Civilizacija veža. Taip pagalvojau kai pasiėmiau naują automobilį. Daugmaž žinojau ko reikia mūsų šeimai ir tereikėjo nuvykti į keletą DOW pasiūlytų salonų test drive’ui. Po keletos skambučių, mailų ir keletos tūkstančių sutaupytų eurų automobilis jau stovėjo kieme. Thats it! Civilizacija ir civilizuotas, sąžiningas verslas veža! 10 žvaigždžių iš 10.

Sarunas Alminas

Pirkau antra automobili per Lauryna. Bet sikart reikejo parduoti sena zmonos auto. Dow paeme sena paruosimui ir fotografavimui, tuotarp privare zmonai nauja testavimui. Sena pardave per 4val. Nauja gavau per 2 savaites (laukimo laikas salone – 8men). Jokiu susitikimu, keli pokalbiai telefonu ir 100% paketas: draudimai, lizingas, konsultavimas, derinimas.

Dainius Vanagas

Tik DOW ir Lauryno dėka pribrendom nusipirkti pirmąjį naują automobilį. Buvom profesionaliai palydėti per visus procesus – išsirinkimas, lizingas, draudimas. Ir jau iškart žinom, ką darysim po 4 metų 

🙂 T. y., skambinsim Laurynui ir rinksimės kitą naują auto. Ačiū DOW!

Mindaugas Lubys

Rekomenduoju 100%👍👍👍
mašinos reikėjo skubiai, kokios nežinau 🤷‍♀️ manau be Lauryno ir jo komandos pagalbos, dar sukčiau galvą kokį automobilį įsigyti, nuo A iki Z apšvietė man rūpimais klausimais, išklausė mano norus ir nurodė kelią, link kurios mašinos eiti☺️ Kyla klausimų, imi telefoną ir skambini, čia ir dabar tie klausimai sprendžiami.
Viskas užtruko 2 savaites, ačiū už operatyvų darbą ir konsultacijas 😊
jei reikėtų, grįžti ir iš naujo rinktis, nekeisčiau savo pasirinkimo, kreipčiausi į DOW!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Vasilevičiūtė Ieva

Laurynas veri nais. Ir vyksta viskas greitai. Su argumentais, su paaiškinkmu, su sudėliojimu. Ir kainų suderinimu 

Gabija Kobraežiukas

101% norint pakeisti automobilį rekomenduoju kreiptis į “Deals On Wheels” komandą! Gavau ne tik konsultaciją dėl automobilio modelio, markės, komplektacijos,draudimo bet ir pagalbą kur padėti savo senąjį automobilį. 🚗

Ačiū už visiškai nuoširdų bendravimą, už atsakymus į visus iškilusius klausimus ir žinoma už tobulos kokybės aptarnavimą.🤗

Apibendrinant, jei norit naujo automobilio ir nesukti sau galvos, siūlau pasitikėti Laurynu ir riedėti į kelią tobulai Jums pritaikytu automobiliuku. 🤗

Milda Milerė

Sveiki. Nuoširdžiai noriu padėkoti Laurynui, Ginteniui už tai, kad padarė iš neįmanomo – įmanomą.Kažkoks stebuklas! Automobilį turiu, be galo juo džiaugiuosi. Praėjau visą procesą nuo pradžių iki galo: patarė, ieškojo, tarėsi ne tik su pardavėju, bet , svarbiausiai, ir visus bankinius reikalus padėjo sutvarkyti. Tai tikri profesionalai, kokių dar nesu sutikusi. Ačiū už nuoširdų ir atvirą bendravimą, didžiulę pagalbą. Rekomenduoju visiems, kas tik sugalvojo įsigyti naują automobilį, pirmiausiai kreiptis ir pasitarti su Deals On Wheels !

Violeta Sadovskienė

Stipriai rekomenduoju! Buvom palydeti per visa pirkimo procesa: Nuo masinos pasirinkimo ir jos papildomos irangos iki zieminiu padangu deal’u. Butinai sugrisime po 3 metu :)🐾

Aurelija Čepelė

Pasisventes zmogus mylintis savo darba va ka galiu pasakyti apie Lauryna, nieko daugiau naujo ar stebuklingo nepasakysiu, gaila kad neteko praeiti viso proceso nuo pat pradziu iki galo su Laurynu, bet tikrai rekomenduoju, tiek padejo ir su modeliu, tiek ir kitais smulkiais klausimais 😎

Omaras Adi

Kaip mane Deals On Wheels LT nuo naujų atomobilių pardavėjų gelbėjo 

Skaitau šiandienos įstorija, kurią Liudvikas Andriulis šiandien stačiokiškai išklojo. Istorija kaip istorija. Gamintojo ir pardavėjo arogancijos duetas kovoje prieš žmogų turinti laiko ir galimybių viešai pakovoti. Ne taip svarbu, kaip Jūs vertinate situaciją ir kas teisus. Svarbiau suprasti, kad mūsų šalyje visi artimai bendrauja, esame švogerių kraštas. Todėl prancūziška-itališka pardavėjų strategija “klientas visuomet neteisus” pas mus yra gerokai neprotinga ir pavojinga. 
Įsižiebusi konfliktinė situacija pelno niekada neatneša. Atvirkščiai: ji pridaro nuostolių. Kiek nuostolių? Priklausys nuo konfliktinės situacijos intensyvumo, dalyvių skaičiaus ir jų socialinio statuso. Ir čia Liudvikas Andriulis yra labai neparankus klientas konfliktui. Patinka tai pardavėjui ar nepatinka, jis yra labai viešas asmuo ir influenceriureitingas.lt svetainėje šiandien yra vicečempionas. Ką gi tai reiškia pardavėjui. Ogi tai, kad konflikas dėl nepilnų 10.000 Eur bus ištransliuotas mažiausiai 100.000 potencialių klientų. Kiek neparduotų naujų automobilių tai gali reikšti nežinia, tačiau faktas kaip blynas, kad teigiama reklama su tokia auditorija kainuotų kelis kartus brangiau. Todėl pardavėjo bejėgiškumas konflikto sprendime tik parodo, kad mūsų naujų, net ir prabangių automobilių pardavėjams dar “kaip iki mėnulio”.
Deja, ir man net keletą kartų teko savo kailiu patirti Audi/VW pardavėjų pokštus. Situacijos išsisprendė, todėl šiandien alyvos nebepilsiu. 
Bet sau išmokau labai paprastą pamoką – nesvarbu ką perki, bendrauk tik su žmonėmis, mylinčiais savo darbą ir savo klientus. Tokių žmonių nėra daug, bet ir nereikia. Turiu patikimą kirpėją – Justė iš Amigo nuostabi. Turiu patikimus šildymo sistemų ekspertus – Gudrussildymas . O automobilių klausimais pamiršau visus pardavėjus, kai susipažinau su Laurynu iš Deals On Wheels LT
O pats sau ant monitoriaus užsirašiau moto – “niekad nelaikyk kliento kvailiu, nes jis yra tavo darbdavys”.
Imam popkorno ir stebime klientų aptarnavimo kokkybės ugdymo show toliau 🙂

Giedrius Markevicius