prie starto linijos su naujais modeliais ir laukia klientų įvertinimo.
Šiandien prie starto linijos – KIA X-Ceed. Naujas korėjiečių kūrinys, kurio pagalba bus bandoma įlįsti į CUV segmentą.
Su kėbulo vertinimu situacija visada sunki. O mano akys šia tema ypač jautrios. Ačiū Dievui, KIA ir vėl stebina maloniai. Rimtas žvilgsnis priekyje ir seksualus, riestas užpakaliukas primena drąsią ir savimi pasitikinčią moterį. Žinančią, ko nori iš gyvenimo. O į tokią pasižiūrėti visuomet malonu. Tiesa, yra tokia viena Živilė, bet čia jau iššimtis iš taisyklės…
Pagyrimas pardavėjams: nors kartą kiek įdomesni lipdukai. Nesakau, kad jų nereiktų nulupti ir sudeginti (nes tikrai reiktų), bet vis kitaip.
Interjeras – jau kita tema. Kažkuo jis man primena Karbauskį. Gal dėl stiliaus trūkumo, gal dėl kontakto su žemės planeta. Tačiau maloniai nustebino prailgintas ir nebe toks išsikišęs multimedijos ekranas, suteikiantis elegancijos jausmą ir vairavimo kokybę keliantis spidometro ekranas, kuris įjungus SPORT rėžimą rodo skaitmeninius RPM. Čia yra vau. Ir šita vieta mane nuoširdžiai papirko.
Raudonas apšvietimas? Fuck yes. JBL garso aparatūra? Fuck yes. Pigios salono detalės? Fuck yes. Garso izoliacijos trūkumas? Fuck yes. Ir nesupratau, ar čia tik aš glušas, ar išties taip sunku pastebėti wireless charge’o vietą salone. Turim pliusų, turim ir minusų.
Ir nors tikrai galėčiau toliau lazdavoti saloną kabinėdamasis prie detalių, KIA pagaliau pagamino automobilį, kuriame nors šiek tiek yra solidumo pojūtis. Which is nice.
Jei domina, kiek vietos gale, tai atsakysiu trumpai: 0.
Šimašius, atvirkščiai, nei aš, liko nepatenkintas automobilio važiuokle. Ši KIA kietoka ir kalniukai, ar kelio duobės jos tikrai nedžiugina. Aš, kita vertus, likau maloniai nustebintas. 18 colių dydžio ratai, kieta važiuoklė ir 150 kilovatų galia suteikia automobiliui paklusnumo.
Vieta, kurią reikia susitvarkyti: eilinis KIA automobilis, su kuriuo sudėtinga sukiotis. Netikiu, kad yra taip sudėtinga padaryti didesnį ratų susisukimą. Nu netikiu.
Taikli Lauryno įžvalga: turint tokius kilovatus ir tokią važiuoklę, automobilyje atsiranda charakteris. O su tokiu charakteriu norėtųsi galėti bėgius perjunginėti prie vairo. Gaila, kad šiai svajonei nebuvo lemta išsipildyti. Na, nieko. Gal su kita valdžia.
Greičių dėžės situacija nesikeičia. Norint būti vikriu vis dar teks planuoti. Toks jausmas, kad šitoje vietoje inžineriniai sprendimai nėra ieškomi.
Riebų minusą gauna sąnaudos. Čia KIA vienas iš ’’lyderių’’ savo segmente. Priklausomai nuo pėdos sunkumo, su šiuo automobiliu turėsit 9-10l/100km sąnaudas(teisingumo dėlei, reikia pastebėti, kad automobilis dar nebuvo “pramynkitas” jo rida mums jį pasiimant tebuvo 7km). Kosmiškai daug, tokiam miesto mažyliui. Jei kažkam mano išsireiškimas su žodžiu kosmiškai atrodo per stiprus, tai pridedu: čia mišrios sąnaudos. Važiuojant vien mieste, jos gali ir pakilti.
Su multimedija, ar borto kompiuteriu daug koliotis neteks. Viskas veikia pakankamai greit ir paprastai. Automobilis kartais užstresuoja ir liepia uždėti rankas ant vairo, nepaisant to, kad jos jau kokią valandą ten. O juostos palaikymo sistema automobilį išlaikys ant kelio maždaug tiek laiko, kiek užtruksit pasiruošdami rūkymui savo IQOS. Ir nenoriu skaudint, bet jei visgi vairuodami užsnūdot – žūsit. Automobilis net neplanuoja jūsų žadinti.
Apie galinę kamerą: maladiec. Tiek dieną, tiek naktį maladiec.
O galvojant apie jausmą, kurį suteikia automobilis, man už vairuo norisi įsivaizduoti moterį. Greitą, protingą. Miesto moterį. Skubančią gyventi ir nepraleisti šanso. Ir visuomet norinčią atrodyti stilingai. Prie ko puikiai prisidėtų ir šita KIA.
O, kadangi tai KIA – kaina irgi mūsų negasdina. Už naują, puikiai sukomplektuotą KIA X-Ceed su Comfort Pack ir galingiausiu benzininiu varikliu mokėsite maždaug 280 eurų per mėnesį. Per daug? Give us a call !
Mieli Draugai, Deals On Wheels sako: 7 ratai !
⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️
Aplodismentai ! Fotomagnatas – Dainius Voveris